Sebaloz napisał(a):Na pierwszy strzał poszły wtryski: (wyczyszczone a uszczelniacze i podkładki wymienione)
Dokładnie, wtryski lubią się przybrudzić, a wtedy zamiast "wtryskiwać" mgiełkę leją ciurkiem i jest kicha, a nie odpowiednie spalanie mieszanki. Polecam wyjąć i przeczyścić każdemu. Tak samo podkładki pod wtryski i przelewy za jednym zamachem, to podstawa

Sebaloz napisał(a):Później dolot:
No tam się zbiera kilogram syfu, głównie w kolektorze dolotowym, wyczyszczenie go to konieczność przy prawidłowej eksploatacji 10 letniego auta
Sebaloz napisał(a):Głowica
Ja się aż tak daleko nie posunąłem, ale wiadomo czystość szczególnie dolocie, filtrach, kanałach dolotowych, zaworach i głowicy to podstawa

Sebaloz napisał(a):A na koniec wałek
Niektóre wałki po prostu mają wadę konstrukcyjną i się wycierają, tu ładnie widać książkowe "przytarcie krzywki wałka" w DiTD
Neonixos666 napisał(a):Podobno za taki stan wałka odpowiada olej
Kto czytał poradnik ten wie