Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez Radex » 28 sie 2010, 18:29

hej, mysle nad jakimis sprezynami -35mm ale z tego co widze to wybor ciezki.
cos z lepszych sprezyn typu H&R gdybym kupil to musze tez zmieniac amorki na jakies inne??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Lukas007 » 28 sie 2010, 18:36

Jezeli nie obnizasz wiecej niz 3-4 cm to mozesz teoretycznie zostawic seryjne, ale z doswiadczenia powiem Ci, ze jakiekolwiek sprezyny obnizajace na seryjnych amortyzatorach powinny byc tylko rozwiazaniem przejsciowym, przed dokupieniem odpowiednich amorkow lub tez wymiany calosci na gwint.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez lspadlo1 » 7 gru 2010, 01:19

Ja latam na Jamexach juz ponad rok czasu i wszystko oks.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez mlody1921 » 8 gru 2010, 00:23

Ja śmigam na jamexach dwa lata i było lux w 1,8v6 teraz odczuwam jakby 2,5 było za ciężkie dla nich
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Hazu » 8 gru 2010, 00:41

KL jest cięższy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez lspadlo1 » 8 gru 2010, 14:34

przeciesz te silniki warzą mniej wiecej to samo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Postprzez mlody1921 » 8 gru 2010, 21:47

Może i tak albo wina lezy w jamexach nowe amory tokico , strasznie jakoś wydaje mi sie cięzki ten przód , chyba wlecą H&R-ki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez misiak89-89 » 3 sty 2011, 15:57

Mam pytanie z innej beczki.
Czy ktoś zakładał zestaw MTS-Technik -60\-40 do swoich 323f ba Z5?
Istnieje od niedawna taki skład, więc jestem ciekaw efektów.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez wilus88luki » 10 sty 2011, 18:19

-60 też sa ? Szczerze na nasze drogi maks. -40 . To nie Dojcze że można na maksymalnej glebie jeżdzić :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 17:41
Posty: 54
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Bartg » 10 sty 2011, 18:34

misiak89-89 napisał(a):Mam pytanie z innej beczki.
Czy ktoś zakładał zestaw MTS-Technik -60\-40 do swoich 323f ba Z5?
Istnieje od niedawna taki skład, więc jestem ciekaw efektów.

A gdzie taki zestaw widziałeś ? Bo w katalogu MTS nie ma czegoś takiego.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez misiak89-89 » 10 sty 2011, 22:57

Pany jak babcie kocham!
Walcie do Michała z venom24.pl, proszę to mail info@mts-technik.pl

Pytałem go chyba z 3 razy a on ciale twierdzi że ma springi -60\-60, cytuję:
"Podaje dane katalogowe:

Mazda 323+F oznaczenie BA rocznik od 09/94 –
4 + 6 cyl."

I jest właśnie możliwość kupna jednej pary o takim obniżeniu (w przypadku przodu na jedną oś (2szt) to koszt 245zł) a na tył mniejszej -40

Myślę że to by mogłoby rozwiązać problem nierównego obniżenia w przypadku Z5.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pyton162 » 11 sty 2011, 08:18

a ja mysle ze to mogloby dobic kompletnie seryjne amory :D
Pyton162
 

Postprzez mx6sc » 11 sty 2011, 11:07

na temat MTS mam same dobre odczucia zakładałem je do civic'a si , do integry (to były gwinty) i do e30 zwykłe ale nie możne zapominać ze na te opinie ogromny wpływ ma cena co do MTS czy TA to według mnie TA do jazdy codziennej odpada
Przy kupnie sprężyn czy całego kitu nie kupujcie zestawów które są do różnych wersji silnikowych musi to być dopasowane bo jak amortyzator może tłumić czy w jaki sposób można określić obniżenie auta jak sprężyna jest określana jako do 323bf rocznik itd. a dalej podają że do r4 i do v6 bzdura i to nie będzie działać jak powinno a dalsze dodatkowe koszty wynikające z eksploatacji takiego zestawu mogą dobić to wartości markowego produktu że o bezpieczeństwie nie wspomnę
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Bartg » 12 sty 2011, 17:38

No to juz nie wiem, nawet w polskim katalogu MTS nie ma sprężyn -60 do 323f ;) Może od innego modelu "pasują". Ale tak jak mówi Pyton162 to już za dużo na seryjny amortyzator. Swoją drogą jakby MTS np. zrobił gwint do BA w jakiejś rozsądnej cenie to na pewno szedłby jak ciepłe bułeczki ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez kongo » 30 sty 2011, 10:11

witam niechec mi sie zakladac nowego tematu mam takowe pytanie czy sprezyny od BA obnizajace da rade zaadoptowac do BG ?? gdyz mam jeden komplet do BG seria i jeden komplet do BA amory seria i sprezyny obnizajace i jestem ciekaw czy moge te sprewzyny wsadzic do BG a dokladniej do efki
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2009, 17:49
Posty: 273 (0/2)
Skąd: zgierz
Auto: MAZDA 323f BG 1.8 16V GT dohc :)

Postprzez Dominator » 3 mar 2012, 22:52

Ma ktoś jeszcze u siebie Jamexy kto zakładał je do dwóch, trzech lat wstecz? obecnie dość cicho w tym temacie, wiec pytanie jak z ich jakością i zawieszeniem? :P Warto zakładać? (mile widziane opinie również na temat innych spręzyn)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez thewildone86 » 4 mar 2012, 16:02

Witam!

Ja zakładałem u siebie MTS'y -40mm przód/tył i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Przód jest równo z tyłem, auto siedzi nisko, prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Amortyzatory miały przy zmianie sprężyn z ori na MTS'y niemal rok i przy okazji przeglądu 2 tygodnie temu wypluły 90% sprawności. Auto obniżyłem 2 lata temu, ori amory mają więc prawie 3lata, z czego 2 na -40mm i są suchutkie, sprawne i nic złego się nie dzieje. Za te pieniądze polecam, bo nic lepszego się nie kupi.
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez Dominator » 4 mar 2012, 16:07

thewildone86 napisał(a):Witam!

Ja zakładałem u siebie MTS'y -40mm przód/tył i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Przód jest równo z tyłem, auto siedzi nisko, prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Amortyzatory miały przy zmianie sprężyn z ori na MTS'y niemal rok i przy okazji przeglądu 2 tygodnie temu wypluły 90% sprawności. Auto obniżyłem 2 lata temu, ori amory mają więc prawie 3lata, z czego 2 na -40mm i są suchutkie, sprawne i nic złego się nie dzieje. Za te pieniądze polecam, bo nic lepszego się nie kupi.

Jak z twardością MTSa? nie rozklekotało plasików w aucie, jesteś w stanie powiedziec ile km zrobileś po obniżeniu?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez thewildone86 » 4 mar 2012, 16:14

Póki co nic mi nie odpadło w aucie :P i żadnych nowych dźwięków nie zauważyłem, a jestem na nie dość wyczulony. Twardość w sam raz – trzeba bardziej uważać na progi zwalniające i ewentualne przycierki brzuchem, niż o dobicie zawieszenia. Parę razy miałem okazję w ramach testów zabrać 6 osób do środka + 1 w bagażnik i nic nie przytarło na 205/50/R16 choć było na pewno blisko :)
W zakrętach auto pewnie się prowadzi, nie jest nerwowe, jazda po wybojach jest znośna i nie jest przesadnie twardo jak u kolegi w mx3 na springach no name -40mm. Tyle mogę napisać z własnego doświadczenia :)

P.S. Prze te dwa lata zrobiłem około 15tys. km... ale kto KL-ZE robi więcej? <lol>
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez Dominator » 4 mar 2012, 16:21

właśnie takie same opony u mnie wchodza w grę, a przydało by sie obniżyć tę "kozę" w szczególości przód, bo sterczy do góry, z tyłu jest audio i butla lpg, wiec jest ok prawie ;) Zauważyłem że MTS ma więcej zwolenników niż przeciwników.. Jamex i Apex też ale w mniejszym stopniu.. I mam mętlik, co z tych 3 firm wybrać, eibach etc poza zasięgiem.. 15kkm, no własnie tyle to ja w rok niecały robię, ale przy KL-ZE nie dziwie się ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje