Problem układu smarowania – zatkany smok olejowy

Postprzez Siw-y » 27 paź 2010, 20:14

Silikon Dirko też jest dobry.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez CinekM6 » 6 lis 2010, 08:19

Może ktoś zerknąć na te podkładki pod wtryskiwacze. wiem ,że rożne były i nei wiem ktore sa dobre .. a chyba wymienie jednak

http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 91556.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez eszo67 » 6 lis 2010, 16:28

bierz kolego cinekm6 i zakladaj jak ci wali z komina.ja w maju placilem w aso 80pln .ale maja ceny :|
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez CinekM6 » 7 lis 2010, 23:24

wymienie właśnie lepiej dmuchać na zimne.
Te z aukcji z linku będą dobre? bo wiem ,że te wymiary rożne byly i nie wiem czy to są te ostatecznie dobre..

Uszczelka pod pokrywą zaworow nowa od razu czy będę mógł założyć tą co jest ? <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez polo33 » 8 lis 2010, 00:22

Zamów sobie uszczeli w ASO przecież to nie jest ogromny koszt i przy okazji uszczelke pod pokrywe też możesz będizesz miał spokój. Ale wykonaj te prace łącznie ze sprawdzeniem smoka.

Tu masz podkładki firma bardzo dobra nie raz u nich zamawiałem:
http://allegro.pl/podkladka-uszczelka-w ... 60092.html
i uszczelka pokrywy:
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 43635.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:56
Posty: 44
Skąd: Oleśnica
Auto: Nissan Primera SR20DE

Postprzez CinekM6 » 8 lis 2010, 10:25

polo33 napisał(a):Zamów sobie uszczeli w ASO przecież to nie jest ogromny koszt i przy okazji uszczelke pod pokrywe też możesz będizesz miał spokój. Ale wykonaj te prace łącznie ze sprawdzeniem smoka.

Tu masz podkładki firma bardzo dobra nie raz u nich zamawiałem:
http://allegro.pl/podkladka-uszczelka-w ... 60092.html
i uszczelka pokrywy:
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 43635.html



Dzięki kolego o to mi właśnie chodzilo żeby oryginały zakupić a do ASO to nie zawsze pojechać = wrócić zadowolonym.. :|

zamówie sobie te co podałeś

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez pawell407 » 10 lis 2010, 16:12

koledzy we wcześniejszych postach przeczytałem że potrzebna jest kalibracja wtrysków, po ich ponownym zamontowaniu. Może mi ktoś wyjaśnic co to jest i czy to jest naprawdę koniecznie?

wie może koś jakiej średnicy jest otwór spustowy w misce oleju? (pytam bo chce wiedzieć czy endoskop da rade tam wsadzić :] może udałoby by sie sprawdzić bez ściągania miski, ktoś już chyba o tym coś pisał wcześniej ale jakoś bez odzewu)
Początkujący
 
Od: 11 lis 2009, 00:36
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 6 GY 2002r 2,0 cdti

Postprzez Hubix » 10 lis 2010, 21:34

Ja zamieszczam filmik z moją Mazdą, co się dzieje po odkręceniu korka.

Smok czyszczony przy 154 tys km – był czyściutki. Usunąłem jedynie muł z dna misy olejowej.
Wizyta u Jaksy – 158 tys km – Jaksa stwierdził, że motor jest bez zarzutu. Dymienia brak.
Obecny przebieg: 161 tys km.

Mazda na tym filmiku jest zimna – wskazówka od temp była może podniesiona troszeczkę.

W momencie odkręcenia korka buchnęło lekko dymem.

Czy to jest OK czy zabrać się za wymianę podkładek ?

Zamieszczam film:

http://rapidshare.com/files/430029758/100_1609.MOV

Ściągnie się szybko to 17Mb.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez skubiszek » 11 lis 2010, 10:53

jak dla mnie kopci... widać dymek lekki bo lekki ale widać – oglądałem 5 razy filmik i mimo pikseli widać dymek- a co on tak drga, że dziwnie zapytam?? sekunda 18,21 i 28 filmiku- dałeś gazu?? bo nie masz dźwięku niestety

za chwilę pokaże Ci jak to u mnie wygląda...


zimny silnik po całej nocy pod chmurką

http://rapidshare.com/#!download|918tl2 ... .mp4|13273

ale wygląda to tak
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Hubix » 11 lis 2010, 18:12

No u Ciebie faktycznie nic nie widać.

Będę zmieniał podkładki. Dzięki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez skubiszek » 11 lis 2010, 22:38

niech inni też powiedzą ale moim zdaniem zaczynają się przedmuchy i to widać...
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Hubix » 11 lis 2010, 23:36

Jak kupiłem nie dymił.

Od razu odkręcono misę – smok czyściutki. Sporo mułu było na dnie misy.
Od jakichś 3 tys km podejrzewam, że pojawiło się dymienie.

Podkładki wymieniam w przyszłym tygodniu.

Od 7 tys. km ubyło 200ml oleju.

Uważasz, że przy wymianie podkładek warto znowu odkręcać misę ? 7 tys. zrobiłem na oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez skubiszek » 11 lis 2010, 23:41

hmm 7tys niby nie wiele i nie kopci tak jakoś strasznie, mój to walił dymem fiu fiu – podejrzewam, że Twój mocniej będzie dymił jak się rozgrzeje- sprawdź z ciekawość i nagraj jak dobrze zagrzejesz silnik

ja po zdjęciu miski (przejechałem na tych "uszkodzonych" podkładkach 25tys) miałem smoka czystego

z drugiej strony, zdjęcie miski to nie aż taki koszt a spokój przynajmniej.

P.S. też miałem szlam w misce – taka chyba przypadłość
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez CinekM6 » 11 lis 2010, 23:45

Hym a jesli nie ma dymu tylko czuć na dloni odpychanie czystego powietrza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez skubiszek » 11 lis 2010, 23:47

to będzie zawsze ... jak widzisz spaliny czyli dym wtedy źle ( jak zgasisz ciepły silnik też będzie dym szedł), jak powietrze to ok i jak zgasisz i nic nie ma to jest dobrze
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez CinekM6 » 11 lis 2010, 23:50

Włąśnie dymu nie ma nic ale powietrze to dmucha wyczuwalnie .. jeszcze sprawdze po zgaszeniu tak jak mowisz..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez skubiszek » 11 lis 2010, 23:56

powietrze zawsze będzie.... ale nie może dymu być :) sprawdź a najlepiej telefon aparat bądź kamera w dłoń, nagrywaj, na rapida np i się okaże
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez CinekM6 » 11 lis 2010, 23:59

ciekawosć mnie żarła i biegalem zobaczyc bo byla jeszcze ciepla.. po zgaszeniu nic sie nie dzieje / bez dymu.. ale do smoka chyba zajrze.. w sumie troche silikonu i zrobione <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Postprzez skubiszek » 12 lis 2010, 00:03

no to masz wszystko ok


a zdjąć miskę, sprawdzić i silikonem przejechać przy zmianie oleju to przecież śmiechowe :)
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez CinekM6 » 12 lis 2010, 00:17

skubiszek napisał(a):no to masz wszystko ok


a zdjąć miskę, sprawdzić i silikonem przejechać przy zmianie oleju to przecież śmiechowe :)


Jakby nie patrzeć wychodzi taniej niż wymiana silnika/cześci.
Myśle ,że jednak strach przed tym co tam zobaczymy co ,niektorych paraliżuje;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2010, 23:26
Posty: 61
Skąd: Lublin
Auto: M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6