323F BA KL-ZE
wtryski wtryskami, K8 KF i KL fakt ma takie same , ale z czego bierze sie wieksza moc? przeciez nie z samej wiekszej ilosci powietrza, trzeba wiecej paliwa, a jezeli wtryski są takie same to poprostu ECU im wiekszy silnik ma zaprogramowane wieksze czasy wtrysków przy maks bucie.
nie samą wielkoscią wtrysków ilosc paliwa jest regulowana przeciez....
nie samą wielkoscią wtrysków ilosc paliwa jest regulowana przeciez....
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
no tak ale sterownik steruje czasem wtrysków na podstawie przepływomierza przede wszystkim
Jak będę miał trochę czasu to porównam jak róznią sie czasy wtrysków przy sterowaniu Kl-ki sterownikiem od KF i od KL.
Bo sam się zastanawiam czy przypadkiem nie lepiej chodził by KL na sterowniku od KF-a
Tym bardziej że i tak zrobię mu korektę na lpg.
Jak będę miał trochę czasu to porównam jak róznią sie czasy wtrysków przy sterowaniu Kl-ki sterownikiem od KF i od KL.
Bo sam się zastanawiam czy przypadkiem nie lepiej chodził by KL na sterowniku od KF-a
Tym bardziej że i tak zrobię mu korektę na lpg.
leon z wykresem na 180km i 390Nm poległ w każdej próbie
odcinek może ze 600m co najmniej kilka długości przed.
z rolki też lepiej ale nie było za dużo miejsca na rozpędzania, ja jestem z osiągów mega zadowolony
. Ale zobaczymy i jak zrobię sterowanie jak należy dla klze i hamowni
z rolki też lepiej ale nie było za dużo miejsca na rozpędzania, ja jestem z osiągów mega zadowolony

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):eon z wykresem na 180km i 390Nm poległ w każdej próbie
No to gratki Mariusz. Juz sie doczekac nie moge jak wysterujesz to cudo.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Spokojnie Panowie
TDi 180km Szału nie robi
U nas w krk Krakusika MX z KL-em pod maską objechał i to znacznie Ibizę TDi 190km 
Ale na pewno KL-ZE lepiej się odpycha od niejednego TDi
Ale na pewno KL-ZE lepiej się odpycha od niejednego TDi
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Nom jezeli nie zrobicie zlotow tylko dla klubowiczow to napewno sie wiekszosc pojawi:D Jestem ciekaw kiedy krakusik wystawi swoj projekt. Pare filmow tez by sie zdalo:P
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
240km tdi z napedem na 4 kola kreciło 14,3-14,5 i z pozycji pasażera wydawało się że to rakieta, ale przy starcie z miejsca z mocną benzyną okazuje się, ze to nie takie szybkie
standard z pojedynkami z tdi, im poprostu szybko kończą się biegi i taki power okazuje się tylko w wąskim zakresie obrotów.
Adrenaline Addiction.
ludzie tdi od 160hp ma miniumum 400nm i wgórę więc 200 konne tdi ma jeszcze więcej NM, niech mi ktoś powie jak ta przednionapędówka ma wystartować na MOKRYM – bo nawet na suchym nie daje rady mieląc kołami na 2 i 3 biegu.
testy z tdi zostawcie na słoneczną wiosnę .
testy z tdi zostawcie na słoneczną wiosnę .
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Może jakiś mod zrobi tu pożądek? bo zonwu się zaczyna rozkminka czy tdi szybsze od benzyny itd....
Mariusz napisał Tylko że się z takim ustawił i koniec tematu
Mariusz napisał Tylko że się z takim ustawił i koniec tematu
jak ot to ot. a moze powiesz mi co ma za znaczenie ten 400 nm moment na silniku? podziel to przez dwa bo przelozenie skrzyni biegow w ropniaku musi byc dwa razy dluzsze zeby na jedynce przy 4 tys obrotach miec 60 km/h tak samo jak w benzynie przy 8tys 60km/h i masz odpowiedz dla siebie czemu moment na silniku nie ma zadnego znaczenia a liczy sie moment juz za skrzynia biegow na kolach.wiec te twoje 400nm w ropniaku mozesz sobie schowac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
schować to się możesz ze swoim żęchem który nie ma nawet połowy tych 400nm – jak dojdziesz do tego wyniku to ci ta mazda się rozpadnie.
sam przeguby wymieniam jakoś częściej niż normalny biały człowiek który ma auto.
sam przeguby wymieniam jakoś częściej niż normalny biały człowiek który ma auto.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
dokładnie, nie ma co się przejmować momentem skoro zostaje on w skrzyni
PS: diesel engines are for senior citizens;]
nie no, diesle sa dobre
...do traktorów..i na statki
edit: no to sie wbilem z postem w miedzy czasie ;d
PS: diesel engines are for senior citizens;]
nie no, diesle sa dobre
...do traktorów..i na statki

edit: no to sie wbilem z postem w miedzy czasie ;d
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
no właśnie koniec 
powiem tak- na suchym latemmoja jeszcze z Kf-em i leonie seria(wykres na 152KM i) moim KF-em go objeżdżałem, co prawda nie wiele ale jednak było widać zauważalnie...
Leon miał laczki 225 a ja 215
powiem tak- na suchym latemmoja jeszcze z Kf-em i leonie seria(wykres na 152KM i) moim KF-em go objeżdżałem, co prawda nie wiele ale jednak było widać zauważalnie...
Leon miał laczki 225 a ja 215
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
O co ta kłótnia... Łopatologiczne wyjaśnienie jest w temacie jacka, kopiuję poniżej:
Diesel engines are for senior citizens i kropka ;]
Ludzie w tych swoich dieselach tylko tym momentem by się podniecali... ehh :/ To nie jest przypadek, że z całej serii danego modelu najszybsze konfiguracje są właśnie w silnikach benzynowych. Jakkolwiek byście nie próbowali tego się zmienić po prostu nie da.
Diesel jest dobry na długie trasy ale nie do upalania...
piwo napisał(a):liczy sie moc przy odpowiednich obrotach.jesli samochod ma duzy moment obrotowy przy wysokich obrotach to ma tam tez duza moc.i wlasnie to jest najwazniejsze.moment sie nie liczy.moment jest dobry dla dziadkow ktorzy nie kreca silnika.Jacek widac kreci tam gdzie moc jest odpowiednia.prosty przelicznik.moment to moc razy obroty,czyli jesli samochod ma moment 160nm przy 6 tysiacach obrotow to ma tam okolo 96 kw czyli razy 4/3 okolo 130 km przy 6 tys.jakby mial moment 160 przy 7 tysiacach obrotow to 160x7 =112kw czyli ponad 150km przy 7 tys.dlatego samochody sportowe maja moment obrotowy (czasami nie tak wielki )tak wysoko.bo to oznacza wysoka moc .a to napedza nasze auta.tyle tylko ze moc maksymalna dostepna jest kroptko.ale Jacek trzyma obroty tak wysoko ze po zmianie biegu obroty nie spadaja za nisko.hsory Jacek za wywod,ale pogadac mozna chyba.piekne autko
dla przykladu f1 maja 2,4 litra pojemnosci i okolo 850 KM (okolo 650 KW) przy 19tys obrotow co daje 650/19= 330 NM tyle co jakis diesel heheh.ale oczywiscie przy tych obrotach czyli 330nm przy 19 tysiacach.ale widac jasne ze chodzi o to by maksymalny moment osiagac przy jak najwiekszych obrotach silnika wtedy autko bedzie miec super moc i super przyspieszenie.
Diesel engines are for senior citizens i kropka ;]
Ludzie w tych swoich dieselach tylko tym momentem by się podniecali... ehh :/ To nie jest przypadek, że z całej serii danego modelu najszybsze konfiguracje są właśnie w silnikach benzynowych. Jakkolwiek byście nie próbowali tego się zmienić po prostu nie da.
Diesel jest dobry na długie trasy ale nie do upalania...
- Od: 4 lis 2010, 00:49
- Posty: 76
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 96'
Szczerze wątpię, że ten Leon ma 180 KM, możliwe że kiedyś miał... Podejrzewam, że 1.9 TDI na pompowtryskach z Virusem pozamiatało by niewystrojone KL-ZE bez problemu...
...po prostu te wasze TDI-ty są wolne, a gadanie że TDI jest dla seniorów to głupota, bo jak ktoś jeździ dużo i nie lubi widoku ośmiornicy gazowej pod maską to dla niego idealne rozwiązanie...
Jakiś czas temu, gdy jeździłem jeszcze 323F BA KL-ZE bardzo często ciąłem się z Ibizą 6L 3D ASZ + Turbo ARL + Wydech + Intetrcooler + dobry program robiony przez pewnego lubelskiego stroiciela. Niestety, ale w 70% przypadków 323F z KL-ZE była wolniejsza, auta jeździły bardzo porównywalnie...
...po prostu te wasze TDI-ty są wolne, a gadanie że TDI jest dla seniorów to głupota, bo jak ktoś jeździ dużo i nie lubi widoku ośmiornicy gazowej pod maską to dla niego idealne rozwiązanie...
Jakiś czas temu, gdy jeździłem jeszcze 323F BA KL-ZE bardzo często ciąłem się z Ibizą 6L 3D ASZ + Turbo ARL + Wydech + Intetrcooler + dobry program robiony przez pewnego lubelskiego stroiciela. Niestety, ale w 70% przypadków 323F z KL-ZE była wolniejsza, auta jeździły bardzo porównywalnie...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości