Licznik z BJ do BA
Zamiawiam angola mialem juz w rekach i jest wszytsko to samo z pokzazwyaniem predkosci nie ma problemu poniewaz jest tak samo wyskalowany a jest duzo tnaszy i z 626 bo do 323 sa duzo drozsze nie wiem z jakiej przyczyny.....
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Daj znać czy to wszystko dorze działa. Mam taki sam problem i tu moje pytanie czy pojemność silnika na jakiś wpływ na wskazania? Ja potzrebuje do V6 bo mi sie blokuje na 100km/h i koniec , jak rozebrałem żeby sprawdzić to wskazówka sie blokuje jakby tarło o coś.Chyba nienaprawialne... I tak mam tarcze indiglo wiec skala w milah może być bo i tak bedzie zakryta.Chodzi mi czy wszystkie wskazania bedą sie zgadzały jak licznik bedzie skalowany do 240 hm/h?
Moc silnika chyba nie ma znaczenia, z tego co widziałem to liczniki od 1.5 i 1.8 i 2.0 różnią się tylko czerwonym polem na obrotomierzu (w z5 od 6500 rpm, w 1.8 i chyba w 2.0 też jest od 7000 rpm)
Taki zamowielem:http://allegro.pl/show_item.php?item=1241834766.
po jutrze bedzie zamontowany zreszta jakby nie dzialal jest gwar rozruchowa dzwonilem do kolesia i nie ma prbolemu z odeslaniem:D
po jutrze bedzie zamontowany zreszta jakby nie dzialal jest gwar rozruchowa dzwonilem do kolesia i nie ma prbolemu z odeslaniem:D
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Leszek napisał(a):W angielskich BA były tylko liczniki z linką [nie miały cyfrowego blatu], więc takiego nie połączysz do poliftowej europejskiej BA.
Leszek .... pierwsze słyszę żeby w BA liczniki byly na linkę

Ale chyba miałeś na myśli różnicę w wyświetlaczu ( cyfrowy i analogowy )
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
farciarz napisał(a):Ale chyba miałeś na myśli różnicę w wyświetlaczu ( cyfrowy i analogowy )
Też, ale byłem przekonany, że analogowym licznikiem steruje linka jak w BG. Skoro mówisz, że tak nie było to dzięki za wyprowadzenie z błędu
Tak czy siak przedliftowy licznik jest inny i nie pasuje.
Jakiś tam podpis Leszka :P
Licznik dziala poprawnie obrotu ok rowniez predkosc ok. Jedynie czeg o nie ma to ze jest ogrzewanie tylenej szyby i przciwmgielnych,lub sa zarowki spalone nie wiem tego wsadzilem licznik dzialal to przelozylem alu ramki i zamontowalem.... i pewnie z bj rowniez by dzialal poprawnie skoro z 626 dziala:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jeśli zamówił taki sam licznik od 626 jak w tym linku co podał wyżej to od 626 jest GE4T a w efce BA poliftowy licznik chyba zawsze był BG3F chyba że się mylę
Witam,
oryginalnie licznik był jak pisał luki_92_92 czyli BG3F ten co zmieniłem to GE4T.Licznik sam w sobie działa a kontrolek o ktorych pisze arafal21 nie ma nawet po zmianie żarówek na sprawne.
Ale u mnie oczywiście muszą być przygody ... Jeden z mniejszych problemów to świecąca sie kontrolka ABS'u. ten większy to rozkalibrowana wskazówka obrotomierza i prędkościomierza. ( przekładałem tarcze indoglo i musiałem zdjąć wskazówki)
Jak to skalibrować żeby było dobrze ? Są jakieś "domowe" sposoby?
I druga niespodzianka – problem z zacinającym sie prędkościomierzem jest i na nowym liczniku czyli licznik sprawny wiec gdzie szukać przyczyny ?
Dodam że wracam do BG3F
oryginalnie licznik był jak pisał luki_92_92 czyli BG3F ten co zmieniłem to GE4T.Licznik sam w sobie działa a kontrolek o ktorych pisze arafal21 nie ma nawet po zmianie żarówek na sprawne.
Ale u mnie oczywiście muszą być przygody ... Jeden z mniejszych problemów to świecąca sie kontrolka ABS'u. ten większy to rozkalibrowana wskazówka obrotomierza i prędkościomierza. ( przekładałem tarcze indoglo i musiałem zdjąć wskazówki)
Jak to skalibrować żeby było dobrze ? Są jakieś "domowe" sposoby?
I druga niespodzianka – problem z zacinającym sie prędkościomierzem jest i na nowym liczniku czyli licznik sprawny wiec gdzie szukać przyczyny ?
Dodam że wracam do BG3F

panowie nie ma co gadać ,trzeba rozwiązywać problemy. mam 323 ba 1997 po lifcie sedan sprowadzona z Danii -pełno rdzy pod spodem. zaczął szwankować abs aż umarł i po wizycie w aso szwankował prędkościomierz aż umarł .napęd licznika u mnie jest elektroniczny ( w skrzyni biegów jest tylko zaślepka) podobno prędkość jest czytana z lewego tylnego czujnika abs .jestem na etapie kupna czujnika kosztują 250 zł.nowe albo kombinować od bj-ki (coś trzeba obciąć) podobno mogą być dalsze problemy.ratunku...
- Od: 15 lis 2010, 16:16
- Posty: 12
- Skąd: Łódż
- Auto: magda 323 ba 1.5 16v 1997 sedan .była.jest 626 1999 2.0 115km hb. lpg
Ktoś wprowadził ciebie w błąd mówiąc ze licznik robi pomiar z czujnika ABS w kole, bo ja mam poliftowa 323F(kwiecień1998) i nie mam ABSu i licznik działa jak należy 
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Powiem tyle prekodsc jerst czyttana z absu, sam osobiscie sie przekonalem. ale nie z tylnego lewego kola tylko z przednich kol a zalepka jest wlasnie dla mazd bez absu. mi przerwalo kablem i licznik zdechl ten z angola juz mnie zaczelo nisic ale pojechalem do mojego mechanika i powiedzilem co i jak wzial lutownice zalutowal czujnik i gra:D licznik dziala jak ta lala:) a co do kablibracji tak sie dzieje jak sciaga sie wskazwoki to sie tak wlasnie pitoli ja wlasnie z tego wzgledu musialem wymienic licznik. Wskazwoki poruszaja sie za pomoca chyba impulsu magnetycznego czy jakos tak jesli sie raz wyciagnie to juz pozniej kicha... tak licznik w ba raczej jest nie tylko i najlepiej go zostawic takim jaki jest:D jedynie co to aluramki i nic wiecej noooo moze zmienic podswietlenie;)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Udało mi sie ustawić licznik, metoda domowa walkisporo ale jest juz OK, wskaśniki ze słupkami mają swoje "0" poniżej i do tego trzeba robić ustawienie.Wskazówki wchodzą na zatrzask.A co do impulsatora to jedyne co moglem spaprać to w skrzyni przy wymianie sprzegła oparłem na "czymś: z dwoma kabelkami od spodu skrzyni. ( cała skrzynia oparła sie na tym elemencie )
Czy to jest impulsator ? A jeśli tak to jak go wyjąć ? Ewentualnie jak rozpoznać że robi bubla na liczniku ?
Czy to jest impulsator ? A jeśli tak to jak go wyjąć ? Ewentualnie jak rozpoznać że robi bubla na liczniku ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość