Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez alk80 » 20 lis 2010, 18:41

Riki ty ze swoimi modami to raczej powinieneś pomyśleć o mocniejszym sprzęgle
może pasuje coś z diesla M6 :)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Riki » 20 lis 2010, 19:12

alk80 napisał(a):może pasuje coś z diesla M6


....eee tam – tam sprzęgło jeszcze większy kit bo ma dwumas :) trzeba iść do przodu.. prędzej niebawem wejdzie jakiś wzmocniony zestaw i tyle – na razie tragedii nie ma :)

P.S
Nie róbmy już OT.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 20 lis 2010, 23:23

spokojnie ja sie nie gniewam :D jesil tylko dyskusja jest konstruktywna i mozna sie czegos dowiedziec to czemu nie <spoko>

o jakim wzmocnionym zestawie mowisz Riki?
nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?
Alek wspomina cos o modach ale z tego co kojarze to nie masz przeciez podniesionej mocy ani nie szalejesz na torach GFką <co?>
jak się dowiadywałem o ori komplet sprzęgła to 1800zł w ASO w Dąbrowie Górniczej.
Ale u Was jest troszkę inne chyba niż u mnie??

u mnie jest 225mm 22 zęby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez zagloba1987 » 21 lis 2010, 01:21

Pięknie utrzymana Madzia <spoko> Kupę serca i kasy w to autko włożyłeś widzę. Uważaj tylko żeby nie przesadzić z tuningiem (szczególnie optycznym) bo na razie jest super, a jak jest już czegoś za dużo to wali wiochą z kilometra i zamiast wyglądać ładnie wygląda... mało elegancko ;) Może za jakiś czas choć trochę zbliżę się z moją Madzią do takiego wyglądu. Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2010, 17:16
Posty: 45
Skąd: Kraków/Kielce
Auto: Mazda 626 2.0 136 KM

Postprzez alk80 » 21 lis 2010, 11:30

Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich :) – chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia ;P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Bandit » 21 lis 2010, 13:23

Radex napisał(a):nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?

Ono nie siada, tylko się czasem ślizgnie.
Radex napisał(a):z tego co kojarze to nie masz przeciez podniesionej mocy

<lol> Jak to nie <faja> Głowy nie daję, ale kucy ma więcej od Ciebie :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez Radex » 21 lis 2010, 18:23

alk80 napisał(a):Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich :) – chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia ;P

nie bójcie się, to tylko takie małe szaleństwo :) żeby było odrobinę radości jak się maskę podniesie <czarodziej> <serduszka>

Bandit napisał(a):<lol> Jak to nie <faja> Głowy nie daję, ale kucy ma więcej od Ciebie :P

WTF? myslalem ze nic nie podnosil bo na pierwszej stronie ma napisane 101KM. ja mam dokladnie 128KM na PB, od tego czasu autko jest trochę dopieszczone i niedługo wleci nowe sprzęgło.
z tego co tam doczytalem to miał 121....nie moge sie nigdzie doczytac ile dokladnie. ale powiedzmy ze mniej wiecej tyle samo mamy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 21 lis 2010, 18:44

Radex napisał(a):
alk80 napisał(a):Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich :) – chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia ;P

nie bójcie się, to tylko takie małe szaleństwo :) żeby było odrobinę radości jak się maskę podniesie <czarodziej> <serduszka>

chyba śmiechu <lol> hahaha ;P :D :)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Radex » 21 lis 2010, 19:25

łehehe :P ale się uśmiałem ;P nie znacie się! ;) <lol>
zobaczycie na żywo to Wam zwieracze puszczą, o! <dupa>

ps.
ale to ino naklejki, zawsze można je zdrapać, a te elementy pomalować na czarny połysk jak mi się tylko zachce :) hę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 21 lis 2010, 22:58

Radex napisał(a):o jakim wzmocnionym zestawie mowisz Riki?
nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?


Radex, fabryczne sprzęgło oddałbym do wzmocnienia – nie mylić ze spiekiem bo to nie ma sensu w przypadku tego wozu :) Czasem się ślizgnie jak dam kick down, alee od katowania jest Coupe.. <oczy> Mazda rewelacyjnie spisuje się w trasie... <czarodziej>

Radex napisał(a):nie szalejesz na torach GFką


Nie szaleję, bo nie ma czym :) mi auto daje przyjemność z jazdy ale w nieco innych okolicznościach :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 22 lis 2010, 00:00

Radex napisał(a):myslalem ze nic nie podnosil bo na pierwszej stronie ma napisane 101KM. ja mam dokladnie 128KM na PB

Riki napisał(a):moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM a kolejne kucyki doszły już przy mojej "druciarskiej" robocie

no dobra więcej kucy od Ciebie nie ma, ale moment obrotowy... :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez Riki » 22 lis 2010, 00:35

Bandit napisał(a):moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM a kolejne kucyki doszły już przy mojej "druciarskiej" robocie


łeeeejery :D .........kiedy to było :P

Proponuję zakończyć już ten OT, na modów nie przystoi <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Siwus » 25 lis 2010, 13:30

Przeczytałem wszystkie strony Twojego tematu i Ci powiem, że jest to w tej chwili najładniejsza GF-ka jaką widziałem. Gratuluję podejścia i zaangażowania.
Pozdrawiam!
Siwus
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Radex » 25 lis 2010, 14:54

dzięki cieszy mnie że się podoba :)

wiem że styl jaki obrałem zmienia całkowicie oblicze GFki "dupowozu" i moze komus sie nie podoba bo ingerencja jednak jest dość duża w wygląd auta. Niektórym tradycyjna GF może się bardziej podobać, bo faktycznie GF bez modyfikacji jest bardzo piękną rzekłbym prawie limuzyną (pozdro RIki ;) )

Chciałem jednak osiągnąć "coś innego" niż to co ciągle widzimy na ulicy.

Momentami człowiek wpada w przesadyzm ale myślę że się z tego wyleczyłem i wyleciały chromowane listwy.

Jedynym marzeniem jest pakiet JDM, dokładki i progi ale o to BAAAAARDZO CIĘŻKO.
następnie -35mm.
Większe koła chyba nie wjadą (kwestia cen, wygody, poza tym mam dwa komplety bardzo mało zużytych opon)

Dziś odbieram auto z Mazvagtech w Mysłowicach. Nowe sprzęgło Exedy on board!!! <serduszka>
W bardzo niedalekiej przyszłości prawdopodobnie short shift, ale muszę pojechać do Alka albo zobaczyć na spocie jak to u niego działa <nauka> <co?>

ale bardzo kusi mnie zakup czegoś takiego
Obrazek

albo takiego
Obrazek
Ostatnio edytowano 25 lis 2010, 15:07 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 25 lis 2010, 14:59

Radex napisał(a):pozdro RIki


...i wzajemnie :P ;)

Podpisuję się pod zdaniem kolegi Siwus w kwestii poliftów :D

Radex, to prawda, ja wychodzę z nieco innego założenia – fuul seria, której jak najbliżej do dnia opuszczenia Hofu + odpowiednie zmiany pod maską, w hamulcach, zawieszeniu i to ostatnie planuję nieco obniżyć. Chciałbym może i 17"tki z posterta :P ale osiągi spadną i spalanie wzrośnie <lol>

P.S
Koła, te powyżej – http://www.aia.tartu.ee/~indrek/mazda/626/626po1.html

P.S 2
Dziś pierwszy śnieg <killer>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 25 lis 2010, 15:16

osiągi spadną przy takich kółkach na pewno, no ale i tak daleko nam do kręcenia niskich 13 na torze :P
i nie mamy co scigac sie z KLZE i innymi gadami z forum :P

chociaz nie powiem! bo kiedys zagrałem na nerwach gościowi w czarnej 3 MPS na warszawskich blachach,
Madzia szła pod sam koniec skali na obrotomierzu ale spisała się rewelacyjnie biorąc pod uwagę rywala.
Dopiero gościu wziął mnie POD GÓRKĘ na PODWÓJNEJ CIĄGŁEJ kiedy wyluzowałem bo przede mną był auta ! :| :| :| <glupek2>

do setki tez nie mamy co konkurowac z lekkimi autkami i nie wiem jak u Ciebie Riki ale u mnie power dopiero zaczyna sie powyzej 120-130km/h

takze mysle ze fajne kolka mozna smialo zakladac bo i tak szału nie zrobimy na 1/4 :P <płacze>
nie twierdze jednak że GF nie jedzie żeby nie było ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez urwis » 25 lis 2010, 17:33

Uuuu Panie...
Aleś wypieścił ;)
Jak by to powiedział mój dziadek, "i wszystkie twoje" <rotfl>

Fajna Madzia, ze smakiem zrobiona :)

pozdrawiam
Madzia 323f BG
http://img4.imageshack.us/img4/1212/1199326653.jpg
Ciemność widzę, widzę ciemność! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2010, 08:23
Posty: 22
Skąd: Radom/Warszawa
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V

Postprzez alk80 » 25 lis 2010, 17:45

Radek, jak będziesz miał nowy letni felunek to może odkupie od ciebie obecny :) :]

Riki napisał(a):Chciałbym może i 17"tki z posterta :P ale osiągi spadną i spalanie wzrośnie <lol>

jak sie nie przesadzi z szerokością opon to może nie będzie tak źle

Radex napisał(a):kiedys zagrałem na nerwach gościowi w czarnej 3 MPS na warszawskich blachach,
Madzia szła pod sam koniec skali na obrotomierzu ale spisała się rewelacyjnie biorąc pod uwagę rywala.

moge sie nie znać ale M3 MPS ma 270hp i raczej nie dał byś jej rady gdyby sie gościu uparł ;P

Radex napisał(a):nie wiem jak u Ciebie Riki ale u mnie power dopiero zaczyna sie powyzej 120-130km/h

potwierdzam :D
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Riki » 25 lis 2010, 18:09

Radex ale mi nie chodzi o przyśpieszenie 0-100km/h ;) to nie jest dla mnie wykładnik dynamiki auta – bardziej miałem na myśli kwestię elastyczności. Do pseudo ścigania się mam pseudo sportowy wóz podobny jak pseudo sportowe MX6 tyle, że spod znaczku Hyundaia a zwie się Coupe :P choć FSy ponoć zjada... i co ważne robi to maksymalnie bezawaryjnie :D
P.S
Power – ja lubię zakres 120-180km/h :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 25 lis 2010, 23:25

to lubimy to samo Riki :)
dla mnie tez nie jest wyznacznikiem auta czas 0-100 bo uwazam to za glupote :P tak zwane wyscigi od swiatel do swiatel lub kolejnego korka <lol>
tez lubie autobane i ogień <serduszka> <serduszka>

co do MPSa Alku, fakt gosciu miał lepszą "trumienkę" (jak to powiedział kiedys moj kumpel po przejazdzce ze mną "fajna ta Twoja trumienka) od mojej ale ja znałem bardziej teren i wiedziałem kiedy wkręcać auto na obroty, poza tym jezdze bardziej z głową i przygotowuje sie wczesniej do manewrow/wyprzedzania bo niektorzy zaczynaja wyprzedzac za pozno nabierajac predkosci wtedy gdy juz powinni ja miec. tak samo z pokonywaniem zakretow etc...
jakbysmy sie scigali na autobanie pewnie byla by inna bajka, ale poki co nie wygrało lepsze auto tylko głupota kierowcy (podwojna ciagla pod gorke).
gdyby wzial mnie ;P <glupek2> <glupek2> w bardziej cywilizowany sposob byloby to bardziej jednoznaczne, choc nie twierdze ze mps by mnie nie objechal bo bylo by to nielogiczne (mniejsze auto z mocniejszym silnikiem).
twierdze tylko ze GFka niezle sobie poradzila na swoje mozliwosci :)

a dziś powrócił kilka zaginionych koni po wstawieniu nowego sprzęgła, chodzi miodzi, delikatnie jak w reklamie papieru toaletowego <lol> no i przede wszystkim nie slizga sie <sex:konik> <diabel>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy