Kody błędów OBD I i ABS – samodzielne sprawdzenie
kolo Pruszkowa:)
powiem ci ze ja za diode prostownicza zaplacilem i regulator 140zł dla swojego klienta. Ale z Allegro tez ci pojedzi z wysylka zaplacisz 140zł alternatory mitsu ktore sa w mazdach sa bardzo trwale
pozdro
powiem ci ze ja za diode prostownicza zaplacilem i regulator 140zł dla swojego klienta. Ale z Allegro tez ci pojedzi z wysylka zaplacisz 140zł alternatory mitsu ktore sa w mazdach sa bardzo trwale
pozdro
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
ŁooooŁ
z lubuskiego do mazowieckiego troche jest, więc może na spocie będzie szybciej
to nie dużo, czekam właśnie na odezwe z carspeedu.
A swoją drogą jakie numery błędów ja tam miałem w końcu?
to nie dużo, czekam właśnie na odezwe z carspeedu.
A swoją drogą jakie numery błędów ja tam miałem w końcu?
zawsze mozesz mi piwka wyslac DHL-em
na spoty nie jezdze bo nie mam czasu
W carspeed raczej nie dostaniesz
nie oplaca sie wymieniac gratow lecz kupic na allegro alternator
miales blad 1631 4 cyfrowy bez manuala i mojej pomocy bys tego nie odkryl i zaden magik warsztatowy tez
na spoty nie jezdze bo nie mam czasu
W carspeed raczej nie dostaniesz
nie oplaca sie wymieniac gratow lecz kupic na allegro alternator
miales blad 1631 4 cyfrowy bez manuala i mojej pomocy bys tego nie odkryl i zaden magik warsztatowy tez
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Bedzie DHL-em
Faktycznie taniej jest zaryzykować
Tak właśnie myślałem,że to nie jest takie proste.
THX
A może być możliwość że szczoty się kończą?
A nie wychwyciłeś żadnych innych błędów czy to dopiero po usunięci jednej usterki i zresetowaniu ECU mogą wyskoczyć następne?
Faktycznie taniej jest zaryzykować
Tak właśnie myślałem,że to nie jest takie proste.
THX
A może być możliwość że szczoty się kończą?
A nie wychwyciłeś żadnych innych błędów czy to dopiero po usunięci jednej usterki i zresetowaniu ECU mogą wyskoczyć następne?
zobaczymy
gdybys mial wiecej bledow to by sie pokazaly, powielal sie ten blad az do wylaczenia stacyjki.
ten blad nie odpowiada za szczotki
kup na allegro altka i wszystko ok bedzie po zamontowaniu odepnij kleme minus przytrzymaj stop 10sec i gotowe
gdybys mial wiecej bledow to by sie pokazaly, powielal sie ten blad az do wylaczenia stacyjki.
ten blad nie odpowiada za szczotki
kup na allegro altka i wszystko ok bedzie po zamontowaniu odepnij kleme minus przytrzymaj stop 10sec i gotowe
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
witam miałbym prośbę czy któryś z kolegów mógłby wrzucić fotkę dobrze podpiętego zestawu do diagnozowania błędów w z5 ( w gniezdzie diagnostycznym ) . Gdyż chciałem zdiagnozować czy w mojej magdalenie jest wszystko w porządku. Pozdrawiam
- Od: 22 paź 2010, 19:12
- Posty: 10
- Skąd: Klonowa
- Auto: Mazda 323f , 96 1,5 16v
sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...
jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala
powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>
a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie
http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg
sory, ale lipna jakość
jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala
powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>
a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie
http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg
sory, ale lipna jakość
misiak89-89 napisał(a):sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...
jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala
powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>
a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy![]()
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie
http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg
sory, ale lipna jakość
Zapamiętaj taką zasadę, aby nigdy nie odpinać aku na pracującym silniku. Można w ten sposób uszkodzić różne podzespoły elektroniczne poprzez chwilowy pik wysokiego napięcia.
Alternator jest sprawny jak napięcie ładowania waha się w przedziale 13,8-14,4V Możesz to zmierzyć na klemach akumulatora najzwyklejszym miernikiem za 20zł
Do Pioteq25
Tak, właśnie coś mi się zdawało że to może źle wpłynąć na odbiorniki prądu, ale zawsze z niepewnościami trza się konsultować
za to thx
bzzyczek
kurna, zapomniałem, jutro to zrobię jak należy i zdam relację
ej ale tym razem wyświetlają mi chyba trochę inne błędy niż wcześniej
Tak, właśnie coś mi się zdawało że to może źle wpłynąć na odbiorniki prądu, ale zawsze z niepewnościami trza się konsultować
za to thx
bzzyczek
kurna, zapomniałem, jutro to zrobię jak należy i zdam relację
ej ale tym razem wyświetlają mi chyba trochę inne błędy niż wcześniej

sebas0026 napisał(a):
miales blad 1631 4 cyfrowy bez manuala i mojej pomocy bys tego nie odkryl i zaden magik warsztatowy tez
Jak masz liste kodow 4 cyfrowych to wrzuc bo nie ma na forum albo powiedz w ktorym manualu to jest
- Od: 4 sty 2011, 01:01
- Posty: 16
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była 323F 1,5 BA 1994 + LPG
Jest Premacy 2.0 2002 + LPG
Jest na forum
viewtopic.php?t=67424
viewtopic.php?t=67424
prezes66 napisał(a):witam miałbym prośbę czy któryś z kolegów mógłby wrzucić fotkę dobrze podpiętego zestawu do diagnozowania błędów w z5 ( w gniezdzie diagnostycznym ) . Gdyż chciałem zdiagnozować czy w mojej magdalenie jest wszystko w porządku. Pozdrawiam
dobry jestem kumpel to pomagam jak mogę
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0f809865f0e7b6c.html
tester
FEN---rezystor 1000 Ohm+dioda---B+
oraz zwarka
TEN---GND
Pioteq25 napisał(a):misiak89-89 napisał(a):sebas0026 alternator jest po regeneracji, ktoś kiedyś tam w nim majstrował ponoć i wlutował nie taki regulator, ale mniejsza z tym...
jak narazie ładuje, chyba, kontrolka mi się nie zapala
powiedz mi jak można sprawdzić czy on już jest na 100% sprawny? w czasie pracy silnika i przy włączonych odbiornikach prądu rozłączyć po prostu aku i zobaczyć co się dzieję??? czy to zły pomysł<co?>
a druga sprawa to po wszystkim zrobiłem test diodą i znowu wykrywa JAKIEŚ błedy![]()
czy znów mógłbym Cię prosić o je zinterpretowanie
http://www.youtube.com/watch?v=KXNpDXSJWhg
sory, ale lipna jakość
Zapamiętaj taką zasadę, aby nigdy nie odpinać aku na pracującym silniku. Można w ten sposób uszkodzić różne podzespoły elektroniczne poprzez chwilowy pik wysokiego napięcia.
Alternator jest sprawny jak napięcie ładowania waha się w przedziale 13,8-14,4V Możesz to zmierzyć na klemach akumulatora najzwyklejszym miernikiem za 20zł
właśnie sprawdzałem i mam nawet 14,7V , czyli w końcu jest siur
bzzyczek napisał(a):A kasowałeś błedy po naprawie ? chyba nie bo wyświetla Ci znowu ten sam błąd 1631 jest jeszcze bład 0120 skasuj błedy pojeżdzij troche i wtedy sprawdz.
a także skasowałem, zrobiłem test i..

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE WSZYSTKIM ZA POMOC a szczególnie sebas0026
[/quote]wrzuc filmik z kodow to ci powiem co dolega madzi
pozdro[/quote]
Witam!
Prosze o pomoc w interpretacji błędów lub co kolwiek to jest.Odpowiedź nie tylko dla kolegi Sebas0026
Link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=L4N4iRvc9_w
pozdro[/quote]
Witam!
Prosze o pomoc w interpretacji błędów lub co kolwiek to jest.Odpowiedź nie tylko dla kolegi Sebas0026
Link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=L4N4iRvc9_w
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Rozebrałem przepływomierz i obadałem go wizualnie.
W środku są dwa druciki.Jeden jaśniejszy drugi ciemniejszy.Oba nie są uszkodzone z tym że na jaśniejszym jest dziwny mały "paproch". We wtyczce jak i w gnieździe jest pin który jest jakby czysty, złoty.Reszta jest szara.
Moze ktoś miał juz taki odczyt błedów jak mój
W środku są dwa druciki.Jeden jaśniejszy drugi ciemniejszy.Oba nie są uszkodzone z tym że na jaśniejszym jest dziwny mały "paproch". We wtyczce jak i w gnieździe jest pin który jest jakby czysty, złoty.Reszta jest szara.
Moze ktoś miał juz taki odczyt błedów jak mój
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Panowie proszę o pomoc, nie potrafię odczytać tych błędów. Właściwie jednego. Nie wiem wg jakiego klucza czytać błędy w mojej Madzi (323P Ba 99r 2.0D)
Może ktoś pomoże i da link do listy kodów do mojego auta?
Może ktoś pomoże i da link do listy kodów do mojego auta?

sluchajcie podpialem diode do stykow i zmostkowalem gniazda na wyl silniku niby nic nie wymrygało a natomiast gdy zapalalem silnik to niby odpalal ale momentalnie gasl i tak kilka razy co mam zrobic zeby sprawdzic te bledy wcisnac gaz czy cos innego? i jeszcze jedno koncowke z rezystorem do ktorego gniazda mam podpiac? odpiszcie bo nie radze sobie z tym;/?
- Od: 10 kwi 2010, 21:42
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: nie mam auta
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości