Mazda Xedos 6 CA KL 95' 2.5 V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Blade » 18 paź 2010, 20:52

AmRoZ napisał(a):temat na prośbę z arch. przerzucony sprawdzona poprawność przerzucam gdzie trzeba ...

albowiem coś się zmieniło :] Ponowne gratulacje KyRy <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez KyRy » 18 paź 2010, 21:28

skoro już się wydało :P
nie pozostaje mi nic jak potwierdzić to, że w ten weekend pod maskę w Xedosie w miejsce KF'a zagościł dwu i pół litrowy KL :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez sq2jul » 19 paź 2010, 02:32

No takie blachy do czegoś zobowiązują :P czekam na wykres z hamowni – jestem ciekaw ile wypluje KL na kompie KF. Jakby nie patrzeć to chyba pierwszy swap na forum z KF na KL w budzie CA.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez KyRy » 19 paź 2010, 10:46

sq2jul napisał(a):No takie blachy do czegoś zobowiązują

to znaczy? mógłbyś troszkę wyjaśnić? :>

sq2jul napisał(a):Jakby nie patrzeć to chyba pierwszy swap na forum z KF na KL w budzie CA.

oj nie, jednak nie ;) Hazu kiedyś wkładał KL'a do Xedosa, Słaby6 już jakiś czas z nim jeździ no i jeśli się nie mylę to Simoneus ma u siebie KL-ZE :D


Przy okazji przekładki w KL'u założono nowy kompletny rozrząd.
Silnik zalany półsyntetykiem Mobil Super 2000.
'
Parę tygodni wcześniej w Xedosie zostały wymienione tarcze, klocki, przewody hamulcowe oraz przeczyszczone zaciski :) autko dostało także nową chłodnicę wody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez sq2jul » 19 paź 2010, 12:33

KyRy napisał(a):to znaczy? mógłbyś troszkę wyjaśnić? :>


DKL :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Mev » 19 paź 2010, 12:43

KyRy napisał(a):Simoneus ma u siebie KL-ZE

Chyba Smirnoff :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez KyRy » 19 paź 2010, 13:40

sq2jul napisał(a):
KyRy napisał(a):to znaczy? mógłbyś troszkę wyjaśnić? :>


DKL :P


hehehe. Racja ;) myślałem, że rozwiążesz mi ten szyfr 5ge8 ;)

Mev napisał(a):
KyRy napisał(a):Simoneus ma u siebie KL-ZE

Chyba Smirnoff :P

no tak, myślałem o tej samej osobie ale nicki mi się pomieszały ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Barthek » 20 paź 2010, 09:57

Gratuluję swapu, mi też cały czas chodzi taki po głowie <spoko>
Czy zmierzyłbyś elastyczność? :
– na 4 biegu od 60-100 km/h
– na 5 biegu od 80-120km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez KyRy » 20 paź 2010, 13:46

Barthek1983 napisał(a):Czy zmierzyłbyś elastyczność? :
– na 4 biegu od 60-100 km/h
– na 5 biegu od 80-120km/h


ok. Jak dorwę się do aparatu to postaram się nagrać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Tubi » 21 paź 2010, 11:02

Może kiedyś też się pokusze :) ale ja bym się skłaniał jak już robić przekładkę w KL-ZE :D Czekamy na pomiary ja bym chciał również dane od 0-100 jeśli łaska :)
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Fedu » 23 paź 2010, 15:35

Xedos to piękno same w sobie <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez KyRy » 23 paź 2010, 18:41

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Siwus » 23 paź 2010, 18:52

<spoko> całkiem na plus :)
czuć dużą różnicę między KF, a KL w tej budzie?
Graty! Pozdrawiam!
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez KyRy » 25 paź 2010, 11:32

Siwus napisał(a):czuć dużą różnicę między KF, a KL w tej budzie?

Myślę, że KF jest w sam raz do tej budy (chyba tak samo jak KL do TA – mimo, że nie miałem okazji jeszcze tym pojeździć). Jeśli jednak ktoś chce coś więcej, nie odczuwając jakiś radykalnych zmian w spalaniu to KL jest tu idealny :)

Przyspieszenie to raczej daleko od sportowego ale na pewno starcza do b. sprawnego poruszania się :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez KacY » 25 paź 2010, 20:14

Wielkie graty KyRy <spoko>
Teraz do spokojnego lansu jeszcze tylko aluramki i przyjemność z jazdy o wiele lepsza ;)
nie ukrywam, że zazdroszczę.... <płacze>
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 21:01
Posty: 254 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez deejay27 » 28 paź 2010, 12:16

Z tego co widac na tych filmikach to wielkiej róznicy nie zauważam , pomiedzy tymi silnikami jesli chodzi o przyspieszenie(moze wydaje mi się).Pytanie jakie się nasuwa to czy warto wg wkladac KL pod maske,bo jesli chodzi tylko o to, ze na papierze mamy zamiast 2l ,2,5 litrowy motor i większą moc która tak naprawde nie powala przynajmniej na tym filmiku.Moze się myle i wrażenia z jazdy w fotelu są lepsze:]Dlatego pytanie do własciciela :Czy czujesz duzą roznice jezdżąc Kl'em w porównaniu z dawnym KF'em
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Barthek » 28 paź 2010, 12:48

KyRy robiłem testy swoim KF-em i mam identyczne wyniki.
Może trzeba coś jeszcze dopracować i wybrać się na hamownię :>
Jechałem niedawno MX-6 z KL-em i różnica była bardzo odczuwalna do mojego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez KyRy » 28 paź 2010, 13:21

najlepiej by było gdybym stanął obok jakiegoś KF'a i wtedy się przekonał ;)

Auto może kiedyś trafi na hamownie to będzie wiadomo co w nim siedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez pawelc » 28 paź 2010, 15:34

Według mnie trzeba ten projekt doprowadzić do końca aby odczuć pełną moc KL-a czyli kolektor dolotowy ,przepływomierz ,komputer od 2,5v6 ,dla kompletu najlepiej jeszcze wrzucić skrzynię od KL-a (100km/h osiągane bez problemu na 2 biegu ,1/4 mili kończy się na trzecim czyli o jeden bieg mniej do wrzucenia niż w przypadku KF-a) i wtedy dopiero będzie to jeździć prawidłowo tak jak na 165 KM przystało .Z moich porównań mx-6(KL) z xedosem 6 (KF) to różnica jest spora żeby nie powiedzieć że dzieli je przepaść ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez DamianMX6 » 28 paź 2010, 17:48

pawelc napisał(a):Według mnie trzeba ten projekt doprowadzić do końca aby odczuć pełną moc KL-a czyli kolektor dolotowy ,przepływomierz ,komputer od 2,5v6 ,dla kompletu najlepiej jeszcze wrzucić skrzynię od KL-a (100km/h osiągane bez problemu na 2 biegu ,1/4 mili kończy się na trzecim czyli o jeden bieg mniej do wrzucenia niż w przypadku KF-a) i wtedy dopiero będzie to jeździć prawidłowo tak jak na 165 KM przystało .Z moich porównań mx-6(KL) z xedosem 6 (KF) to różnica jest spora żeby nie powiedzieć że dzieli je przepaść ;)


Amen <oczko>

Dodam tylko, że patrząc na filmy za mało tego swojego KLa wykręcasz, jeśli chcesz dać na maxa i sprawdzić osiągi.

Niemniej gratuluję przekładki, jesteś pierwszy z tego co wiem, doprowadz sprawę do końca jak kolega pawelc pisze i będzie rakieta. Kolektor mogę ci dać za darmo.
Ostatnio edytowano 28 paź 2010, 21:24 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy