Swap 1,8 FP na 2,0 FS
1, 2
Witam
Rok temu kupiłem moją kolejną mazdę gf. Wyposażona jest w silnik 1.8, ale posida instalację elektryczną od 2.0. Sprawdzając po numerze vin wychodzi , iż powinien byc motor o mocy 115km.Mimo tego, że zrobiłem mały remont silnika(uszczelniacze zaworów, pierścienie, panewki korbowodów) chciałbym wstawic silnik 2.0 136km i tutaj jest moje pytanie do znawców tematu, a mianowicie, czy jest to możliwe bez wymiany sterownik?
Rok temu kupiłem moją kolejną mazdę gf. Wyposażona jest w silnik 1.8, ale posida instalację elektryczną od 2.0. Sprawdzając po numerze vin wychodzi , iż powinien byc motor o mocy 115km.Mimo tego, że zrobiłem mały remont silnika(uszczelniacze zaworów, pierścienie, panewki korbowodów) chciałbym wstawic silnik 2.0 136km i tutaj jest moje pytanie do znawców tematu, a mianowicie, czy jest to możliwe bez wymiany sterownik?
- Od: 26 wrz 2009, 13:01
- Posty: 57
- Skąd: łódzkie
- Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r
Nie!!!!Sterownik to dopiero połowa sukcesu bo żeby auto zapaliło potrzebujesz jeszcze do kompletu klucz i puszkę immobilizera tak jak na tej aukcji
http://allegro.pl/mazda-626-gf-v-97-01- ... 02936.html

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Tak dla ścisłości 116km. Odp: tak będzie chodził.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
W tym linku http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c3051b3299 widać, że są jakieś różnice w silnikach, czy oby na pewno nie ma to żadnego wpływu? Nie chciałbym żeby doszło do sytuacji, że kupię mocniejszy silnik(włożę w niego tochę kasy przy ewentualnych naprawach) a po zamontowaniu okaże się, iż nie można go uruchomić.
- Od: 26 wrz 2009, 13:01
- Posty: 57
- Skąd: łódzkie
- Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r
Zapali na pewno twój komputer mu w tym nie przeszkodzi ale mocy nominalnej nie osiągnie.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
No, mniej-więcej tak.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
zaufany mechanik od mazd twierdzi iż
silniki 2,0 w mazdach po 97 rok sa identyczne niezależnie czy to wersja 116 czy 136 koni różnica jest tylko w komputerze sterującym prace silnika – tylko i wyłącznie silniki są identyczne najważniejszy jest komp wiec skoro masz komp od 116 koni to taka moc bedziesz mial jak wstawisz FS
silniki 2,0 w mazdach po 97 rok sa identyczne niezależnie czy to wersja 116 czy 136 koni różnica jest tylko w komputerze sterującym prace silnika – tylko i wyłącznie silniki są identyczne najważniejszy jest komp wiec skoro masz komp od 116 koni to taka moc bedziesz mial jak wstawisz FS
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):silniki 2,0 w mazdach po 97 rok sa identyczne niezależnie czy to wersja 116 czy 136 koni różnica jest tylko w komputerze sterującym prace silnika
aaa wałek rozrządu? ......przyznam, że nigdy mocno nie zagłębiałem się w tą konstrukcję ale z tego co pamiętam to wałeczek jest inny i nie wiem czy dół jest taki sam. Kolega pinky zna temat od podszewki.
walek jest inny w silnikach fs-ze ale moge sie mylic
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
a po czym kolego wnosisz ze zawory są inne ?
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
tlumacze ci ze silnik w 116 i 136 jest ten sam a najważniejsze kupić zdrowy silnik nie ważne ile koni ważne ze 2,0czyli FS
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Radex napisał(a):juz lepiej niech ktoś pokombinuyje z 2,5v6
Może Ty pierwszy
GF-ka i V-ka ciekawe by to było połączenie
VeryCoolMan napisał(a):Radex napisał(a):juz lepiej niech ktoś pokombinuyje z 2,5v6
Może Ty pierwszy![]()
![]()
GF-ka i V-ka ciekawe by to było połączenie
626 MPS inaczej mówiąc
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
No raczej do 626 MPS to jeszcze Turbo brajkuje..

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6