Problemy z uruchomieniem silnika – przekręceniem kluczyka.
Strona 1 z 1
Koledzy, pomóżcie w takiej o to sprawie. Problem pojawia się przy odpalaniu samochodu – przekręcam do pierwszej pozycji(kontrolki się zapalają, chwile czekam) i następnie kluczyk dalej nie chce się przekręcić. Pojawia mi się to notorycznie, czasem nie mogę zapalić samochodu przez kilka minut, aż w końcu zaskoczy. Gdzie szukać usterki? Dodam, że to nie chodzi o sam rozruch – to jest w porządku, jeśli uda się przekręcić kluczyk...
Pozdrawim
Pozdrawim
- Od: 18 sty 2010, 10:17
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GF 2.0 '99 r.
no to ewidentnie "stępił" ci sie kluczyk, do kluczyków powienienes miec taka mala tabliczke z numerkiem – z jego pomoca wyrobisz nowy kluczyk z idelnie ostrymi krawedziami jak fabryka wypusciła
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
rumunn95 napisał(a):psiknij wd moze sie naprawi
Tak, WD40 zdecydowanie pomaga, sprawdzone kilka razy. Psiknij zdrowo w stacyjkę Koleżanko i powinna zostać uleczona.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
No tak, preparat lepszy, ale wd40 łatwiej dostępne, niech psiknie i zobaczy czy wogóle to ruszy, bo może stacyja do wymiany...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
olej do zamków wurth – dostepny praktycznie w kazdym punkcie dorabiania kluczy
WD40 wysycha i jest potem jeszcze gorzej
WD40 wysycha i jest potem jeszcze gorzej
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
AmRoZ napisał(a):A nie masz po prostu zablokowanej kierownicy ? i trzeba lekko przekręcić najpierw kierownice wraz z kluczykiem ?
No raczej tak nie jest. Bo wtedy koleżanka nie doszła by do etapu zapalenia się kontrolek...
- Od: 27 gru 2008, 21:56
- Posty: 104
- Skąd: Nysa
- Auto: Mazda3 BP 2024, AT, Takumi, eSkyActiv-X
WD40 nie przewodzi prądu i można spokojnie psikać. Czy olej do zamków dobry to nie wiem, bo stacyjek niewolno smarować olejami i smarami.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
tadziomaru1 napisał(a):WD40 nie przewodzi prądu i można spokojnie psikać. Czy olej do zamków dobry to nie wiem, bo stacyjek niewolno smarować olejami i smarami.
kolego ale tu nie rozchodzi sie o jego wlasności przewodzenia a o wl;asnosci smarne po uplywie czasu – olej do zamków smaruje i tworzy powoloke, a WD40 wysycha i po pewnym czasie jest jeszcze gorzej
a co do smarowania stacyjek – to fabrycznie sa przespamrowane i sa jako czesc zamienna naoliwione wlasnie olejem do zamków ale tylko w czesci zamka, a nie w nim zanurzone
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Kolego, "wiem o co sie rozchodzi", ale Koleżanka się pytała czy nie zagrozi to jakiejś elektronice, więc dlatego tak napisałem, nie czytałeś powyżej?
A co do smarowania stacyjek, zapewne masz rację i powinno się smarowac olejem do zamków. Zaproponowałem psikacz ze względu na to żeby sprawdziła czy to ruszy, bo może jest konieczność wymiany stacyjki. Jak ruszy, to wtedy może się zakręcic za tym olejem.
A co do smarowania stacyjek, zapewne masz rację i powinno się smarowac olejem do zamków. Zaproponowałem psikacz ze względu na to żeby sprawdziła czy to ruszy, bo może jest konieczność wymiany stacyjki. Jak ruszy, to wtedy może się zakręcic za tym olejem.

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
kwestia czy WD40 nie zareaguje z olejem w jakis nieprzewidywalny sposób i nie stanie sie np gestym glutem albo agresywnym wyzeraczem materiału 

NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
maxim_wawa napisał(a):kwestia czy WD40 nie zareaguje z olejem w jakis nieprzewidywalny sposób i nie stanie sie np gestym glutem albo agresywnym wyzeraczem materiału
czyli skoro mamy niepewnosc wiec lepiej naoliwic preparatem do zamkow, a nie wd40....
Dziś rozmawiałam z panem elektrykiem i powiedział, że wina na 100% leży po stronie stacyjki, niestety powoli zaczyna być to jej koniec – coś się w środku wyrobiło. Ma do niej zajrzeć przy okazji, bo głównym problemem odwiedzin były/są spadki mocy w Maździe. Co do psikania do stacyjki użyłam Brunoxa Turbo Spray, ale niewiele pomogło...
Pozdrawiam i dzięki za rady
Pozdrawiam i dzięki za rady
- Od: 18 sty 2010, 10:17
- Posty: 23
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GF 2.0 '99 r.
tutaj bardziej lezy przyczyna mechanicznego uszkodzenia- wyrobienia zamka stacyjki nie kostki elektrycznej 
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6