323F słabe hamulce po wymianie tarcz i klocków!
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam mam mały problem z moimi hamulcami otóz wymieniłem tarcze(Mikoda) i klocki(Ferodo) ale hamulce są bardzo słabe pedał leci prawie do samej podłogi chyba ze naduszę go szybko 2 razy to wtedy staje się twardszy i mechanik twierdzi ze jest to niby wina pompy hamulcowej.lecz gdy jest mokro lub po myciu auta pedał jest twardy a hamulce brzytwa czy woda może mieć coś do pompy hamulcowej?z tyłu mam bębny wszystkie elementy układu posprawdzane i nasmarowane:) to w czym może leżeć problem?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 18:05
 - Posty: 34
 - Skąd: Tomaszów Lubelski
 - Auto: 323f 1.8 16V(BG) była 
Maxima A32 Us 3.0 jest 
Układ był odpowietrzany 3 może nawet 4 razy w takiej kolejności jak ma być,dziś również myłem auto i dalej hamulce brzytwa,ale po chwili dalej tak samo czyli miękki pedał także wina leży gdzie indziej:(
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 18:05
 - Posty: 34
 - Skąd: Tomaszów Lubelski
 - Auto: 323f 1.8 16V(BG) była 
Maxima A32 Us 3.0 jest 
Miałem podobny problem. Po wymianie tarcz i klocków, również tych z tyłu, miałem słabe hamulce, a pedał leciał do samej podłogi, mechanik(kumpel) nie wiedział jak na to poradzić... odpowietrzał przy mnie układ 3 razy i nadal nic. Po pewnym czasie wpadł na jakiś pomysł i zaczął grzebać pod kierownicą, przykręcał coś kluczykiem. Na próbę tak mi przykręcił, że ciężko było ruszyć-tak jakbym na zaciągniętym hamulcu ręcznym jechał, ale później po kilku próbach dokręcania i odkręcania i jazd próbnych wyregulował tak, że teraz hamulce brzytwa  
  Obecnie jest gdzieś za granicą i ciężko się z nim skontaktować, ale niedługo wraca, to mogę się go spytać czym on tam regulował te hamulce. Ciekawe czy w 323f jest tak samo.
			
			
		
- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
Wydaje mi się, że mógł podkręcić śrubę, która wychodzi z serwa i przymocowana jest do pedału hamulca.
			
			
		
- Od: 14 paź 2010, 22:13
 - Posty: 16
 
sorry ale jakoś tak się zeszło. Na weekendzie będę się widział z kolesiem to się spytam.
			
			
		
- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
rozmawiałem z kolesiem i pokazał mi co on tam przykręcał. Mówił ze to regulacja od pompki hamulcowej, znajduje się to przy pedale hamulca i kręci się śrubką,  która w jedną stronę zaciska, a w drugą popuszcza hamulce.
			
			
		
- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
moglbys zrobic fotke tej srubki bo jednak najlepiej jest widziec na wlasne oczy o co dokladnie chodzi;] dodam,iz tez mam problem z miekkim pedalem hamulca;/
			
			
		
- Od: 24 lip 2007, 23:50
 - Posty: 153
 - Skąd: Ś L Ą S K
 - Auto: 1,6 16v (BG) LPG
 
Trochę schodzi z obrotów, ale nie przygasa ani nic, więc nie przeszkadza.
			
			
		
- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
A fotkę zrobię jak będę miał dostęp do jakiegoś aparatu, bo niestety nie posiadam swojego.
			
			
		
- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
na zgaszonym aucie podpompuj parę razy pedał hamulca. Jak już będzie bardzo twardy to trzymaj go wciśniętego i odpal auto. Jak zejdzie to serwo ok. U mnie jak naciskam na zapalonym wskazówka obrotomierza nie drgnie.
			
			
		
- Od: 27 paź 2010, 12:48
 - Posty: 21
 - Skąd: Legnica
 - Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 65KW
 

- Od: 20 sie 2010, 14:49
 - Posty: 12
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
 
ja mam podobny problem;/ jutro podkręcam śrubkę i zobaczymy co będzie;] a co jest jeżeli właśnie zachodzi trochę z obroków?
			
			moje cudeńko---->http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=111458
		
- Od: 26 sie 2010, 19:34
 - Posty: 40
 - Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
 - Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

 Mazda 929 79' powered by BMW :)