Coilover Conversion Kit do MX-3
Ja mam u siebie seryjne amory KYB i Eibach-u Pro Kit. Jestem bardzo zadowolony . Spisuje się świetnie, gleba też całkiem sobie. W mieście ujdzie.W zakrętach też idzie nieźle poszaleć. Nie zdarzyło się dobijanie amorów do końca jak to było w CRX-ie w którym miałem założony taki właśnie zestaw sprężyn z regulacją na tulei gwintowanej.Byłem z niego zadowolony ale było bardzo nisko i twardo.
A ma pytanko do Weede mówisz ze jeździłeś na H&Rah są twarde ? Bo różne opinie słyszałem a planuje zakupić właśnie zestaw H&R-ów do mojego MX3 i jestem ciekaw jak się sprawdzą?
A ma pytanko do Weede mówisz ze jeździłeś na H&Rah są twarde ? Bo różne opinie słyszałem a planuje zakupić właśnie zestaw H&R-ów do mojego MX3 i jestem ciekaw jak się sprawdzą?
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
H&R jak na mój gust są za twarde i imo słabo wybiera KYB z taką spręzyną nierówności, dlatego chce coś bardziej miękkiego. Kiedys lukster mówił, ze to najtwardsze dostepne do mx-3, nie sprawdzalem tego ale możliwe.
Dlaczego chcesz się przesiasc z pro kita na to?
Wrzucisz jakaś fotke jak usiadł na Eibachu?
Dlaczego chcesz się przesiasc z pro kita na to?
Wrzucisz jakaś fotke jak usiadł na Eibachu?
Adrenaline Addiction.
witam.
niestety w katalogu bilsteina, do mx3 wystepuje tylko linia b-4, a to trochę
za mało do sportowego zawieszenia. tym bardziej ,że nie mozna ich stosować z
obnizanymi sprężynami. tylko seria. przykro mi ale nic innego nie mam.
pozdrawiam.
taka odpowiedż przyszła ze strony bilstein`a
Adrenaline Addiction.
Fotki na Pro KIt postaram się na dniach wrzucić. A chce H&R założyć ponieważ myślałem o większej glebie i twardszych sprężynach. Żeby można było bardziej poszaleć w zakrętach bo teraz to przód często wylatuje jak przesadzę ale duża wina jest po wysranych amorach z przodu. a plan był taki że komplet H&R-ów i Koni Specjal na przód i jak kasa pozwoli na tył.
Ale zobaczymy jak to będzie.
A co do Blistein-ów to jestem pewien że kiedyś na jakiejś stronie znalazłem B6 do MX-3. Tylko czy aby to były dedykowane do MX-3 to nie wiem może ktoś dobrał od innego i tak sprzedawał albo się pomylił i zamiast B4 napisał B6.
Ale zobaczymy jak to będzie.
A co do Blistein-ów to jestem pewien że kiedyś na jakiejś stronie znalazłem B6 do MX-3. Tylko czy aby to były dedykowane do MX-3 to nie wiem może ktoś dobrał od innego i tak sprzedawał albo się pomylił i zamiast B4 napisał B6.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
tylko to jest tak, ze jak jest równy aswalt np. na trasie to oczywiście, ze będziesz szybszy ale na 90% nierównych dróg beda wyprzedzać CIe tico, dlatego ja chce coś co lepiej wybiera – na trasach nie latam za często.
Adrenaline Addiction.
wszystko się zgadza. Sytuacja się rozwiąże dopiero jak wymienie amorki z przodu bo z Eibach-ów jestem zadowolony bardzo ale ten przód wylatujący... Jak na nowych amorach się poprawi to zostaną bo w planach jest jeszcze zmiana stabilizatorów na sztywniejszem, więc to i nowe Koni mam nadzieje ze spełnią moje oczekiwania a jak nie to wrzuce jeszcze H&R. ale to juz na przyszły rok po zimie.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
To ja też sie wypowiem śmigam tylko na jamexach ale po jakimś czasie poczułem że auto strasznie zachowuje sie jak kangoor, po wymianie amorków na tokico gaz jest naprawde fajnie aczkolwiek wydaje mi sie ze jak na silnik 2,5 moga być na przodzie troche za miekkie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ale tokico a tokico hp top olbrzymia roznica.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
weede napisał(a):Kiedys lukster mówił, ze to najtwardsze dostepne do mx-3, nie sprawdzalem tego ale możliwe.
Nic takiego nie mówiłem
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Znalazłem w necie że chlopaki z polski do Audi B2 robili amorki pod gwint w nie wkładane wkład, wykonanie lux
http://img693.imageshack.us/img693/9774 ... cf3342.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/7168/z ... cf3340.jpg
http://img34.imageshack.us/img34/6410/dscf3265q.jpg
http://img693.imageshack.us/img693/9774 ... cf3342.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/7168/z ... cf3340.jpg
http://img34.imageshack.us/img34/6410/dscf3265q.jpg
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
TO zdjęcia z 2009 na Eibachu ProKit
http://img704.imageshack.us/edit_previe ... ion=rotate
http://img269.imageshack.us/edit_previe ... ion=rotate
http://img88.imageshack.us/edit_preview ... ion=rotate
niedługo postaram się z tego roku wrzucić
http://img704.imageshack.us/edit_previe ... ion=rotate
http://img269.imageshack.us/edit_previe ... ion=rotate
http://img88.imageshack.us/edit_preview ... ion=rotate
niedługo postaram się z tego roku wrzucić
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
Dla mnie jest duża różnica miedzy serią a eibachem. widziałem na serii kilka i stoją wyżej. oczywiście na żywo wygląda to inaczej niż na foto. po weekendzie postaram się wrzucić jakieś dokładniejsze fotki z bliska wtedy będzie może lepiej widać.
Szybko nie jeżdżę , po prostu wolno latam!!!
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
CRX II V-Tec , HONDA ITR just do it
- Od: 28 wrz 2009, 13:00
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3
przerabiałem sprężyny na przodzie ale... po wymianie silnika na 2,5 v 6 trochę to usiadło. natomiast po założeniu turbo myślę,że to jeszcze niżej siadzie.....jakie macie rozwiązania??? bo gleba glebą ale...
szatan nie auto
- Od: 27 maja 2009, 13:54
- Posty: 257
- Skąd: Legnica
- Auto: MX3 2.5 V6 + turbo
Jakim cudem skoro KL jest jakieś 12-15kg cięższy od K8 ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje