Kody błędów OBD I i ABS – samodzielne sprawdzenie

Postprzez sebas0026 » 4 sty 2011, 00:57

kolo Pruszkowa:)

powiem ci ze ja za diode prostownicza zaplacilem i regulator 140zł dla swojego klienta. Ale z Allegro tez ci pojedzi z wysylka zaplacisz 140zł alternatory mitsu ktore sa w mazdach sa bardzo trwale

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez misiak89-89 » 4 sty 2011, 14:03

ŁooooŁ :| z lubuskiego do mazowieckiego troche jest, więc może na spocie będzie szybciej :P
to nie dużo, czekam właśnie na odezwe z carspeedu.

A swoją drogą jakie numery błędów ja tam miałem w końcu?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez sebas0026 » 4 sty 2011, 15:41

zawsze mozesz mi piwka wyslac DHL-em

na spoty nie jezdze bo nie mam czasu

W carspeed raczej nie dostaniesz

nie oplaca sie wymieniac gratow lecz kupic na allegro alternator

miales blad 1631 4 cyfrowy bez manuala i mojej pomocy bys tego nie odkryl i zaden magik warsztatowy tez
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez misiak89-89 » 4 sty 2011, 16:53

Bedzie DHL-em :)
Faktycznie taniej jest zaryzykować
Tak właśnie myślałem,że to nie jest takie proste.
THX <oczko>

A może być możliwość że szczoty się kończą?
A nie wychwyciłeś żadnych innych błędów czy to dopiero po usunięci jednej usterki i zresetowaniu ECU mogą wyskoczyć następne?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez sebas0026 » 4 sty 2011, 19:40

zobaczymy

gdybys mial wiecej bledow to by sie pokazaly, powielal sie ten blad az do wylaczenia stacyjki.

ten blad nie odpowiada za szczotki :)

kup na allegro altka i wszystko ok bedzie po zamontowaniu odepnij kleme minus przytrzymaj stop 10sec i gotowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez prezes66 » 9 sty 2011, 22:30

witam miałbym prośbę czy któryś z kolegów mógłby wrzucić fotkę dobrze podpiętego zestawu do diagnozowania błędów w z5 ( w gniezdzie diagnostycznym ) . Gdyż chciałem zdiagnozować czy w mojej magdalenie jest wszystko w porządku. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 paź 2010, 19:12
Posty: 10
Skąd: Klonowa
Auto: Mazda 323f , 96 1,5 16v

Postprzez apocalips » 9 sty 2011, 22:52

No to takie głupie pytanie mam- zrobiłem test diodą i po przekręceniu kluczyka w pozycję ON dioda mrugnęła tylko raz. To znaczy że nie mam żadnych błędów czy coś spartaczyłem ? :)
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2010, 20:53
Posty: 30
Skąd: Poznań // Inowrocław
Auto: Mazda 323f BA '96 1.5 11R

Postprzez bzzyczek » 10 sty 2011, 08:58

apocalips napisał(a): To znaczy że nie mam żadnych błędów

tak
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez misiak89-89 » 12 sty 2011, 19:04

sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...

jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala

powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>

a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy :|
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie

http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg

sory, ale lipna jakość
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pioteq25 » 12 sty 2011, 19:59

misiak89-89 napisał(a):sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...

jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala

powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>

a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy :|
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie

http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg

sory, ale lipna jakość



Zapamiętaj taką zasadę, aby nigdy nie odpinać aku na pracującym silniku. Można w ten sposób uszkodzić różne podzespoły elektroniczne poprzez chwilowy pik wysokiego napięcia.
Alternator jest sprawny jak napięcie ładowania waha się w przedziale 13,8-14,4V Możesz to zmierzyć na klemach akumulatora najzwyklejszym miernikiem za 20zł
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez bzzyczek » 12 sty 2011, 20:20

A kasowałeś błedy po naprawie ? chyba nie bo wyświetla Ci znowu ten sam błąd 1631 jest jeszcze bład 0120 skasuj błedy pojeżdzij troche i wtedy sprawdz.
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez misiak89-89 » 12 sty 2011, 22:35

Do Pioteq25
Tak, właśnie coś mi się zdawało że to może źle wpłynąć na odbiorniki prądu, ale zawsze z niepewnościami trza się konsultować
za to thx

bzzyczek
kurna, zapomniałem, jutro to zrobię jak należy i zdam relację

ej ale tym razem wyświetlają mi chyba trochę inne błędy niż wcześniej <oczy>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Kermitowski » 13 sty 2011, 09:38

sebas0026 napisał(a):
miales blad 1631 4 cyfrowy bez manuala i mojej pomocy bys tego nie odkryl i zaden magik warsztatowy tez


Jak masz liste kodow 4 cyfrowych to wrzuc bo nie ma na forum albo powiedz w ktorym manualu to jest
Początkujący
 
Od: 4 sty 2011, 01:01
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Auto: Była 323F 1,5 BA 1994 + LPG
Jest Premacy 2.0 2002 + LPG

Postprzez bzzyczek » 13 sty 2011, 11:13

Jest na forum
viewtopic.php?t=67424
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez misiak89-89 » 13 sty 2011, 15:10

prezes66 napisał(a):witam miałbym prośbę czy któryś z kolegów mógłby wrzucić fotkę dobrze podpiętego zestawu do diagnozowania błędów w z5 ( w gniezdzie diagnostycznym ) . Gdyż chciałem zdiagnozować czy w mojej magdalenie jest wszystko w porządku. Pozdrawiam


dobry jestem kumpel to pomagam jak mogę :P

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0f809865f0e7b6c.html

tester
FEN---rezystor 1000 Ohm+dioda---B+
oraz zwarka
TEN---GND
<ok>


Pioteq25 napisał(a):
misiak89-89 napisał(a):sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...

jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala

powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>

a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy :|
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie

http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg

sory, ale lipna jakość



Zapamiętaj taką zasadę, aby nigdy nie odpinać aku na pracującym silniku. Można w ten sposób uszkodzić różne podzespoły elektroniczne poprzez chwilowy pik wysokiego napięcia.
Alternator jest sprawny jak napięcie ładowania waha się w przedziale 13,8-14,4V Możesz to zmierzyć na klemach akumulatora najzwyklejszym miernikiem za 20zł


właśnie sprawdzałem i mam nawet 14,7V , czyli w końcu jest siur :D


bzzyczek napisał(a):A kasowałeś błedy po naprawie ? chyba nie bo wyświetla Ci znowu ten sam błąd 1631 jest jeszcze bład 0120 skasuj błedy pojeżdzij troche i wtedy sprawdz.



a także skasowałem, zrobiłem test i.. <jupi> ...end error


DZIĘKUJĘ SERDECZNIE WSZYSTKIM ZA POMOC a szczególnie sebas0026 :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez HOGUM » 15 sty 2011, 20:41

[/quote]wrzuc filmik z kodow to ci powiem co dolega madzi

pozdro[/quote]

Witam!
Prosze o pomoc w interpretacji błędów lub co kolwiek to jest.Odpowiedź nie tylko dla kolegi Sebas0026
Link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=L4N4iRvc9_w
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2006, 16:06
Posty: 196 (1/0)
Skąd: Sędziszów Małopolski
Auto: Była 323 BG B6 1,6 16v jest
323F BA 1,8 16v 95r

Postprzez sebas0026 » 15 sty 2011, 23:03

ja naliczylem 8 migniec ale to jest zdecydowanie za szybko. Niby przeplywomierz ale nie daje glowy. Posprawdzaj go no i polaczenia (piny) kable
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez HOGUM » 15 sty 2011, 23:20

Rozebrałem przepływomierz i obadałem go wizualnie.
W środku są dwa druciki.Jeden jaśniejszy drugi ciemniejszy.Oba nie są uszkodzone z tym że na jaśniejszym jest dziwny mały "paproch". We wtyczce jak i w gnieździe jest pin który jest jakby czysty, złoty.Reszta jest szara.
Moze ktoś miał juz taki odczyt błedów jak mój
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2006, 16:06
Posty: 196 (1/0)
Skąd: Sędziszów Małopolski
Auto: Była 323 BG B6 1,6 16v jest
323F BA 1,8 16v 95r

Postprzez pioterbezkitu » 19 sty 2011, 21:05

Panowie proszę o pomoc, nie potrafię odczytać tych błędów. Właściwie jednego. Nie wiem wg jakiego klucza czytać błędy w mojej Madzi (323P Ba 99r 2.0D)

Może ktoś pomoże i da link do listy kodów do mojego auta?

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez slim211 » 5 lut 2011, 23:49

sluchajcie podpialem diode do stykow i zmostkowalem gniazda na wyl silniku niby nic nie wymrygało a natomiast gdy zapalalem silnik to niby odpalal ale momentalnie gasl i tak kilka razy co mam zrobic zeby sprawdzic te bledy wcisnac gaz czy cos innego? i jeszcze jedno koncowke z rezystorem do ktorego gniazda mam podpiac? odpiszcie bo nie radze sobie z tym;/?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2010, 21:42
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Auto: nie mam auta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323