kontrolka "Kontrola trakcji"
1, 2
Mam pytanie numer 2,jak wyglada,i gdzie jest umiejscowiona kontrolka Kontroli trakcji,system raczej dziala a ja przy zapłonie nie moge jej zauważyc,jeżeli pytanie jest z serii mocno banalnych to wybaczcie 
Mario
jest- tam gdzie masz regulację świateł jeśli masz kontrole trakcji będziesz miał przycisk DSC OFF, jak go wciśniesz nad wskaźnikiem paliwa pod kontrolką świec żarowych powinno Ci się zapalić DSC OFF na żółto
Ostatnio edytowano 3 lis 2010, 21:31 przez skubiszek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
jak przekręcasz zapłon koło kontrolki abs między obrotomierzem i prędkościomierzem powinien być taki samochodzik w poślizgu i nad wskaźnikiem paliwa kontrolka dsc off i powinny po chwili gasnąć
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
mazda ściągana była z Austrii wersja po lifcie, silnik 2.0 diesel (121 KM). Wyposażenie ma dość bogate (klimatyzacja automatyczna, czujniki deszczu i zmierzchu, tempomat, pełna elektryka itp) więc zastanawiam się, czy możliwe jest aby nie miała kontroli trakcji.
- Od: 23 lut 2010, 11:23
- Posty: 59
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 S BA (1997r.) 1.5
Mazda 6 2006r, 2.0 diesel (121KM)
Qubass88 napisał(a):Wyposażenie ma dość bogate
Rzekłbym że prawie standardowe ...
Jaki problem wrzucić nr VIN w dekoder? (W dziale Kupuję Mazdę jest temat z linkami)
Widzę, że na przemian piszecie TCS, DSC jakby to było to samo.
– w aucie możecie mieć nic czyli brak kontrolek i przycisku
– może mieć samo TCS i wtedy jest na przycisku i kontrolce jest TCS OFF
– no i może być DSC z TCS i wtedy będzie tu i tu DSC OFF
Samo DSC chyba nie występowało
Dla wyjaśnienia:
TCS (Traction Control System) – nazwa systemu kontroli trakcji pojazdu przeciwdziałającej nadmiernemu poślizgowi kół podczas przyspieszania – czyli coś jak ASR we wielu innych autach
DSC (Dynamic Stability Control) – czyli system stabilizacji auta – czyli coś jak ESP
A jak już jesteśmy przy wyposażeniu to ja mam też auto z Austrii ale przedlifta bez czujników deszczu czy podgrzewania foteli (tempomat i auto. klima jest) a ma DSC i TCS
– w aucie możecie mieć nic czyli brak kontrolek i przycisku
– może mieć samo TCS i wtedy jest na przycisku i kontrolce jest TCS OFF
– no i może być DSC z TCS i wtedy będzie tu i tu DSC OFF
Samo DSC chyba nie występowało
Dla wyjaśnienia:
TCS (Traction Control System) – nazwa systemu kontroli trakcji pojazdu przeciwdziałającej nadmiernemu poślizgowi kół podczas przyspieszania – czyli coś jak ASR we wielu innych autach
DSC (Dynamic Stability Control) – czyli system stabilizacji auta – czyli coś jak ESP
A jak już jesteśmy przy wyposażeniu to ja mam też auto z Austrii ale przedlifta bez czujników deszczu czy podgrzewania foteli (tempomat i auto. klima jest) a ma DSC i TCS
Hej!
Jako świeżo upieczony posiadacz M6 odgrzeję temat: z opisów powyżej wynika, że mam TCS/DSC.
Niestety naciskanie "DSC OFF" nie powoduje żadnej reakcji na desce. Nie jest to uwalona kontrolka, ponieważ zapala się na chwilę przy odpalaniu samochodu. Sprawdzę oczywiście sam przycisk, ale jeśli to nie on to gdzie zatem szukać problemu?
Jako świeżo upieczony posiadacz M6 odgrzeję temat: z opisów powyżej wynika, że mam TCS/DSC.
Niestety naciskanie "DSC OFF" nie powoduje żadnej reakcji na desce. Nie jest to uwalona kontrolka, ponieważ zapala się na chwilę przy odpalaniu samochodu. Sprawdzę oczywiście sam przycisk, ale jeśli to nie on to gdzie zatem szukać problemu?
-
MightySandman
A jesteś pewien że nie masz założonego samego przycisku (ot ktoś dla fantazji sobie założył)?
Wątpię żeby uszkodzony był sam przycisk (nie pamiętam żeby go używał więcej niż z 20 razy przez 4 lata ...)
Sprawdź po nr VIN czy powinieneś mieć DSC
Wątpię żeby uszkodzony był sam przycisk (nie pamiętam żeby go używał więcej niż z 20 razy przez 4 lata ...)
Sprawdź po nr VIN czy powinieneś mieć DSC
Mam problem który zaobserwowałem, mianowicie w trakcie jazdy po łuku w prawo auto traci przyczepność i załacza się kontrola trakcji a jak biorę zakręt w lewo jest wszystko wporządku miał ktoś taki problem ?
Ostatnio edytowano 22 mar 2012, 20:50 przez syczka133, łącznie edytowano 1 raz

w trakcie jazdy po łuku w prawo auto traci przyczepność i załacza się kontrola trakcji a jak biorę zakręt w lewo jest wszystko wporządku miał ktoś taki problem ?
to zależy z jaką prędkością Ty te łuki pokonujesz
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6