Więc tak,na pierwszy ogień poszedł wzmacniacz.Wnęka z boku idealnie się do tego nadała,dodatkowo całość jest schowana pod fabrycznym zamknięciem boczka.(Tu zdjęcia jeszcze przed wygłuszeniem matami)



Kable sygnałowe idą środkiem auta,natomiast zasilający jednym z boków przy progach.Masa do jednej ze śrub w bagażniku.
Następną rzeczą była obudowa suba:
Wycięcie otworu w boczku oraz wstępna przymiarka

Wszystko co może się pobrudzić,a gdzie ma być obudowa należy dokładnie okleić.Ja wykorzystałem do tego celu mocną taśmę dwustronną oraz sreberko(folia aluminiowa)

Niestety gdzieś mi zaginęły fotki z budowy samej skrzyni
jest to materiał który daje się bezproblemowo naciągnąć,a potem bez zbędnych utrudnień można naklejać na niego kawałki maty.
Przymiarka po wstępnej obróbce:



Oklejenie materiałem(niezastąpiony jest przy tym klej do wykładzin w sprayu):

Końcowy efekt(nie przejmować się bałaganem i syfem w bagażniku,teraz jest już czyściutko<lol> )




To by było na tyle
Następną modyfikacją będzie zmiana obecnego wzmacniacza na 4-kanałowy oraz wymiana głośników z przodu+tweetery.






Ten który jest zamontowany obecnie wystarcza mi naprawdę na luzie.Ustawiony jest na ok.40%mocy i to mi już wystarcza.Nie montowałem tego,żeby było mnie słychać z 10 km,tylko po to żeby polepszyć jakość dźwięku w aucie i to się udało.A jak trzeba walnąć basem mocniej,to też nie ma problemu 
zastanawia mnie jeszcze czy nie byłoby dobrym rozwiązaniem zrobić w tym otwór bass-reflex co wy na to?

).W każdym razie głębokość jest taka sama.Dodatkowym minusem jest to,że po stronie gdzie chcesz montować jest montowany lewarek.Ale generalnie w każdym przypadku taka obudowa musi mieć możliwość wyciągnięcia,ze względu na konieczność dojścia do świateł(ewentualna wymiana żarówek).
