Coilover Conversion Kit do MX-3

Postprzez Makiaweli » 29 wrz 2010, 11:38

Ja mam u siebie seryjne amory KYB i Eibach-u Pro Kit. Jestem bardzo zadowolony . Spisuje się świetnie, gleba też całkiem sobie. W mieście ujdzie.W zakrętach też idzie nieźle poszaleć. Nie zdarzyło się dobijanie amorów do końca jak to było w CRX-ie w którym miałem założony taki właśnie zestaw sprężyn z regulacją na tulei gwintowanej.Byłem z niego zadowolony ale było bardzo nisko i twardo.
A ma pytanko do Weede mówisz ze jeździłeś na H&Rah są twarde ? Bo różne opinie słyszałem a planuje zakupić właśnie zestaw H&R-ów do mojego MX3 i jestem ciekaw jak się sprawdzą?
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez weede » 29 wrz 2010, 12:54

H&R jak na mój gust są za twarde i imo słabo wybiera KYB z taką spręzyną nierówności, dlatego chce coś bardziej miękkiego. Kiedys lukster mówił, ze to najtwardsze dostepne do mx-3, nie sprawdzalem tego ale możliwe.

Dlaczego chcesz się przesiasc z pro kita na to?
Wrzucisz jakaś fotke jak usiadł na Eibachu?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez weede » 29 wrz 2010, 17:28

witam.
niestety w katalogu bilsteina, do mx3 wystepuje tylko linia b-4, a to trochę
za mało do sportowego zawieszenia. tym bardziej ,że nie mozna ich stosować z
obnizanymi sprężynami. tylko seria. przykro mi ale nic innego nie mam.
pozdrawiam.

taka odpowiedż przyszła ze strony bilstein`a
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 29 wrz 2010, 21:59

gadaj z morderem,on jezdzil na jakis bilsteinach
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Makiaweli » 30 wrz 2010, 08:00

Fotki na Pro KIt postaram się na dniach wrzucić. A chce H&R założyć ponieważ myślałem o większej glebie i twardszych sprężynach. Żeby można było bardziej poszaleć w zakrętach bo teraz to przód często wylatuje jak przesadzę ale duża wina jest po wysranych amorach z przodu. a plan był taki że komplet H&R-ów i Koni Specjal na przód i jak kasa pozwoli na tył.
Ale zobaczymy jak to będzie.
A co do Blistein-ów to jestem pewien że kiedyś na jakiejś stronie znalazłem B6 do MX-3. Tylko czy aby to były dedykowane do MX-3 to nie wiem może ktoś dobrał od innego i tak sprzedawał albo się pomylił i zamiast B4 napisał B6.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez weede » 30 wrz 2010, 08:24

tylko to jest tak, ze jak jest równy aswalt np. na trasie to oczywiście, ze będziesz szybszy ale na 90% nierównych dróg beda wyprzedzać CIe tico, dlatego ja chce coś co lepiej wybiera – na trasach nie latam za często.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Makiaweli » 30 wrz 2010, 11:32

wszystko się zgadza. Sytuacja się rozwiąże dopiero jak wymienie amorki z przodu bo z Eibach-ów jestem zadowolony bardzo ale ten przód wylatujący... Jak na nowych amorach się poprawi to zostaną bo w planach jest jeszcze zmiana stabilizatorów na sztywniejszem, więc to i nowe Koni mam nadzieje ze spełnią moje oczekiwania a jak nie to wrzuce jeszcze H&R. ale to juz na przyszły rok po zimie.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez mlody1921 » 30 wrz 2010, 19:09

To ja też sie wypowiem śmigam tylko na jamexach ale po jakimś czasie poczułem że auto strasznie zachowuje sie jak kangoor, po wymianie amorków na tokico gaz jest naprawde fajnie aczkolwiek wydaje mi sie ze jak na silnik 2,5 moga być na przodzie troche za miekkie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 1 paź 2010, 00:05

dlaczego za miekkie dobija ??

tokico to dobra jakosc w stosunku do ceny,mam do sprzedania komplet jak cos :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 1 paź 2010, 07:22

ale tokico a tokico hp top olbrzymia roznica.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 1 paź 2010, 15:05

weede napisał(a):Kiedys lukster mówił, ze to najtwardsze dostepne do mx-3, nie sprawdzalem tego ale możliwe.

Nic takiego nie mówiłem :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 2 paź 2010, 00:20

Znalazłem w necie że chlopaki z polski do Audi B2 robili amorki pod gwint w nie wkładane wkład, wykonanie lux
http://img693.imageshack.us/img693/9774 ... cf3342.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/7168/z ... cf3340.jpg

http://img34.imageshack.us/img34/6410/dscf3265q.jpg
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 2 paź 2010, 00:34

fajne, ale takie customy do auta na codzień odpadają – przynajmniej w moim przypadku.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Makiaweli » 14 paź 2010, 11:10

Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez weede » 14 paź 2010, 13:14

Makiaweli napisał(a):TO zdjęcia z 2009 na Eibachu ProKit

wydaje sie, ze stoi jak seria – myslalem ,ze nizej usiadze. Chyba jednak wezme H&R – 40/45mm
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Makiaweli » 15 paź 2010, 10:55

Dla mnie jest duża różnica miedzy serią a eibachem. widziałem na serii kilka i stoją wyżej. oczywiście na żywo wygląda to inaczej niż na foto. po weekendzie postaram się wrzucić jakieś dokładniejsze fotki z bliska wtedy będzie może lepiej widać.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez mlody1921 » 16 paź 2010, 13:56

Co jak co ale przydało by sie kiedyś sprawdzić mit o włożeniu wkładów od BMW :) nie daje mi to spokoju
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Makiaweli » 18 paź 2010, 07:55

A co to za mit z wkładami od BMW bo pierwsze słyszę o tym a jestem ciekawy ??????
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 13:00
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: MX-3

Postprzez Joszi » 18 paź 2010, 20:24

przerabiałem sprężyny na przodzie ale... po wymianie silnika na 2,5 v 6 trochę to usiadło. natomiast po założeniu turbo myślę,że to jeszcze niżej siadzie.....jakie macie rozwiązania??? bo gleba glebą ale...
szatan nie auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez lukster » 18 paź 2010, 22:21

Jakim cudem skoro KL jest jakieś 12-15kg cięższy od K8 ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje