Mazda MX-6 GE KL MAZDASPEED

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Mev » 4 gru 2010, 16:57

Dobra... wybroniłeś się :P

<lol>

Po raz n-ty powtórzę – piękne masz to auto :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez zahariash » 4 gru 2010, 17:55

Świetnie wyglądają te czarne felgi... Oryginalny kształt felg z mx-6 średnio mi się podoba, a pomalowane na czarno są jakieś takie inne... Moim zdaniem poprawiłeś projektantów <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2009, 14:18
Posty: 210
Skąd: Lubelskie
Auto: MX-6 2.5 V6 '92

Postprzez alk80 » 4 gru 2010, 20:37

nie myślałeś zrobić cienkiego czerwonego rantu ??
ostatnio jest w modzie
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Hazu » 4 gru 2010, 20:45

DamianMX6 napisał(a):Lublin zasypany, auto szkoda na takie warunki wyprowadzać.

Bez przesady, ja codziennie jeżdżę.

alk80 napisał(a):nie myślałeś zrobić cienkiego czerwonego rantu ??
ostatnio jest w modzie

ale to by były zwyczajne czarne z rantem czerwonym
a Damian napisał.
DamianMX6 napisał(a):a ja lubię mieć niezwyczajnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 5 gru 2010, 23:08

Hazu napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Lublin zasypany, auto szkoda na takie warunki wyprowadzać.

Bez przesady, ja codziennie jeżdżę.


No to opuść Xedosika o 35mm, dodaj pod zderzak dokładeczkę na jakieś 70mm i przeturlaj sie po tych zaspach z bryłami lodu to pogadamy ;)

alk80 napisał(a):nie myślałeś zrobić cienkiego czerwonego rantu ??
ostatnio jest w modzie


nigdy nie byłem zapanbrat z modami ;) <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez oblivion » 8 gru 2010, 23:59

Przejrzałem temat i dołączam do kadu, kawał roboty <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez DamianMX6 » 17 gru 2010, 19:40

Ogrzewanie u mnie już praktycznie nie działało. Mrozy w końcu zmusiły mnie do działania, wczoraj przy pomocy kilku litrów octu plus dwóch butelek i dwóch węży sprawa została załatwiona ostatecznie. Nagrzewnica była nieźle zapchana i praktycznie nie było przez nią przepływu. Teraz jest luxusowo.

Obrazek Obrazek

a tu zamontowana linka przedłużona do zacisków z Mazdy 6, kombinowałem na różne sposoby jak je poprowadzić ale moim zdaniem tak jest najlepiej. Lecą praktycznie jak oryginalne poza końcowym odcinkiem.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez alk80 » 17 gru 2010, 19:54

a jak jest w M6 bo zastanawiam się czy nie pomyliły ci się strony :D :] :)

edit: poszperałem i już wiem, w M6 linka idzie górą a przy zaciąganiu ręcznego dzwignia na zacisku idzie w strone przodu auta, tylko że w M6 zacisk jest mocowany po drugiej stronie osi koła i w tym jest problem
może trzeba było wsadzić tylne zaciski z 626GW DITD, nie było by takiego kłopotu z linkami, są mocowane tak samo jak w MX
ale najważniejsze żeby ci dobrze działało
Ostatnio edytowano 17 gru 2010, 20:10 przez alk80, łącznie edytowano 1 raz
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez noxes » 17 gru 2010, 20:04

a opisz jak to zrobiłeś to może i ja bym sie pokusił o takie czyszczenie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez weede » 17 gru 2010, 20:14

linka hamulcowa na trytyte to chyba słaby pomysł ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez alk80 » 17 gru 2010, 20:29

weede napisał(a):linka hamulcowa na trytyte to chyba słaby pomysł ;)

dobrze gada, ja bym dał coś metalowego np opaske zaciskową (jak na gumowe węże) tylko bym w tym miejscu dał kawałek gumy np dętki

pogrzebałem jeszcze na necie i napisze że M6 GG/GY CITD z tyłu ma te same klocki co 626 GW DITD
ale inną budowę zacisków tak więc chyba raczej trzeba wkładać tylne zaciski z GW bo są bardziej podobne do zacisków z MX6 i GE
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez DamianMX6 » 17 gru 2010, 21:04

weede napisał(a):linka hamulcowa na trytyte to chyba słaby pomysł ;)


trytyte, jest tymczasowe ale i bez niczego ładnie sie wszysto trzyma i nie lata. Ważniejsze jest to że barany nie wstawiły na linki osłon <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez DamianMX6 » 17 gru 2010, 23:21

noxes napisał(a):a opisz jak to zrobiłeś to może i ja bym sie pokusił o takie czyszczenie.


rozłączasz nagrzewnicę i podłączasz węże zewnętrzne. Do tego niżej podłączasz na końcu butelkę po occie, trzeba ją ścisnąć aby była możliwość przelewanie płynu. Następnie ocet doprowadzasz do wrzenia i przez rurkę drugą, bez butelki zalać do środka ocet. Następnie montujesz drugą butelkę na rurkę gdzie zalewałeś i możesz zaczynać. Ściskasz jedną butelkę tak aby ocet przelewał się do drugiej i spowrotem, kilka razy i zostaw na kilkanaście minut. I tak aż do skutku. Kika razy wymień ocet, na koniec wypłucz nagrzewnicę wodą destylowaną i gotowe. U mnie na początku to wcale nie chciało się przelewać ale w końcu puściło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 17 gru 2010, 23:34

No i pomogło cos takie czyszczenie?
Miałeś wymienić nagrzewnice już ubiegłej zimy?
Ja u siebie wymieniłem na aluminiową taką małą z xeda 97 ale grzeje wyśmienicie.
Wcześniej tez dwa razy czyściłem, tak jak Ty, ale pomagało trochę i chwilowo.

A te linki dorobiłeś, tam gdzie Ci pisałem (drogo wyszło)?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 17 gru 2010, 23:41

Hazu napisał(a):No i pomogło cos takie czyszczenie?
Miałeś wymienić nagrzewnice już ubiegłej zimy?
Ja u siebie wymieniłem na aluminiową taką małą z xeda 97 ale grzeje wyśmienicie.
Wcześniej tez dwa razy czyściłem, tak jak Ty, ale pomagało trochę i chwilowo.

A te linki dorobiłeś, tam gdzie Ci pisałem (drogo wyszło)?


Puki co grzeje jak szalona, jak zacznie świrować znowu tak przepłuszę. Może płukałeś wodą z octem?

Linki dorobiłem tam gdzie pisałeś, owszem zrobili ale szefuńcio najpierw mówił że będzie po 80zł za linkę a jak juz skończyli wystawił mi rachunek 260 z czego 100 policzył sobie za zdjęcie i założenie linek :| . Wycwaniakował się i tyle, ale i tak go jeszcze odwiedzę bo choć chłopaki zrobili naprawdę nieźle to niestety cały czar prysł bo nie założyli osłonek na końce linek <glupek2> . I ciekawe jak je teraz wsadzą? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 18 gru 2010, 00:03

Kasiorę to oni umieją brać.
ale spaprać tez dają radę.
Bratu mieli w BA dorobić nowe przewody na tył to tylko końce dorobili i na złączkach zamocowali do starych, ale wzięli jak za wyminę całych przewodów. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 18 gru 2010, 01:08

No niestety, to typowy cwaniaczek który ma kilku pracowników z głową. Z moich dwóch kompletów zrobili jeden. Robili to ze 4 godziny, jednego opieniczyłem za odkręcanie na chama starych śrub. Pokazałem gnojowi że najpierw powinien przynajmniej płynem penetrującym potraktować i postukać młotkiem, to się obraził <lol> zamiast podziękować. Dwie śruby z osłony mi dupek spaprał ale najbardziej mnie wkur....a ten brak osłonek linkek.

Tak więc można powiedzieć że zapłaciłem im podwójnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez DamianMX6 » 18 gru 2010, 01:15

alk80 napisał(a):a jak jest w M6 bo zastanawiam się czy nie pomyliły ci się strony :D :] :)

edit: poszperałem i już wiem, w M6 linka idzie górą a przy zaciąganiu ręcznego dzwignia na zacisku idzie w strone przodu auta, tylko że w M6 zacisk jest mocowany po drugiej stronie osi koła i w tym jest problem
może trzeba było wsadzić tylne zaciski z 626GW DITD, nie było by takiego kłopotu z linkami, są mocowane tak samo jak w MX
ale najważniejsze żeby ci dobrze działało


Tył jest z M6 bo tam są tarcze 280mm. Z linkami nie ma problemu po prostu trzeba dorobić i tyle. A ręczny jest masakrycznie mocny teraz <paker> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez alk80 » 18 gru 2010, 01:41

DamianMX6 napisał(a):Tył jest z M6 bo tam są tarcze 280mm.

o to właśnie chodzi że M6 ma tarcze i klocki z 626 GW, ale budową różnią się zaciski a 626GW ma zaciski o średnicy tłoka 35mm, budową bardzo zbliżone do MX6 i 626 GE i nie będzie takiego problemu z linkami może nawet by twoje pasowały oryginalne
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez DamianMX6 » 18 gru 2010, 02:37

alk80 napisał(a):o to właśnie chodzi że M6 ma tarcze i klocki z 626 GW,


Mylisz się <nie>

Tarcze tylne z M6 mają 280mm a z GW 261mm więc takie same z pewnościa nie są :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy