Aha i nie pisz posta pod postem edytuj wcześniejszy bo modom się to nie spodoba....
Problemy Z Odpalaniem
Czyli błędów nie ma
to sie ciesz
a z tym zamarzaniem to nie wiem co ci doradzic :/
Aha i nie pisz posta pod postem edytuj wcześniejszy bo modom się to nie spodoba....
Aha i nie pisz posta pod postem edytuj wcześniejszy bo modom się to nie spodoba....
za mało płynu mialem, hmm nie ma bledow a auto nie odpala ;/ przepływke wyjąłem i żadnego drucika w środku tam nie widziałem. Tylko teraz nie mam pewności czy jak kupie nowa przepływke to auto odpali. Nowa przepływka musi miec takie same oznaczenia jak ta która mam aktualnie ?
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
to ten temat jest o BA czy BG? bo nie wiadomo w końcu...
napisałbym Ci ale nie masz uzupełnionego profilu, nie wiadomo o jaki silnik chodzi... w generacji BG były przepływki klapkowe, a w BA był 'gorący drut';]
napisałbym Ci ale nie masz uzupełnionego profilu, nie wiadomo o jaki silnik chodzi... w generacji BG były przepływki klapkowe, a w BA był 'gorący drut';]
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
A moja maszia pali tylko ze odpala na małych obrotach na zimnym silniku i po woli skacząco sie podnosza jak jest silnik nagrzany to odpala normalnie tylko na zupełnie zimnym np po nocy cieżko jej. Odpala od strzała tylko na obroty nie wchodzi :/
I raz po zatrzymaniu na światłach ma tysiąc raz 200 obrotów to może byc też że mam układ zapowietrzony ?
I raz po zatrzymaniu na światłach ma tysiąc raz 200 obrotów to może byc też że mam układ zapowietrzony ?
Ostatnio edytowano 28 gru 2010, 19:01 przez Harnas19, łącznie edytowano 1 raz
seba odpowietrz uklad wodny-objawy o ktorych pisales wczesniej to byly typowe przy zapowietrzonym ukladzie lub malym poziomie/braku plynu,ewent.zepsuty czujnik temp na kolektorze ssacym(u mnie tak bylo).dlaczego terza nie odpala -nie wiem ,moze za duzo grzebales przy kablach,swiecach kopulkach itp.i zle cos podlaczyles ew.zepsules 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
dobra madzia odpaliła, wyjąłem przepływke cos tam poczyściłem, przelutowałem i odpaliła, ale nie wkreca sie ;/ na obroty. Wkręci się dopiero jak delikatnie wcisne gaz, bardzo delikatnie, no nic wypada mi tylko kupic druga przepływke.. Zauważyłem tez, ze tak klapka w przepływce nie jest do końca szczelna nie wiem jak jest u was ;p
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
chłopaki ale jaja, odkręcilem filtr gazu okazało sie że w ogóle tam go nie ma, bylo tylko pełno pyłu i jakaś gąbeczka, wyczyściłem, złożyłem. Auto pięknie odpaliło na benzynie wciskam gaz a tu zonk!! wszystko ładnie pięknie nic nie przerywa
ale nastąpil drugi problem auto nie chce sie przełączyć na gaz... ;/

- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
dopiszę się do tematu
problem przedstawia się nastepujaco.mazde posiadam od lipca, nigdy nie bylo problemow.w tym tygodniu najpierw podczas jazdy szarpała (jakby nie dostawala paliwa) i gasła ale po chwili dało radę ja zapalić a wczoraj i dzis krece krece i nic.wczoraj dopiero po dluzszym zaciagnieciu odpaliła, pozniej odpalała normalnie, a dzis znow krece i nic.macie może jakieś sugestie??
p.s. auto bez gazu
problem przedstawia się nastepujaco.mazde posiadam od lipca, nigdy nie bylo problemow.w tym tygodniu najpierw podczas jazdy szarpała (jakby nie dostawala paliwa) i gasła ale po chwili dało radę ja zapalić a wczoraj i dzis krece krece i nic.wczoraj dopiero po dluzszym zaciagnieciu odpaliła, pozniej odpalała normalnie, a dzis znow krece i nic.macie może jakieś sugestie??
p.s. auto bez gazu
- Od: 3 mar 2010, 00:52
- Posty: 69
- Skąd: ok CB
- Auto: mazda 323BG 91 1.3
w przypadku gdy cos sie dzieje nie tak zawsze zaczynamy do sprawdzenia kodow bledow silnika.dioda za 50 groszy plus kawalek druta pwoinnismy zawsze wozic ze soba w schowku pasazera.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
psychol napisał(a):dopiszę się do tematu
problem przedstawia się nastepujaco.mazde posiadam od lipca, nigdy nie bylo problemow.w tym tygodniu najpierw podczas jazdy szarpała (jakby nie dostawala paliwa) i gasła ale po chwili dało radę ja zapalić a wczoraj i dzis krece krece i nic.wczoraj dopiero po dluzszym zaciagnieciu odpaliła, pozniej odpalała normalnie, a dzis znow krece i nic.macie może jakieś sugestie??
p.s. auto bez gazu
sprawdź świece, przewody, kopułke...
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
autko naprawione.pomogło:
1. zdjecie i oczyszczenie kopułki
2.wymiana filtra paliwa
p.s. przy okazji dowiedzialem się ze do mazdy jako zamiennik filtra paliwa mozna stosowac filtr z golfa.z golfa kosztował 26zł, oryginalny do mazdy 55zł.od golfa jest wiekszy.jednak wolałem zaiwestowac w oryginalny i miec spokój z mantazem
1. zdjecie i oczyszczenie kopułki
2.wymiana filtra paliwa
p.s. przy okazji dowiedzialem się ze do mazdy jako zamiennik filtra paliwa mozna stosowac filtr z golfa.z golfa kosztował 26zł, oryginalny do mazdy 55zł.od golfa jest wiekszy.jednak wolałem zaiwestowac w oryginalny i miec spokój z mantazem
- Od: 3 mar 2010, 00:52
- Posty: 69
- Skąd: ok CB
- Auto: mazda 323BG 91 1.3
Witam ja posiadam Mazda mx-3 1.8 v6 24v wtedy ten samochód był na prawdę szybki.
Zaznaczę teraz że samochód stał ponad pół roku i nie był odpalany teraz Zupełny brak mocy jak by miał z 70 lub 60 koni ale odpalił z pierwszego strzału pomóżcie koledzy w miarę szybko zależy mi na czasie
Zaznaczę teraz że samochód stał ponad pół roku i nie był odpalany teraz Zupełny brak mocy jak by miał z 70 lub 60 koni ale odpalił z pierwszego strzału pomóżcie koledzy w miarę szybko zależy mi na czasie
- Od: 10 paź 2010, 19:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 24v 136 km
szymon60992 napisał(a):Witam ja posiadam Mazda mx-3 1.8 v6 24v wtedy ten samochód był na prawdę szybki.
Zaznaczę teraz że samochód stał ponad pół roku i nie był odpalany teraz Zupełny brak mocy jak by miał z 70 lub 60 koni ale odpalił z pierwszego strzału pomóżcie koledzy w miarę szybko zależy mi na czasie
To jest kara za niesystematyczne odpalanie silnika
Na dzień dobry wlej do baku z 10l benzyny
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
ok jutro zabieram się za robotę i tak przy okazji chyba jeden kabel wali iskry
DDD możliwe że to to
DD mam nadzieje i dzięki za w miarę szybką odpowiedź
- Od: 10 paź 2010, 19:08
- Posty: 18
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 24v 136 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości