witam ,
mam pytanko ,dzisiaj miałem stłuczkę nie z mojej winy ,kobieta na parkingu wjechała mi w lewy bok spojlera ;przedniego oraz pogiął się błotnik ,ale to najmniej istotne ...istotne jest to że po odpaleniu auta ,zaczeła mrugać mi kontrolka DPF-u i zapaliła się kontrolka silnika i nie gaśnie podejrzewam ,że auto przeszło w tryb awaryjny bo nie ma mocy ,czy w miejscu uderzenia,które podałem znajdują sie jakieś czujniki ,które mają wpływ na takie zachowanie samochodu .
Jutro będę załatwiał wszystkie sprwy tzn. warsztat i itd ,ale własnie zaniepokoiła mnie ta sytuacja .
przebieg auta to niecałe 60 tys .km,serwisowany w Maździe cały czas , olej i wszystko inne ok .
z góry dzięki z odpowiedzi
Po stłuczce w lewy przód – kłopoty z DPFem?
Strona 1 z 1
tak też zrobię ,nie mieszkam w Polsce tylko na wyspach ,także cała naprawa bedzie odbywać się napewno w Mażdzie ,tylko właśnie zastanawiam skąd pojawił się poblem mrugającej kontrolki DPF i świecącej kontrolki silnika i trybu awaryjnego auta ?
- Od: 13 sie 2010, 18:52
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Diesel Sport 146 KM 2007
WaldekM napisał(a):...nie mieszkam w Polsce tylko na wyspach...
a dodaj jeszcze gdzie w UK...
WaldekM napisał(a):pojawił się poblem mrugającej kontrolki DPF i świecącej kontrolki silnika i trybu awaryjnego auta
Trzeba odczytac bledy i tyle.
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
M5 napisał(a):Prawdopodobnie dostałeś w chłodnicę intercoolera i stąd tryb serwisowy...brak mocy...i sygnalizacja DPF.
Silnik ma nieprawidłowe parametry spalania.
M5
Popieram
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
WaldekM napisał(a):dzieki serdeczne ,juz wszystko zalatwione ,auto w serwisie ...teraz tylko czekac
Juz cos wiesz? Jak ekspertyza wypadla? Jakie koszty?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
hej ,
tak juz wiem wiem , jutro odbieram juz Mazdzioche i faktycznie tak jak pisal M5 oprocz wymiany blotnika,zderzaka,lampy i innych drobiazgow doszla wymiana intercoolera ,calosc czyli czesci + robocizna wyszla nieco ponad 2000 funtow, oczywiscie placi za to ubezpieczenie sprawcy
pozdrowionka
tak juz wiem wiem , jutro odbieram juz Mazdzioche i faktycznie tak jak pisal M5 oprocz wymiany blotnika,zderzaka,lampy i innych drobiazgow doszla wymiana intercoolera ,calosc czyli czesci + robocizna wyszla nieco ponad 2000 funtow, oczywiscie placi za to ubezpieczenie sprawcy
pozdrowionka
- Od: 13 sie 2010, 18:52
- Posty: 12
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Diesel Sport 146 KM 2007
Kiedyś siadłem i przeanalizowałem koszty jakie były by przy uderzeniu przodem mazdą 5 w przeszkodę przy prędkości powyżej 50km/h...i wyszło mi że takiego skomplikowanego auta już nie opłaca się naprawiać.
Ubezpieczyciel określa to jako szkoda całkowita.
Uderzenie przodem dokonuje zniszczenia większości urządzeń w aucie...i nie zostaje wiele.
Konstruktorzy tak zaprojektowali auto by zniszczyło się wszystko co jest z przodu i uratowało się życie.
Stłuczka niszczy drogie części, a co dopiero coś mocniejszego...a wszystkie najdroższe podzespoły mazdy są właśnie z przodu.
M5
Ubezpieczyciel określa to jako szkoda całkowita.
Uderzenie przodem dokonuje zniszczenia większości urządzeń w aucie...i nie zostaje wiele.
Konstruktorzy tak zaprojektowali auto by zniszczyło się wszystko co jest z przodu i uratowało się życie.
Stłuczka niszczy drogie części, a co dopiero coś mocniejszego...a wszystkie najdroższe podzespoły mazdy są właśnie z przodu.
M5

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości