hazell napisał(a):Ile wyszła Cię cała impreza?
No więc autko już mam po naprawie!
Koszty:
1. Uszczelniacze Rainz 300 zł.
2. Pierścienie kpl. RIK 320 zł.
3. Uszczelki kpl. (kolektory, pod głowicę, dekiel zaworów) 270 zł.
4. Naprawa głowicy (prowadnice zaworów, planowanie, wymiana zaworów ssących, spr. szczelności) 720 zł.
5. Robocizna 450 zł.
6. Olej i płyny 140 zł.
Razem jak łatwo policzyć 2200 zł i autko już jest. Do tego dochodzi „ból” i koszt jazdy na benzynie, a nie na gazie w okresie docierania. Jak bym zrobił w oryginałach, to tysiaka spokojnie trzeba by dorzucić, a może i więcej.
Teraz tylko dotrzeć i modlić się, by oleju nie ubywało. Ukłony dla zainteresowanych tematem! Ja już po...Ufffff
