Na początku przyszłego tygodnia planowo montuję u siebie, przy okazji wymienię profilaktycznie świece żarowe, aaa zołza niech ma nowe
Montaż elektr. podgrzewacza paliwa – fotorelacja (GG/GY)
Podrzućcie jakieś foto... będzie dla potomnych
Na początku przyszłego tygodnia planowo montuję u siebie, przy okazji wymienię profilaktycznie świece żarowe, aaa zołza niech ma nowe
(polecam tylko Denso)
Na początku przyszłego tygodnia planowo montuję u siebie, przy okazji wymienię profilaktycznie świece żarowe, aaa zołza niech ma nowe
McSlavko napisał(a):ten podgrzewacz to naprawde idealny patent, rozwiązuje odwieczny problem z mazda i jej gaśnieciem i szarpaniem w zime, dziwie sie że żaden serwis jeszcze nie podłapał zeby to zakładać
choc mnie zastanawia fakt, że montuje sie go pod maską.
przecież już w zbiorniku paliwo jest zmrożone, potem płynie przez bardzo zimne niczym nie osłonięte rurki paliwowe do komory silnika i jak dotrze bez przeszkód to tam jest dopiereo jego temperatura podnoszona no i myśle ,że zamontowanie go bepośrednio przey zbiorniku wiele by dało, pomijając bardziej kłopotliwy montaż..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
E. Ja też zachodzę w głowę dlaczego taki podgrzewacz zbiornika nie jest zakładany fabrycznie 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Enduro napisał(a):McSlavko napisał(a):ten podgrzewacz to naprawde idealny patent, rozwiązuje odwieczny problem z mazda i jej gaśnieciem i szarpaniem w zime, dziwie sie że żaden serwis jeszcze nie podłapał zeby to zakładać
choc mnie zastanawia fakt, że montuje sie go pod maską.
przecież już w zbiorniku paliwo jest zmrożone, potem płynie przez bardzo zimne niczym nie osłonięte rurki paliwowe do komory silnika i jak dotrze bez przeszkód to tam jest dopiereo jego temperatura podnoszona no i myśle ,że zamontowanie go bepośrednio przey zbiorniku wiele by dało, pomijając bardziej kłopotliwy montaż..pozdr.E
No nie do końca. Jak sam zauważyłeś to są zimne przewody. Z tego co już chłopaki powiedzieli – to praca podgrzewacza jest cykliczna (nie pracuje cały czas na maksymalnych obrotach – bo i nie może (grzałka by się spaliła). A co za tym idzie nawet gdybyś podgrzał te paliwo przy zbiorniku to ono potem idąc przez zimne przewody szybko by wystygło (nie zapominajcie że paliwo dość powoli krąży w przewodach (no chyba, że mamy wykoksaną pojemność auta). W efekcie tego na twoje wtryski powędrowało by już zimne (w zależności od panujących warunków) paliwo. A gł. zadaniem podgrzewacza jest ochrona twego silnika przed parafiną. Jeżeli poszukujesz systemu do jazdy w mrozie to musisz wydać więcej niż 150zł. I zacząć od podgrzewanego zbiornika paliwa.
- Od: 2 lip 2010, 14:29
- Posty: 58
- Skąd: Białystok/Łódź
- Auto: 626 1.8 16V
M3 1.6 Pb
Enduro napisał(a):no i myśle ,że zamontowanie go bepośrednio przey zbiorniku wiele by dało
Ja myślę, że nie ma znaczenia gdzie jest zamontowany. Czy będzie przy zbiorniku, czy pod maską, zawsze gdzieś to paliwo będzie lodowate. Z dwojga złego i z lepszym rezultatem dla wtrysków będzie, aby było bezpośrednio przed nimi, czyli pod maską. Zobacz jaką drogę musiałoby pokonać ogrzane przy zbiorniku paliwo, aby dotrzeć do wtrysków.
Bandit napisał(a):podgrzewacz zbiornika
Co takiego?
Pozdor Myjk
Enduro napisał(a):...choc mnie zastanawia fakt, że montuje sie go pod maską.
przecież już w zbiorniku paliwo jest zmrożone, potem płynie przez bardzo zimne niczym nie osłonięte rurki paliwowe do komory silnika i jak dotrze bez przeszkód to tam jest dopiereo jego temperatura podnoszona no i myśle ,że zamontowanie go bepośrednio przey zbiorniku wiele by dało, pomijając bardziej kłopotliwy montaż..pozdr.E
Jeżeli paliwo jest w stanie w miare ciekłym to pompa go pociagnie, a tutaj już podgrzewacz robi swoje, fakt niezaprzeczalny........zdaje to egzamin! wiec każdy kto chce go zamontować a ma teraz problemy przy dosyć nie wielkim koszcie przekona sie że problem zniknie, tak jak ja który w zeszłą zime 3 dni nie jeździłem a jak już jeździłem zmagałem się z szarpaniem

- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
a takie może głupie pytanie: te paliwa co są z ulepszaczami czyli np bp ultimate, shel v-power czy verva też "zastygają"? Wiem że reklamom nie koniecznie się wierzy ale czy te osoby co miały problem ze spadaniem obrotów w mrozy tankowały te lepsze paliwo?
- Od: 28 sie 2010, 18:02
- Posty: 19
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 diesel 2,0 kombi
2003r
Tak. Ja zdecydowałem się na montarz podgrzewacza po tym, jak Diesel Gold (niby z certyfikatem od – 35) uniemożliwił mi jazdę przy – 28 i stałem na jakiejś stacji przez 3h (przy – 26 autem mocno szarpało ale jakoś jechało jeszcze).
Jestem właśnie po zamontowaniu podgrzewacza. Wszystko zamontowane zgodnie z instrukcją ale jak dla mnie podgrzewacz nie działa 
Nie robi się ciepły nawet na chwilę. Prąd dociera i d....a. Jutro podłącze jeszcze raz mase. Może w tym problem.
Dziś mam już dosyć. NIe mam ogrzewanego garażu i klka godzin na mrozie mi wystarczy.
Teraz czas na grzane piwko
Nie robi się ciepły nawet na chwilę. Prąd dociera i d....a. Jutro podłącze jeszcze raz mase. Może w tym problem.
Dziś mam już dosyć. NIe mam ogrzewanego garażu i klka godzin na mrozie mi wystarczy.
Teraz czas na grzane piwko
Pamietaj !!!! Nie jedź szybciej niż Twój Anioł potrafi latać
- Od: 15 maja 2009, 10:59
- Posty: 16
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY MZR-CD 121KM '03
Grzyby napisał(a):mocno szarpało ale jakoś jechało jeszcze).
Ja miałem podobne doswiadczenia zaczęło sie dwa lata temu ,zaliczyłem kilka podobnych zjawisk i po zeszłej zimie padla mi dwumasówka.Mysle ze to moze miec zwiazek
A ja myślę że związek jest zerowy.
Stan koła 2M nijak nie ma wpływu na zamarzanie paliwa. A dokładnie to stało się u mnie.
Stan koła 2M nijak nie ma wpływu na zamarzanie paliwa. A dokładnie to stało się u mnie.
Grzyby napisał(a):A ja myślę że związek jest zerowy.
Stan koła 2M nijak nie ma wpływu na zamarzanie paliwa.
Tu chyba nie chodzi o wpływ 2M na zamarzanie paliwa a na przerywanie/szarpanie silnika i przez to padnięcie 2M, a tu wpływ miało kolosalny.

- Od: 18 wrz 2008, 22:39
- Posty: 50
- Skąd: Legionowo
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03
aphelium napisał(a):Ja miałem podobne doswiadczenia zaczęło sie dwa lata temu ,zaliczyłem kilka podobnych zjawisk i po zeszłej zimie padla mi dwumasówka.Mysle ze to moze miec zwiazek
niet! nie ma jedno z drugim nic wspolnego!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
GRZYBY
Super informacja, że masa i plus jest razy dwa
Może nie precyzyjnie napisałem, że prąd dociera.
Zatem prąd dociera do podgrzewacza więc zarówno plus jak i przewód sterujący oraz masa na przekaźnik są podłączone prawidłowo. Jeżeli podgrzewacz jest sprawny to problem jedynie z masą na podgrzewaczu.
Super informacja, że masa i plus jest razy dwa
Może nie precyzyjnie napisałem, że prąd dociera.
Zatem prąd dociera do podgrzewacza więc zarówno plus jak i przewód sterujący oraz masa na przekaźnik są podłączone prawidłowo. Jeżeli podgrzewacz jest sprawny to problem jedynie z masą na podgrzewaczu.
Pamietaj !!!! Nie jedź szybciej niż Twój Anioł potrafi latać
- Od: 15 maja 2009, 10:59
- Posty: 16
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GY MZR-CD 121KM '03
McSlavko napisał(a):ten podgrzewacz to naprawde idealny patent, rozwiązuje odwieczny problem z mazda i jej gaśnieciem i szarpaniem w zime, dziwie sie że żaden serwis jeszcze nie podłapał zeby to zakładać
Właśnie..po dzisiejszej nocy na mrozie powrót z pracy zajął mi 2h (normalnie ok. 0,5h)..Dziś zakupiłem.Mam nadzieję, że dojdzie wkrótce i niedługo z Waszą pomocą założę Stanadyne.
(A miałem to zrobić latem...

-
dziara
A co myślicie państwo o połączeniu standyne z kruperem (kruper stalby za standyne patrzac od zbiornika z paliwem).?
kruper:
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-di ... 88008.html
To rozwiazanie pozwoliloby na:
1. Szybkie podgrzanie dawki paliwa wchodzącej do filtra tuż po rozruchu,
2. Całkowite przejęcie funkcji podgrzewania przez płyn chłodniczy w kilka-kilkanaście minut po rozruchu.
Czy to już przesada?
PS co roku wymieniam filtr po pierwszych mrozach. W zeszlym roku zamarzla mi verva w tym roku diesel gold
kruper:

To rozwiazanie pozwoliloby na:
1. Szybkie podgrzanie dawki paliwa wchodzącej do filtra tuż po rozruchu,
2. Całkowite przejęcie funkcji podgrzewania przez płyn chłodniczy w kilka-kilkanaście minut po rozruchu.
Czy to już przesada?
PS co roku wymieniam filtr po pierwszych mrozach. W zeszlym roku zamarzla mi verva w tym roku diesel gold
- Od: 23 lis 2008, 17:52
- Posty: 93
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F 2.0 DITD 101KM
radekko napisał(a):A co myślicie państwo o połączeniu standyne z kruperem (kruper stalby za standyne patrzac od zbiornika z paliwem).?
1. Szybkie podgrzanie dawki paliwa wchodzącej do filtra tuż po rozruchu,
2. Całkowite przejęcie funkcji podgrzewania przez płyn chłodniczy w kilka-kilkanaście minut po rozruchu.
Takie szybkie to nie będzie, bo musi się płyn rozgrzać, chyba że z webasto, ale i na to trzeba czasu. Stanadyne byłby wtedy uruchamiany zaraz o przekręceniu kluczyka tylko przy rozruchu a potem już wcale by się nie włączył. W lecie ten patent raczej nie przydatny a stale by działał (chociaż energii nie pobiera). Jakby to było na sitku w baku to może jeszcze można o tym pogadać a tak to raczej Stanadyne wystarczy do rozpuszczenia parafiny w filtrze.
Ja nie kupuję ekstra paliw, bo i tak zamarzają a leje dodatki i nie miałem problemów.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6