arturd napisał(a):...
Fajnie by było gdyby sprzedający mazdy opuszczali cenę zakupu o 2tys. na zbożny cel remontu silnika i wszystko byłoby ok...
niemiec pewnie spuścił z ceny a polak wlał motodoktora i podniósł
www.mazdaspeed.pl
arturd napisał(a):...
Fajnie by było gdyby sprzedający mazdy opuszczali cenę zakupu o 2tys. na zbożny cel remontu silnika i wszystko byłoby ok...

Czekolada napisał(a):I tutaj moje pytanie-w jakim czasie powinnam wstawić ją na warsztat?
Jak długo mogę sobie jeszcze pojeździć, nie robiąc jej zbyt dużej krzywdy?
Rozumiecie chyba, że chodzi mi o kwestię finansową,póki co kasy brak
Kolejna kwestia- co wymienić aby było dobrze?



hopek napisał(a):A po co pasek zmieniaćMoze ma nowy
Nie ma potrzeby ruszać paska jak zmieniany był niedawno



wiem z doswiadczenia ze oryginal to oryginal (dobry przyklad to uszczelka pod klawiatura) . Jutro jade jeszcze pare mechanicznych sklepow obskoczyc i poszukac zamiennikow i cen.



mell napisał(a):Powiem Ci szczerze też będe jechał na zamiennikach, bo proszę Cie śmieje się gdy ludzie kupują kawalek gumki za 50zł bo w nazwie oryginal a nie takiej samej za np 15zł. Więc najdroższe co Ci wyszło to uszczelki które z powodzeniem można zastąpić firmy REINZ, która to podobno robiła część oryginalnych uszczelek do mazdy.


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość