Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez realski » 15 lis 2010, 00:15

zalany olejem w jaki sposob ?
taki ze poprostu mial olej w sobie ? bo jesli tak to tak slabo
proponuje wykrecc swiece zalac ropy oleju pokrecic troche przeplukac :)
dolac troche mixolu do paliwa dla pierwszego rozruchu wtryskiwaczy
odpalic niech popracuje minutke czy 2 i olej do wymiany
takie sa moje propozycje
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez xXx » 17 lis 2010, 21:35

Jacek, generalnie to nie przejmuj sie bo jeżeli silnik nie leżał pod drzewem wystarczy zalać go nowiutkim olejem, pokręcić kilka razy z wyciągniętą wtyczką listwy prawej oraz lewej + wykręcone świece + odpięta duża wtyczka od aparatu oraz rozpięte CKP2 po stronie rozrządu(w ten sposób nie upalisz nic w aparacie oraz ECU)...


Jeżeli kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie, to wszystko jest OK, dla pewności możesz sprawdzić kilkukrotnie jak łapie ciśnienie na dole... dalej postępujesz w odwrotnym kierunku do opisanego powyżej i silnik zapala z pierwszego razu(oczywiscie jezeli wszystko podłączyłeś jak należy).


Inna wersja(na szybko) to kręcenie rozrusznikiem przy odpiętych wtryskiwaczach do momentu aż zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju, wpinasz wtryskiwacze i ogień na tłoki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 17 lis 2010, 23:56

xXx napisał(a):Jacek, generalnie to nie przejmuj sie bo jeżeli silnik nie leżał pod drzewem wystarczy zalać go nowiutkim olejem, pokręcić kilka razy z wyciągniętą wtyczką listwy prawej oraz lewej + wykręcone świece + odpięta duża wtyczka od aparatu oraz rozpięte CKP2 po stronie rozrządu(w ten sposób nie upalisz nic w aparacie oraz ECU)...

Silnik wisi sobie na stojaku dla silników, w ciepłym, suchym garażu, wiec to na plus.
To mówisz że odpinam czujnik położenia wału, przy kole pasowym, odpinam aparat zapłonowy, wtryski, świece out i kręcimy :)
Dla pewności po rozruchu dam nowe świeczki i olej :)
Patryk, co do gratów do malowania proszkowego, to już znalazłem firmę u mnie, i jutro będą malowane. Szkoda było tylko mojej roboty z tym czarnym sprayem co malowałem wcześniej, bo i tak to piaskowali od nowa :P

Uporałem się w końcu ze wszystkimi sprawami ważniejszymi od MX-a (mgr itp.), więc teraz biore się za powrót do życia mojej Madzi ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 18 lis 2010, 12:22

Jacol wkońcu będzie się coś działo :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez xXx » 18 lis 2010, 21:08

Spoko Jacku, nie ma problemu... Generalnie pamiętaj, co wypiaskujesz i pomalujesz proszkowo zostanie na długi długi czas, czego nie można powiedzieć o malowaniu sprayem czy nawet z pistoletu, efekt jest zaraz po pomalowaniu, ale ciężkie warunki egzystencjalne poszczególnych elementów przyczyniają się do szybkiej degradacji...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 19 lis 2010, 18:07

xXx napisał(a):Generalnie pamiętaj, co wypiaskujesz i pomalujesz proszkowo zostanie na długi długi czas, czego nie można powiedzieć o malowaniu sprayem czy nawet z pistoletu, efekt jest zaraz po pomalowaniu, ale ciężkie warunki egzystencjalne poszczególnych elementów przyczyniają się do szybkiej degradacji...

Przyznaje, masz racje :)

Dzisiaj odebrałem graty po malowaniu. Już kombinuje jakie kolejne dać do malowania :D hehe
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 19 lis 2010, 18:11

Jacku Twoj samochód będzie w lepszym stanie niz jak wtedy kiedy wyjechał z Fabryki !!
Miodzio :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez DISItune » 19 lis 2010, 18:31

People_Hate_Me napisał(a):Jacku Twoj samochód będzie w lepszym stanie niz jak wtedy kiedy wyjechał z Fabryki !!
Miodzio :D


też mam takie wrażenie <lol>

<spoko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez xXx » 20 lis 2010, 22:33

Jacol napisał(a):Przyznaje, masz racje




PFFFFFFFFF..... Wiem to nie od dawna <czarodziej>


...tylko czemu połysk <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 21 lis 2010, 08:22

xXx napisał(a):PFFFFFFFFF..... Wiem to nie od dawna <czarodziej>

narcyz ;)
xXx napisał(a):...tylko czemu połysk <co?>

Robione w zaprzyjaźnionym zakładzie za bezcen, więc nie narzekałem (chciałem mat) ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Jacol » 24 lis 2010, 13:30

Dokupiłem "brakujący" (mx-3 na niemcy nie posiadały tylnych chlapaczy) element ospojlerowania seryjnej MX-3 V6 ;)

Obrazek
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez weede » 24 lis 2010, 17:48

Jacol napisał(a):mx-3 na niemcy nie posiadały tylnych chlapaczy

a ja dumałem dlaczego nie mam!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 24 lis 2010, 18:44

Pytanie czy przednie nie spasują na tył :D

Musze dobrze przymierzyc :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez KoKo » 25 lis 2010, 15:52

Tylne są pełniejsze, a przednie są takie powycinane oraz posiadają taki kołnierz co zachodzi lekko na próg. Także nie ma szans ich zamontować by ładnie to wyglądało o ile w ogóle jest to możliwe.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Jacol » 25 lis 2010, 15:59

mlody, koko, co to za OT?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez mlody1921 » 25 lis 2010, 18:29

Łoj tam moj błąd , sorx
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez KoKo » 25 lis 2010, 23:41

Wyluzuj troche, niejeden OT był jest i bedzie na forum.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Jacol » 26 lis 2010, 15:59

KoKo napisał(a):Wyluzuj troche, niejeden OT był jest i bedzie na forum.

Jak nikt nie będzie pilnował to będzie tu jak na forum golfa, więc ty wyluzuj, od danych tematów masz dane działy, zapraszam do działu EC, tam możemy podyskutować o różnicach seryjnych mx-3 z róznych krajów.
A tu proszę, trzymajmy się tematu.
Moda proszę o czystkę ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Pit » 26 lis 2010, 17:11

Jacol napisał(a):Moda proszę o czystkę ;)

Love it <serduszka> :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 26 lis 2010, 20:01

Pit napisał(a):Love it <serduszka> :D

No to miotełka i jazda ;)

Nowy upgrade... panel sterowania szybami po lifcie, czyli auto szyba w doł ;)
Obrazek
Obrazek
Żeby działało wszystko jak należy w 91-94 należy dolutować jeden kabelek ;) do sterowania szyb pasażera ( w 91-94 zasilanie włącznika pasażera jest z panelu sterowania kierowcy, po 94 prosto z wiązki po stronie pasażera ).
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy