przez Lowiec » 27 lis 2010, 20:33
Jedni mówią parownik w szereg inni równolegle. U siebie podłączyłem szeregowo by wymusić obieg przez nagrzewnice, jak wymienię a już przyjechała do mnie nowa z allegro to podłącze równolegle czyli tak jak było w oryginalnie. Ja mam u siebie taki przypadek, że jak pogonie ją 120 przez 10 minut to leci ciepłe powietrze na 2 biegu wentylatora ale jak zwolnię do tak np 2tys obr na min przez jakiś czas i dam na 3 lub 4 bieg to układ się wychładza. Dziś sprawdzałem jak sprawa wygląda w Polo z '95 – tam ewidentnie do wymiany jej termostat razem z obudową (jedzie do mnie) bo auto się dość długo nagrzewa ale jak grzeje to można się przy kratkach poparzyć.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit