może pasuje coś z diesla M6
Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
Riki ty ze swoimi modami to raczej powinieneś pomyśleć o mocniejszym sprzęgle
może pasuje coś z diesla M6
może pasuje coś z diesla M6
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):może pasuje coś z diesla M6
....eee tam – tam sprzęgło jeszcze większy kit bo ma dwumas
P.S
Nie róbmy już OT.
spokojnie ja sie nie gniewam
jesil tylko dyskusja jest konstruktywna i mozna sie czegos dowiedziec to czemu nie
o jakim wzmocnionym zestawie mowisz Riki?
nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?
Alek wspomina cos o modach ale z tego co kojarze to nie masz przeciez podniesionej mocy ani nie szalejesz na torach GFką
jak się dowiadywałem o ori komplet sprzęgła to 1800zł w ASO w Dąbrowie Górniczej.
Ale u Was jest troszkę inne chyba niż u mnie??
u mnie jest 225mm 22 zęby

o jakim wzmocnionym zestawie mowisz Riki?
nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?
Alek wspomina cos o modach ale z tego co kojarze to nie masz przeciez podniesionej mocy ani nie szalejesz na torach GFką

jak się dowiadywałem o ori komplet sprzęgła to 1800zł w ASO w Dąbrowie Górniczej.
Ale u Was jest troszkę inne chyba niż u mnie??
u mnie jest 225mm 22 zęby
Pięknie utrzymana Madzia
Kupę serca i kasy w to autko włożyłeś widzę. Uważaj tylko żeby nie przesadzić z tuningiem (szczególnie optycznym) bo na razie jest super, a jak jest już czegoś za dużo to wali wiochą z kilometra i zamiast wyglądać ładnie wygląda... mało elegancko
Może za jakiś czas choć trochę zbliżę się z moją Madzią do takiego wyglądu. Pozdro.

- Od: 14 lis 2010, 17:16
- Posty: 45
- Skąd: Kraków/Kielce
- Auto: Mazda 626 2.0 136 KM
Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich
– chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia 
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Radex napisał(a):nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?
Ono nie siada, tylko się czasem ślizgnie.
Radex napisał(a):z tego co kojarze to nie masz przeciez podniesionej mocy

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
alk80 napisał(a):Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich– chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia
nie bójcie się, to tylko takie małe szaleństwo


Bandit napisał(a):<lol> Jak to nieGłowy nie daję, ale kucy ma więcej od Ciebie
WTF? myslalem ze nic nie podnosil bo na pierwszej stronie ma napisane 101KM. ja mam dokladnie 128KM na PB, od tego czasu autko jest trochę dopieszczone i niedługo wleci nowe sprzęgło.
z tego co tam doczytalem to miał 121....nie moge sie nigdzie doczytac ile dokladnie. ale powiedzmy ze mniej wiecej tyle samo mamy...
Radex napisał(a):alk80 napisał(a):Zagloba spoko, Radek nie spieprzy wyglądu Madzi, on nie z takich– chociaż te naklejki pod maską dają do myślenia
nie bójcie się, to tylko takie małe szaleństwożeby było odrobinę radości jak się maskę podniesie
![]()
![]()
chyba śmiechu


- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Radex napisał(a):o jakim wzmocnionym zestawie mowisz Riki?
nie czaje czemu ori sprzeglo Ci tak szybko zaczelo siadac?
Radex, fabryczne sprzęgło oddałbym do wzmocnienia – nie mylić ze spiekiem bo to nie ma sensu w przypadku tego wozu


Radex napisał(a):nie szalejesz na torach GFką
Nie szaleję, bo nie ma czym
Radex napisał(a):myslalem ze nic nie podnosil bo na pierwszej stronie ma napisane 101KM. ja mam dokladnie 128KM na PB
Riki napisał(a):moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM a kolejne kucyki doszły już przy mojej "druciarskiej" robocie
no dobra więcej kucy od Ciebie nie ma, ale moment obrotowy...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM a kolejne kucyki doszły już przy mojej "druciarskiej" robocie
łeeeejery
Proponuję zakończyć już ten OT, na modów nie przystoi
Przeczytałem wszystkie strony Twojego tematu i Ci powiem, że jest to w tej chwili najładniejsza GF-ka jaką widziałem. Gratuluję podejścia i zaangażowania.
Pozdrawiam!
Siwus
Pozdrawiam!
Siwus
dzięki cieszy mnie że się podoba 
wiem że styl jaki obrałem zmienia całkowicie oblicze GFki "dupowozu" i moze komus sie nie podoba bo ingerencja jednak jest dość duża w wygląd auta. Niektórym tradycyjna GF może się bardziej podobać, bo faktycznie GF bez modyfikacji jest bardzo piękną rzekłbym prawie limuzyną (pozdro RIki
)
Chciałem jednak osiągnąć "coś innego" niż to co ciągle widzimy na ulicy.
Momentami człowiek wpada w przesadyzm ale myślę że się z tego wyleczyłem i wyleciały chromowane listwy.
Jedynym marzeniem jest pakiet JDM, dokładki i progi ale o to BAAAAARDZO CIĘŻKO.
następnie -35mm.
Większe koła chyba nie wjadą (kwestia cen, wygody, poza tym mam dwa komplety bardzo mało zużytych opon)
Dziś odbieram auto z Mazvagtech w Mysłowicach. Nowe sprzęgło Exedy on board!!!
W bardzo niedalekiej przyszłości prawdopodobnie short shift, ale muszę pojechać do Alka albo zobaczyć na spocie jak to u niego działa

ale bardzo kusi mnie zakup czegoś takiego

albo takiego

wiem że styl jaki obrałem zmienia całkowicie oblicze GFki "dupowozu" i moze komus sie nie podoba bo ingerencja jednak jest dość duża w wygląd auta. Niektórym tradycyjna GF może się bardziej podobać, bo faktycznie GF bez modyfikacji jest bardzo piękną rzekłbym prawie limuzyną (pozdro RIki
Chciałem jednak osiągnąć "coś innego" niż to co ciągle widzimy na ulicy.
Momentami człowiek wpada w przesadyzm ale myślę że się z tego wyleczyłem i wyleciały chromowane listwy.
Jedynym marzeniem jest pakiet JDM, dokładki i progi ale o to BAAAAARDZO CIĘŻKO.
następnie -35mm.
Większe koła chyba nie wjadą (kwestia cen, wygody, poza tym mam dwa komplety bardzo mało zużytych opon)
Dziś odbieram auto z Mazvagtech w Mysłowicach. Nowe sprzęgło Exedy on board!!!

W bardzo niedalekiej przyszłości prawdopodobnie short shift, ale muszę pojechać do Alka albo zobaczyć na spocie jak to u niego działa


ale bardzo kusi mnie zakup czegoś takiego

albo takiego
Ostatnio edytowano 25 lis 2010, 15:07 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Radex napisał(a):pozdro RIki
...i wzajemnie
Podpisuję się pod zdaniem kolegi Siwus w kwestii poliftów
Radex, to prawda, ja wychodzę z nieco innego założenia – fuul seria, której jak najbliżej do dnia opuszczenia Hofu + odpowiednie zmiany pod maską, w hamulcach, zawieszeniu i to ostatnie planuję nieco obniżyć. Chciałbym może i 17"tki z posterta

P.S
Koła, te powyżej – http://www.aia.tartu.ee/~indrek/mazda/626/626po1.html
P.S 2
Dziś pierwszy śnieg

osiągi spadną przy takich kółkach na pewno, no ale i tak daleko nam do kręcenia niskich 13 na torze 
i nie mamy co scigac sie z KLZE i innymi gadami z forum
chociaz nie powiem! bo kiedys zagrałem na nerwach gościowi w czarnej 3 MPS na warszawskich blachach,
Madzia szła pod sam koniec skali na obrotomierzu ale spisała się rewelacyjnie biorąc pod uwagę rywala.
Dopiero gościu wziął mnie POD GÓRKĘ na PODWÓJNEJ CIĄGŁEJ kiedy wyluzowałem bo przede mną był auta !
do setki tez nie mamy co konkurowac z lekkimi autkami i nie wiem jak u Ciebie Riki ale u mnie power dopiero zaczyna sie powyzej 120-130km/h
takze mysle ze fajne kolka mozna smialo zakladac bo i tak szału nie zrobimy na 1/4
nie twierdze jednak że GF nie jedzie żeby nie było
i nie mamy co scigac sie z KLZE i innymi gadami z forum
chociaz nie powiem! bo kiedys zagrałem na nerwach gościowi w czarnej 3 MPS na warszawskich blachach,
Madzia szła pod sam koniec skali na obrotomierzu ale spisała się rewelacyjnie biorąc pod uwagę rywala.
Dopiero gościu wziął mnie POD GÓRKĘ na PODWÓJNEJ CIĄGŁEJ kiedy wyluzowałem bo przede mną był auta !

do setki tez nie mamy co konkurowac z lekkimi autkami i nie wiem jak u Ciebie Riki ale u mnie power dopiero zaczyna sie powyzej 120-130km/h
takze mysle ze fajne kolka mozna smialo zakladac bo i tak szału nie zrobimy na 1/4
nie twierdze jednak że GF nie jedzie żeby nie było
Uuuu Panie...
Aleś wypieścił
Jak by to powiedział mój dziadek, "i wszystkie twoje"
Fajna Madzia, ze smakiem zrobiona
pozdrawiam
Aleś wypieścił
Jak by to powiedział mój dziadek, "i wszystkie twoje"
Fajna Madzia, ze smakiem zrobiona
pozdrawiam
- Od: 6 wrz 2010, 08:23
- Posty: 22
- Skąd: Radom/Warszawa
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V
Radek, jak będziesz miał nowy letni felunek to może odkupie od ciebie obecny
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jak sie nie przesadzi z szerokością opon to może nie będzie tak źle
moge sie nie znać ale M3 MPS ma 270hp i raczej nie dał byś jej rady gdyby sie gościu uparł
potwierdzam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Riki napisał(a):Chciałbym może i 17"tki z postertaale osiągi spadną i spalanie wzrośnie
![]()
jak sie nie przesadzi z szerokością opon to może nie będzie tak źle
Radex napisał(a):kiedys zagrałem na nerwach gościowi w czarnej 3 MPS na warszawskich blachach,
Madzia szła pod sam koniec skali na obrotomierzu ale spisała się rewelacyjnie biorąc pod uwagę rywala.
moge sie nie znać ale M3 MPS ma 270hp i raczej nie dał byś jej rady gdyby sie gościu uparł
Radex napisał(a):nie wiem jak u Ciebie Riki ale u mnie power dopiero zaczyna sie powyzej 120-130km/h
potwierdzam
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Radex ale mi nie chodzi o przyśpieszenie 0-100km/h
to nie jest dla mnie wykładnik dynamiki auta – bardziej miałem na myśli kwestię elastyczności. Do pseudo ścigania się mam pseudo sportowy wóz podobny jak pseudo sportowe MX6 tyle, że spod znaczku Hyundaia a zwie się Coupe
choć FSy ponoć zjada... i co ważne robi to maksymalnie bezawaryjnie
P.S
Power – ja lubię zakres 120-180km/h
P.S
Power – ja lubię zakres 120-180km/h
to lubimy to samo Riki 
dla mnie tez nie jest wyznacznikiem auta czas 0-100 bo uwazam to za glupote
tak zwane wyscigi od swiatel do swiatel lub kolejnego korka
tez lubie autobane i ogień
co do MPSa Alku, fakt gosciu miał lepszą "trumienkę" (jak to powiedział kiedys moj kumpel po przejazdzce ze mną "fajna ta Twoja trumienka) od mojej ale ja znałem bardziej teren i wiedziałem kiedy wkręcać auto na obroty, poza tym jezdze bardziej z głową i przygotowuje sie wczesniej do manewrow/wyprzedzania bo niektorzy zaczynaja wyprzedzac za pozno nabierajac predkosci wtedy gdy juz powinni ja miec. tak samo z pokonywaniem zakretow etc...
jakbysmy sie scigali na autobanie pewnie byla by inna bajka, ale poki co nie wygrało lepsze auto tylko głupota kierowcy (podwojna ciagla pod gorke).
gdyby wzial mnie
w bardziej cywilizowany sposob byloby to bardziej jednoznaczne, choc nie twierdze ze mps by mnie nie objechal bo bylo by to nielogiczne (mniejsze auto z mocniejszym silnikiem).
twierdze tylko ze GFka niezle sobie poradzila na swoje mozliwosci
a dziś powrócił kilka zaginionych koni po wstawieniu nowego sprzęgła, chodzi miodzi, delikatnie jak w reklamie papieru toaletowego
no i przede wszystkim nie slizga sie

dla mnie tez nie jest wyznacznikiem auta czas 0-100 bo uwazam to za glupote

tez lubie autobane i ogień


co do MPSa Alku, fakt gosciu miał lepszą "trumienkę" (jak to powiedział kiedys moj kumpel po przejazdzce ze mną "fajna ta Twoja trumienka) od mojej ale ja znałem bardziej teren i wiedziałem kiedy wkręcać auto na obroty, poza tym jezdze bardziej z głową i przygotowuje sie wczesniej do manewrow/wyprzedzania bo niektorzy zaczynaja wyprzedzac za pozno nabierajac predkosci wtedy gdy juz powinni ja miec. tak samo z pokonywaniem zakretow etc...
jakbysmy sie scigali na autobanie pewnie byla by inna bajka, ale poki co nie wygrało lepsze auto tylko głupota kierowcy (podwojna ciagla pod gorke).
gdyby wzial mnie


twierdze tylko ze GFka niezle sobie poradzila na swoje mozliwosci
a dziś powrócił kilka zaginionych koni po wstawieniu nowego sprzęgła, chodzi miodzi, delikatnie jak w reklamie papieru toaletowego



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości