w lutym na liczniku się pojawiło 200 tyś ...

dzisiaj do wymiany poszła uszczelka pod pokrywą zaworów (oryg) i alternator (używka ale od BJ 1.8)...
za chwilę wymieniane będzie sprzęgło (AISIN) + miska olejowa (oryg)
jeszcze chwilę później zostanie wymieniony rozrząd (kompletny) i zregenerowane tylne zaciski
zobaczymy co jeszcze czas przyniesie...
w ramach podsumowania tych licznikowych 200 tyś (od kupna do teraz przejechane 53tyś – we wrześniu minie 4 lata od kupna) do tej pory wymieniane były jedynie części eksploatacyjne + dodatkowo:
– rozrząd po kupnie;
– uszczelka pod kolektorem ssącym (oryg);
– kable wysokiego napięcia (oryg);
– tylne amortyzatory (oryg);
– akumulator na Panasonica (w lutym)
przez ten okres BJ nie sprawiała większych kłopotów oprócz oczywiście tylnych zacisków i tylnego lewego czujnika ABS...
Pozdrawiam