Problem układu smarowania – zatkany smok olejowy
Może ktoś zerknąć na te podkładki pod wtryskiwacze. wiem ,że rożne były i nei wiem ktore sa dobre .. a chyba wymienie jednak
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 91556.html

- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
Zamów sobie uszczeli w ASO przecież to nie jest ogromny koszt i przy okazji uszczelke pod pokrywe też możesz będizesz miał spokój. Ale wykonaj te prace łącznie ze sprawdzeniem smoka.
Tu masz podkładki firma bardzo dobra nie raz u nich zamawiałem:
http://allegro.pl/podkladka-uszczelka-w ... 60092.html
i uszczelka pokrywy:
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 43635.html
Tu masz podkładki firma bardzo dobra nie raz u nich zamawiałem:

i uszczelka pokrywy:

- Od: 8 mar 2010, 00:56
- Posty: 44
- Skąd: Oleśnica
- Auto: Nissan Primera SR20DE
polo33 napisał(a):Zamów sobie uszczeli w ASO przecież to nie jest ogromny koszt i przy okazji uszczelke pod pokrywe też możesz będizesz miał spokój. Ale wykonaj te prace łącznie ze sprawdzeniem smoka.
Tu masz podkładki firma bardzo dobra nie raz u nich zamawiałem:http://allegro.pl/podkladka-uszczelka-w ... 60092.html
i uszczelka pokrywy:http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 43635.html
Dzięki kolego o to mi właśnie chodzilo żeby oryginały zakupić a do ASO to nie zawsze pojechać = wrócić zadowolonym..
zamówie sobie te co podałeś
pozdro
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
koledzy we wcześniejszych postach przeczytałem że potrzebna jest kalibracja wtrysków, po ich ponownym zamontowaniu. Może mi ktoś wyjaśnic co to jest i czy to jest naprawdę koniecznie?
wie może koś jakiej średnicy jest otwór spustowy w misce oleju? (pytam bo chce wiedzieć czy endoskop da rade tam wsadzić
może udałoby by sie sprawdzić bez ściągania miski, ktoś już chyba o tym coś pisał wcześniej ale jakoś bez odzewu)
wie może koś jakiej średnicy jest otwór spustowy w misce oleju? (pytam bo chce wiedzieć czy endoskop da rade tam wsadzić
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 11 lis 2009, 00:36
- Posty: 14
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 6 GY 2002r 2,0 cdti
Ja zamieszczam filmik z moją Mazdą, co się dzieje po odkręceniu korka.
Smok czyszczony przy 154 tys km – był czyściutki. Usunąłem jedynie muł z dna misy olejowej.
Wizyta u Jaksy – 158 tys km – Jaksa stwierdził, że motor jest bez zarzutu. Dymienia brak.
Obecny przebieg: 161 tys km.
Mazda na tym filmiku jest zimna – wskazówka od temp była może podniesiona troszeczkę.
W momencie odkręcenia korka buchnęło lekko dymem.
Czy to jest OK czy zabrać się za wymianę podkładek ?
Zamieszczam film:
http://rapidshare.com/files/430029758/100_1609.MOV
Ściągnie się szybko to 17Mb.
Smok czyszczony przy 154 tys km – był czyściutki. Usunąłem jedynie muł z dna misy olejowej.
Wizyta u Jaksy – 158 tys km – Jaksa stwierdził, że motor jest bez zarzutu. Dymienia brak.
Obecny przebieg: 161 tys km.
Mazda na tym filmiku jest zimna – wskazówka od temp była może podniesiona troszeczkę.
W momencie odkręcenia korka buchnęło lekko dymem.
Czy to jest OK czy zabrać się za wymianę podkładek ?
Zamieszczam film:
http://rapidshare.com/files/430029758/100_1609.MOV
Ściągnie się szybko to 17Mb.
jak dla mnie kopci... widać dymek lekki bo lekki ale widać – oglądałem 5 razy filmik i mimo pikseli widać dymek- a co on tak drga, że dziwnie zapytam?? sekunda 18,21 i 28 filmiku- dałeś gazu?? bo nie masz dźwięku niestety
za chwilę pokaże Ci jak to u mnie wygląda...
zimny silnik po całej nocy pod chmurką
http://rapidshare.com/#!download|918tl2 ... .mp4|13273
ale wygląda to tak
za chwilę pokaże Ci jak to u mnie wygląda...
zimny silnik po całej nocy pod chmurką
http://rapidshare.com/#!download|918tl2 ... .mp4|13273
ale wygląda to tak
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
Jak kupiłem nie dymił.
Od razu odkręcono misę – smok czyściutki. Sporo mułu było na dnie misy.
Od jakichś 3 tys km podejrzewam, że pojawiło się dymienie.
Podkładki wymieniam w przyszłym tygodniu.
Od 7 tys. km ubyło 200ml oleju.
Uważasz, że przy wymianie podkładek warto znowu odkręcać misę ? 7 tys. zrobiłem na oleju.
Od razu odkręcono misę – smok czyściutki. Sporo mułu było na dnie misy.
Od jakichś 3 tys km podejrzewam, że pojawiło się dymienie.
Podkładki wymieniam w przyszłym tygodniu.
Od 7 tys. km ubyło 200ml oleju.
Uważasz, że przy wymianie podkładek warto znowu odkręcać misę ? 7 tys. zrobiłem na oleju.
hmm 7tys niby nie wiele i nie kopci tak jakoś strasznie, mój to walił dymem fiu fiu – podejrzewam, że Twój mocniej będzie dymił jak się rozgrzeje- sprawdź z ciekawość i nagraj jak dobrze zagrzejesz silnik
ja po zdjęciu miski (przejechałem na tych "uszkodzonych" podkładkach 25tys) miałem smoka czystego
z drugiej strony, zdjęcie miski to nie aż taki koszt a spokój przynajmniej.
P.S. też miałem szlam w misce – taka chyba przypadłość
ja po zdjęciu miski (przejechałem na tych "uszkodzonych" podkładkach 25tys) miałem smoka czystego
z drugiej strony, zdjęcie miski to nie aż taki koszt a spokój przynajmniej.
P.S. też miałem szlam w misce – taka chyba przypadłość
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
skubiszek napisał(a):no to masz wszystko ok
a zdjąć miskę, sprawdzić i silikonem przejechać przy zmianie oleju to przecież śmiechowe
Jakby nie patrzeć wychodzi taniej niż wymiana silnika/cześci.
Myśle ,że jednak strach przed tym co tam zobaczymy co ,niektorych paraliżuje;)
- Od: 14 wrz 2010, 23:26
- Posty: 61
- Skąd: Lublin
- Auto: M6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6