
Po raz n-ty powtórzę – piękne masz to auto
www.mazdaspeed.pl
DamianMX6 napisał(a):Lublin zasypany, auto szkoda na takie warunki wyprowadzać.
alk80 napisał(a):nie myślałeś zrobić cienkiego czerwonego rantu
ostatnio jest w modzie
DamianMX6 napisał(a):a ja lubię mieć niezwyczajnie
Hazu napisał(a):DamianMX6 napisał(a):Lublin zasypany, auto szkoda na takie warunki wyprowadzać.
Bez przesady, ja codziennie jeżdżę.
alk80 napisał(a):nie myślałeś zrobić cienkiego czerwonego rantu
ostatnio jest w modzie
weede napisał(a):linka hamulcowa na trytyte to chyba słaby pomysł
weede napisał(a):linka hamulcowa na trytyte to chyba słaby pomysł
noxes napisał(a):a opisz jak to zrobiłeś to może i ja bym sie pokusił o takie czyszczenie.
Hazu napisał(a):No i pomogło cos takie czyszczenie?
Miałeś wymienić nagrzewnice już ubiegłej zimy?
Ja u siebie wymieniłem na aluminiową taką małą z xeda 97 ale grzeje wyśmienicie.
Wcześniej tez dwa razy czyściłem, tak jak Ty, ale pomagało trochę i chwilowo.
A te linki dorobiłeś, tam gdzie Ci pisałem (drogo wyszło)?
alk80 napisał(a):a jak jest w M6 bo zastanawiam się czy nie pomyliły ci się strony![]()
![]()
edit: poszperałem i już wiem, w M6 linka idzie górą a przy zaciąganiu ręcznego dzwignia na zacisku idzie w strone przodu auta, tylko że w M6 zacisk jest mocowany po drugiej stronie osi koła i w tym jest problem
może trzeba było wsadzić tylne zaciski z 626GW DITD, nie było by takiego kłopotu z linkami, są mocowane tak samo jak w MX
ale najważniejsze żeby ci dobrze działało
DamianMX6 napisał(a):Tył jest z M6 bo tam są tarcze 280mm.
alk80 napisał(a):o to właśnie chodzi że M6 ma tarcze i klocki z 626 GW,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość