

www.mazdaspeed.pl
naian napisał(a):Czy na ciepłym czy na zimnym- jest tak samo
Enduro napisał(a):naian napisał(a):Czy na ciepłym czy na zimnym- jest tak samo
a spróbuj zmienić bieg na lekko odciągnietym pedale sprzęgła...E
naian napisał(a):Co może być powodem wyraźnego oporu przy redukcji biegów z 3 na 2 oraz z 2 na 1
Guiliano napisał(a):moim zdaniem to jest kwestia prędkości. Gdy chcesz zredukować na bieg niższy przy prędkości dla niego za dużej to jest opór. Zwłaszcza redukując na jedynkę żeby nie było oporu samochód musi niemal kompletnie stać.
Myjk napisał(a):naian napisał(a):Co może być powodem wyraźnego oporu przy redukcji biegów z 3 na 2 oraz z 2 na 1
Przy jakich obrotach próbujesz zrzucać biegi?
Czy synchronizując obroty silnika do wyższego biegu także nie możesz ich wrzucić?
Myjk napisał(a):Kliknięcie jest normalne w M6. Jak będziesz jechać na tej 3 przy 40/h i 2200 wrzuć na luz, podbij obroty do ~2600 i wtedy wrzuć 2 bieg. Musi wejść. Generalnie to Twoje postępowanie jest dziwne. Po co Ci takie redukcje przy silniku Diesla?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6