domin1979 napisał(a):Wydaje mi się, że to sprawdzili zanim napisali.
Akurat – AŚ?

Niby jak? Mogli co najwyżej poczytać to forum.
domin1979 napisał(a):W starej rdza wychodziła już nawet w 3 latkach
Kwestia użytkowania. Jak już napisałem, mcbethowi spuchły nadkola w okolicach 3 lat w poliftowym aucie posiadanym od nowości. Ja niebawem będę miał 3 lata, ale (jeszcze, odpukać) nic mnie nadkoli nie je.
domin1979 napisał(a):to oddam Ci honor
Nie wymagam tego.

Po prostu wg mnie wcale nie jest dużo lepiej z tym elementem.
domin1979 napisał(a): A. Mają mniejszą moc i moment.
To czemu mnie na hamowni wyszło zaledwie 145/143KM a większość przedliftów obecnych na hamowaniu miała więcej niż ja? Grzyby AFAIK ma zmierzone trochę ponad 150KM ze... 136.
domin1979 napisał(a): Nie maja DPF, który spalanie zwiększa.
Różnica w trasie jest bardzo nieznaczna. Tzn. dokłada się MAX 0,2L/100km z tytułu DPFu.
domin1979 napisał(a):To wg Ciebie wada?!?
Jak już napisałem wcześniej, w przypadku diesla, manualnego, tak.
domin1979 napisał(a):Ja na 6 biegu dość często po trasie jeżdżę, i mi nie przeszkadza.
To nie jest kwestia dołożenia cyferki, czy jednego przełożenia do pięciobiegowej skrzyni. Te skrzynie mają całkiem inne przełożenia. Ostatni bieg w "piątce" może (bo w sumie nie wiadomo) i się zaczyna wcześniej, ale "spoczynkowo" kończy się jak ostatni bieg w "szóstce". W benzynach ma to zdecydowanie większe znaczenie niż w przypadku diesla. Podtrzymuje, sześciobiegowa manualna skrzynia + diesel, to przerost formy nad treścią.