323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Hazu » 23 gru 2010, 19:52

KLZE też ma takie same wtryski jak KF i KL
jeżeli wtryski KLZE są wydajniejsze to będzie zbyt bogata mieszanka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez soul » 23 gru 2010, 20:02

wtryski wtryskami, K8 KF i KL fakt ma takie same , ale z czego bierze sie wieksza moc? przeciez nie z samej wiekszej ilosci powietrza, trzeba wiecej paliwa, a jezeli wtryski są takie same to poprostu ECU im wiekszy silnik ma zaprogramowane wieksze czasy wtrysków przy maks bucie.
nie samą wielkoscią wtrysków ilosc paliwa jest regulowana przeciez....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Hazu » 23 gru 2010, 20:09

no tak ale sterownik steruje czasem wtrysków na podstawie przepływomierza przede wszystkim

Jak będę miał trochę czasu to porównam jak róznią sie czasy wtrysków przy sterowaniu Kl-ki sterownikiem od KF i od KL.
Bo sam się zastanawiam czy przypadkiem nie lepiej chodził by KL na sterowniku od KF-a
Tym bardziej że i tak zrobię mu korektę na lpg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez soul » 23 gru 2010, 20:51

czekam na wyniki :)

i po jedynku z leonem

i wyniki testu hazu bo jestem ciekaw bardzo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez DymeK » 23 gru 2010, 20:58

Fajny projekcik jak i auto szkoda ze taka pogoda
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez MariuS » 23 gru 2010, 22:01

leon z wykresem na 180km i 390Nm poległ w każdej próbie :) odcinek może ze 600m co najmniej kilka długości przed.

z rolki też lepiej ale nie było za dużo miejsca na rozpędzania, ja jestem z osiągów mega zadowolony <spoko> . Ale zobaczymy i jak zrobię sterowanie jak należy dla klze i hamowni
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 23 gru 2010, 22:38

mariusz_sti napisał(a):eon z wykresem na 180km i 390Nm poległ w każdej próbie


No to gratki Mariusz. Juz sie doczekac nie moge jak wysterujesz to cudo.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez ravo » 23 gru 2010, 22:43

A ja zobaczyć te wszystkie fajne projekty na żywo :) fajna będzie rywalizacja w tej klasie na zlotach, mam nadzieję, że wszyscy dopiszecie na zlotach :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Marcin1mazda » 23 gru 2010, 22:52

Spokojnie Panowie :) TDi 180km Szału nie robi :) U nas w krk Krakusika MX z KL-em pod maską objechał i to znacznie Ibizę TDi 190km :)
Ale na pewno KL-ZE lepiej się odpycha od niejednego TDi :P
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Capazo » 23 gru 2010, 23:20

Nom jezeli nie zrobicie zlotow tylko dla klubowiczow to napewno sie wiekszosc pojawi:D Jestem ciekaw kiedy krakusik wystawi swoj projekt. Pare filmow tez by sie zdalo:P
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 24 gru 2010, 02:44

240km tdi z napedem na 4 kola kreciło 14,3-14,5 i z pozycji pasażera wydawało się że to rakieta, ale przy starcie z miejsca z mocną benzyną okazuje się, ze to nie takie szybkie ;) standard z pojedynkami z tdi, im poprostu szybko kończą się biegi i taki power okazuje się tylko w wąskim zakresie obrotów.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez iiyama » 24 gru 2010, 11:04

ludzie tdi od 160hp ma miniumum 400nm i wgórę więc 200 konne tdi ma jeszcze więcej NM, niech mi ktoś powie jak ta przednionapędówka ma wystartować na MOKRYM – bo nawet na suchym nie daje rady mieląc kołami na 2 i 3 biegu.

testy z tdi zostawcie na słoneczną wiosnę .
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez People_Hate_Me » 24 gru 2010, 11:16

Może jakiś mod zrobi tu pożądek? bo zonwu się zaczyna rozkminka czy tdi szybsze od benzyny itd....
Mariusz napisał Tylko że się z takim ustawił i koniec tematu :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 24 gru 2010, 13:25

jak ot to ot. a moze powiesz mi co ma za znaczenie ten 400 nm moment na silniku? podziel to przez dwa bo przelozenie skrzyni biegow w ropniaku musi byc dwa razy dluzsze zeby na jedynce przy 4 tys obrotach miec 60 km/h tak samo jak w benzynie przy 8tys 60km/h i masz odpowiedz dla siebie czemu moment na silniku nie ma zadnego znaczenia a liczy sie moment juz za skrzynia biegow na kolach.wiec te twoje 400nm w ropniaku mozesz sobie schowac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez iiyama » 24 gru 2010, 14:53

schować to się możesz ze swoim żęchem który nie ma nawet połowy tych 400nm – jak dojdziesz do tego wyniku to ci ta mazda się rozpadnie.

sam przeguby wymieniam jakoś częściej niż normalny biały człowiek który ma auto.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez ravo » 24 gru 2010, 15:05

koniec bo będą bany za takie odzywki, jak coś to pogadajcie sobie na PW
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez YaRQ » 24 gru 2010, 15:08

dokładnie, nie ma co się przejmować momentem skoro zostaje on w skrzyni

PS: diesel engines are for senior citizens;]
nie no, diesle sa dobre ;)






...do traktorów..i na statki hahaha

edit: no to sie wbilem z postem w miedzy czasie ;d
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez MariuS » 24 gru 2010, 16:09

no właśnie koniec :D

powiem tak- na suchym latemmoja jeszcze z Kf-em i leonie seria(wykres na 152KM i) moim KF-em go objeżdżałem, co prawda nie wiele ale jednak było widać zauważalnie... :)

Leon miał laczki 225 a ja 215
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez pepies » 24 gru 2010, 19:32

O co ta kłótnia... Łopatologiczne wyjaśnienie jest w temacie jacka, kopiuję poniżej:
piwo napisał(a):liczy sie moc przy odpowiednich obrotach.jesli samochod ma duzy moment obrotowy przy wysokich obrotach to ma tam tez duza moc.i wlasnie to jest najwazniejsze.moment sie nie liczy.moment jest dobry dla dziadkow ktorzy nie kreca silnika.Jacek widac kreci tam gdzie moc jest odpowiednia.prosty przelicznik.moment to moc razy obroty,czyli jesli samochod ma moment 160nm przy 6 tysiacach obrotow to ma tam okolo 96 kw czyli razy 4/3 okolo 130 km przy 6 tys.jakby mial moment 160 przy 7 tysiacach obrotow to 160x7 =112kw czyli ponad 150km przy 7 tys.dlatego samochody sportowe maja moment obrotowy (czasami nie tak wielki )tak wysoko.bo to oznacza wysoka moc .a to napedza nasze auta.tyle tylko ze moc maksymalna dostepna jest kroptko.ale Jacek trzyma obroty tak wysoko ze po zmianie biegu obroty nie spadaja za nisko.hsory Jacek za wywod,ale pogadac mozna chyba.piekne autko
dla przykladu f1 maja 2,4 litra pojemnosci i okolo 850 KM (okolo 650 KW) przy 19tys obrotow co daje 650/19= 330 NM tyle co jakis diesel heheh.ale oczywiscie przy tych obrotach czyli 330nm przy 19 tysiacach.ale widac jasne ze chodzi o to by maksymalny moment osiagac przy jak najwiekszych obrotach silnika wtedy autko bedzie miec super moc i super przyspieszenie.


Diesel engines are for senior citizens i kropka ;]
Ludzie w tych swoich dieselach tylko tym momentem by się podniecali... ehh :/ To nie jest przypadek, że z całej serii danego modelu najszybsze konfiguracje są właśnie w silnikach benzynowych. Jakkolwiek byście nie próbowali tego się zmienić po prostu nie da.
Diesel jest dobry na długie trasy ale nie do upalania...
Rozsądkiem można się kierować przy doborze kobiety a nie auta... Samochód trzeba kochać.

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 00:49
Posty: 76
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 96'

Postprzez xXx » 26 gru 2010, 14:17

Szczerze wątpię, że ten Leon ma 180 KM, możliwe że kiedyś miał... Podejrzewam, że 1.9 TDI na pompowtryskach z Virusem pozamiatało by niewystrojone KL-ZE bez problemu...



...po prostu te wasze TDI-ty są wolne, a gadanie że TDI jest dla seniorów to głupota, bo jak ktoś jeździ dużo i nie lubi widoku ośmiornicy gazowej pod maską to dla niego idealne rozwiązanie...


Jakiś czas temu, gdy jeździłem jeszcze 323F BA KL-ZE bardzo często ciąłem się z Ibizą 6L 3D ASZ + Turbo ARL + Wydech + Intetrcooler + dobry program robiony przez pewnego lubelskiego stroiciela. Niestety, ale w 70% przypadków 323F z KL-ZE była wolniejsza, auta jeździły bardzo porównywalnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy