Sprężyny progresywne JAMEX
Jezeli nie obnizasz wiecej niz 3-4 cm to mozesz teoretycznie zostawic seryjne, ale z doswiadczenia powiem Ci, ze jakiekolwiek sprezyny obnizajace na seryjnych amortyzatorach powinny byc tylko rozwiazaniem przejsciowym, przed dokupieniem odpowiednich amorkow lub tez wymiany calosci na gwint.
Mam pytanie z innej beczki.
Czy ktoś zakładał zestaw MTS-Technik -60\-40 do swoich 323f ba Z5?
Istnieje od niedawna taki skład, więc jestem ciekaw efektów.
Czy ktoś zakładał zestaw MTS-Technik -60\-40 do swoich 323f ba Z5?
Istnieje od niedawna taki skład, więc jestem ciekaw efektów.
-60 też sa ? Szczerze na nasze drogi maks. -40 . To nie Dojcze że można na maksymalnej glebie jeżdzić 
- Od: 3 maja 2010, 17:41
- Posty: 54
- Skąd: Olsztynek
- Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive
misiak89-89 napisał(a):Mam pytanie z innej beczki.
Czy ktoś zakładał zestaw MTS-Technik -60\-40 do swoich 323f ba Z5?
Istnieje od niedawna taki skład, więc jestem ciekaw efektów.
A gdzie taki zestaw widziałeś ? Bo w katalogu MTS nie ma czegoś takiego.
Pany jak babcie kocham!
Walcie do Michała z venom24.pl, proszę to mail info@mts-technik.pl
Pytałem go chyba z 3 razy a on ciale twierdzi że ma springi -60\-60, cytuję:
"Podaje dane katalogowe:
Mazda 323+F oznaczenie BA rocznik od 09/94 –
4 + 6 cyl."
I jest właśnie możliwość kupna jednej pary o takim obniżeniu (w przypadku przodu na jedną oś (2szt) to koszt 245zł) a na tył mniejszej -40
Myślę że to by mogłoby rozwiązać problem nierównego obniżenia w przypadku Z5.
Walcie do Michała z venom24.pl, proszę to mail info@mts-technik.pl
Pytałem go chyba z 3 razy a on ciale twierdzi że ma springi -60\-60, cytuję:
"Podaje dane katalogowe:
Mazda 323+F oznaczenie BA rocznik od 09/94 –
4 + 6 cyl."
I jest właśnie możliwość kupna jednej pary o takim obniżeniu (w przypadku przodu na jedną oś (2szt) to koszt 245zł) a na tył mniejszej -40
Myślę że to by mogłoby rozwiązać problem nierównego obniżenia w przypadku Z5.
na temat MTS mam same dobre odczucia zakładałem je do civic'a si , do integry (to były gwinty) i do e30 zwykłe ale nie możne zapominać ze na te opinie ogromny wpływ ma cena co do MTS czy TA to według mnie TA do jazdy codziennej odpada
Przy kupnie sprężyn czy całego kitu nie kupujcie zestawów które są do różnych wersji silnikowych musi to być dopasowane bo jak amortyzator może tłumić czy w jaki sposób można określić obniżenie auta jak sprężyna jest określana jako do 323bf rocznik itd. a dalej podają że do r4 i do v6 bzdura i to nie będzie działać jak powinno a dalsze dodatkowe koszty wynikające z eksploatacji takiego zestawu mogą dobić to wartości markowego produktu że o bezpieczeństwie nie wspomnę
Przy kupnie sprężyn czy całego kitu nie kupujcie zestawów które są do różnych wersji silnikowych musi to być dopasowane bo jak amortyzator może tłumić czy w jaki sposób można określić obniżenie auta jak sprężyna jest określana jako do 323bf rocznik itd. a dalej podają że do r4 i do v6 bzdura i to nie będzie działać jak powinno a dalsze dodatkowe koszty wynikające z eksploatacji takiego zestawu mogą dobić to wartości markowego produktu że o bezpieczeństwie nie wspomnę
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
No to juz nie wiem, nawet w polskim katalogu MTS nie ma sprężyn -60 do 323f
Może od innego modelu "pasują". Ale tak jak mówi Pyton162 to już za dużo na seryjny amortyzator. Swoją drogą jakby MTS np. zrobił gwint do BA w jakiejś rozsądnej cenie to na pewno szedłby jak ciepłe bułeczki 
witam niechec mi sie zakladac nowego tematu mam takowe pytanie czy sprezyny od BA obnizajace da rade zaadoptowac do BG
gdyz mam jeden komplet do BG seria i jeden komplet do BA amory seria i sprezyny obnizajace i jestem ciekaw czy moge te sprewzyny wsadzic do BG a dokladniej do efki
Ma ktoś jeszcze u siebie Jamexy kto zakładał je do dwóch, trzech lat wstecz? obecnie dość cicho w tym temacie, wiec pytanie jak z ich jakością i zawieszeniem?
Warto zakładać? (mile widziane opinie również na temat innych spręzyn)
Witam!
Ja zakładałem u siebie MTS'y -40mm przód/tył i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Przód jest równo z tyłem, auto siedzi nisko, prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Amortyzatory miały przy zmianie sprężyn z ori na MTS'y niemal rok i przy okazji przeglądu 2 tygodnie temu wypluły 90% sprawności. Auto obniżyłem 2 lata temu, ori amory mają więc prawie 3lata, z czego 2 na -40mm i są suchutkie, sprawne i nic złego się nie dzieje. Za te pieniądze polecam, bo nic lepszego się nie kupi.
Ja zakładałem u siebie MTS'y -40mm przód/tył i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Przód jest równo z tyłem, auto siedzi nisko, prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Amortyzatory miały przy zmianie sprężyn z ori na MTS'y niemal rok i przy okazji przeglądu 2 tygodnie temu wypluły 90% sprawności. Auto obniżyłem 2 lata temu, ori amory mają więc prawie 3lata, z czego 2 na -40mm i są suchutkie, sprawne i nic złego się nie dzieje. Za te pieniądze polecam, bo nic lepszego się nie kupi.
- Od: 23 lis 2010, 00:32
- Posty: 148
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary
thewildone86 napisał(a):Witam!
Ja zakładałem u siebie MTS'y -40mm przód/tył i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Przód jest równo z tyłem, auto siedzi nisko, prowadzi się stabilnie i przewidywalnie. Amortyzatory miały przy zmianie sprężyn z ori na MTS'y niemal rok i przy okazji przeglądu 2 tygodnie temu wypluły 90% sprawności. Auto obniżyłem 2 lata temu, ori amory mają więc prawie 3lata, z czego 2 na -40mm i są suchutkie, sprawne i nic złego się nie dzieje. Za te pieniądze polecam, bo nic lepszego się nie kupi.
Jak z twardością MTSa? nie rozklekotało plasików w aucie, jesteś w stanie powiedziec ile km zrobileś po obniżeniu?
Póki co nic mi nie odpadło w aucie
i żadnych nowych dźwięków nie zauważyłem, a jestem na nie dość wyczulony. Twardość w sam raz – trzeba bardziej uważać na progi zwalniające i ewentualne przycierki brzuchem, niż o dobicie zawieszenia. Parę razy miałem okazję w ramach testów zabrać 6 osób do środka + 1 w bagażnik i nic nie przytarło na 205/50/R16 choć było na pewno blisko 
W zakrętach auto pewnie się prowadzi, nie jest nerwowe, jazda po wybojach jest znośna i nie jest przesadnie twardo jak u kolegi w mx3 na springach no name -40mm. Tyle mogę napisać z własnego doświadczenia
P.S. Prze te dwa lata zrobiłem około 15tys. km... ale kto KL-ZE robi więcej?
W zakrętach auto pewnie się prowadzi, nie jest nerwowe, jazda po wybojach jest znośna i nie jest przesadnie twardo jak u kolegi w mx3 na springach no name -40mm. Tyle mogę napisać z własnego doświadczenia
P.S. Prze te dwa lata zrobiłem około 15tys. km... ale kto KL-ZE robi więcej?

- Od: 23 lis 2010, 00:32
- Posty: 148
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary
właśnie takie same opony u mnie wchodza w grę, a przydało by sie obniżyć tę "kozę" w szczególości przód, bo sterczy do góry, z tyłu jest audio i butla lpg, wiec jest ok prawie
Zauważyłem że MTS ma więcej zwolenników niż przeciwników.. Jamex i Apex też ale w mniejszym stopniu.. I mam mętlik, co z tych 3 firm wybrać, eibach etc poza zasięgiem.. 15kkm, no własnie tyle to ja w rok niecały robię, ale przy KL-ZE nie dziwie się 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje