AmRoZ napisał(a):temat na prośbę z arch. przerzucony sprawdzona poprawność przerzucam gdzie trzeba ...
albowiem coś się zmieniło
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

www.mazdaspeed.pl
sq2jul napisał(a):No takie blachy do czegoś zobowiązują
sq2jul napisał(a):Jakby nie patrzeć to chyba pierwszy swap na forum z KF na KL w budzie CA.
KyRy napisał(a):to znaczy? mógłbyś troszkę wyjaśnić?![]()
sq2jul napisał(a):KyRy napisał(a):to znaczy? mógłbyś troszkę wyjaśnić?![]()
DKL
Mev napisał(a):KyRy napisał(a):Simoneus ma u siebie KL-ZE
Chyba Smirnoff
Barthek1983 napisał(a):Czy zmierzyłbyś elastyczność? :
– na 4 biegu od 60-100 km/h
– na 5 biegu od 80-120km/h
Siwus napisał(a):czuć dużą różnicę między KF, a KL w tej budzie?
pawelc napisał(a):Według mnie trzeba ten projekt doprowadzić do końca aby odczuć pełną moc KL-a czyli kolektor dolotowy ,przepływomierz ,komputer od 2,5v6 ,dla kompletu najlepiej jeszcze wrzucić skrzynię od KL-a (100km/h osiągane bez problemu na 2 biegu ,1/4 mili kończy się na trzecim czyli o jeden bieg mniej do wrzucenia niż w przypadku KF-a) i wtedy dopiero będzie to jeździć prawidłowo tak jak na 165 KM przystało .Z moich porównań mx-6(KL) z xedosem 6 (KF) to różnica jest spora żeby nie powiedzieć że dzieli je przepaść
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości