Witam
Mam problem tego typu, że zawsze podnosiła mi się kierownica automatycznie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Od jakiegoś czasu po wyjęciu kluczyka kierownica nie podnosi się i jak otworzę drzwi kierowcy to brzęczek informuje mnie o pozostawionym kluczyku (światła oczywiście wyłączam i brzęczek dalej mnie denerwuje). Proszę o odpowiedź co może być przyczyną i czy da się to naprawić nie zmieniając stacyjki.
Automatycznie podnoszona kierownica
Strona 1 z 1
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Może jakiś przekaźnik padł.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
hmm no może tylko ja się obawiam czy nie jest to jakiś stycznik wewnątrz stacyjki
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
break3r napisał(a):hmm no może tylko ja się obawiam czy nie jest to jakiś stycznik wewnątrz stacyjki
Wysoce prawdopodobne, ze jakaś krańcóweczka się zabrudziła i nie wykrywa wyjęcia kluczyka.
Możliwe, ze rozebranie stacyjki i jej umycie rozwiązałoby problem ale .... nie zagwarantuję Ci tego bo nie rozbierałem tego.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
jakieś rady odnośnie wyjmowania stacyjki?
znaczy jakieś ukryte śrubki czy zatrzaski??
ogólnie to chyba trzeba pół deski rozebrać do tego?
znaczy jakieś ukryte śrubki czy zatrzaski??
ogólnie to chyba trzeba pół deski rozebrać do tego?
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Stacyjkę się raczej ciężko wyciąga,ponieważ kołnierz aluminiowy jest zakręcone na dwie śruby o stożkowym kształcie
Postaram się zrobić Ci zdjęcie jak to wygląda i wstawić tu dzisiaj,sam chciałem stacyjkę wymienić aby mieć jeden kluczyk do wszystkiego lecz odpuściłem.Jak się Tobie by udało to proszę o podpowiedź jak ją wyciągnąć 
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ja miałem taki sam problem w swojej milleni wd-40 w stacyjke bez wyciągania i ogien po 5 minutach walki z kluczem i stacyjką kierownica zaczeła się podnosić; ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jak krasc to miliony, jak gwalcic to ksiezniczki, jak jezdzic to milenka;)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=66985
- Od: 29 wrz 2008, 16:46
- Posty: 62
- Auto: 2,5 v6 24v millenia 95r
Obiecałem wkleić zdjęcie,wkleję jutro do wglądu ponieważ kawałek kolumny jest przysypany gratami.
100% jutro będzie foto.
Pozdrawiam
100% jutro będzie foto.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
ariel87 dzięki wielkie faktycznie WD-40 i trochę gmerania w stacyjce kluczem i kierownica się podnosi
. Syfu wyciągnąłem przy okazji tyle, że dziwi mnie, że jeszcze się tam kluczyk mieścił
. radar88 jeśli chodzi o rozbieranie to i tak będę walczył z podświetleniem deski w weekend więc jak zobaczę temat stacyjki to postaram się zdziałać coś z wyjęciem jej i jak się uda to opiszę temat i dam foty jakieś.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Przepraszam że nie dodałem wczoraj zdjęć lecz zły dzień(odebrany telefon od szefa z nie za miłymi wieściami) i nie miałem głowy do tych zdjęć,lecz dzisiaj już są 
No więc tak,najprościej będzie wypięcie calutkiej konsoli z auta,potem odkręcić kawałek kolumny aby zostało nam coś takiego:


lecz schody zaczynają się na tych śrubach o stożkowym kształcie jak już wspominałem:

Jak Ci się uda te śruby rozmontować to proszę Cię o podanie sposobu na nie,ponieważ chętnie bym wymienił stacyjkę w moim aucie (2 klucze).
Pozdrawiam
No więc tak,najprościej będzie wypięcie calutkiej konsoli z auta,potem odkręcić kawałek kolumny aby zostało nam coś takiego:


lecz schody zaczynają się na tych śrubach o stożkowym kształcie jak już wspominałem:

Jak Ci się uda te śruby rozmontować to proszę Cię o podanie sposobu na nie,ponieważ chętnie bym wymienił stacyjkę w moim aucie (2 klucze).
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a): ...
lecz schody zaczynają się na tych śrubach o stożkowym kształcie jak już wspominałem:
....
To są standardowe śruby tzw. "zrywalne" – dokręcasz taką do momentu aż łepek się urywa.
To taki rodzaj "zabezpieczenia" utrudniającego ich wykręcenie osobom niepowołanym
Faktycznie – najprościej jest dospawać coś do niej i dopiero wówczas wykręcać.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
no dokładnie są to śruby zrywalne i jak koledzy wyżej napisali opcje na to są tylko 2: migomat albo wiertarka
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Lecz i tak Cie chyba będzie czekało rozkręcanie całej deski rozdzielczej i jej wyciągnięcie,ponieważ aby wyciągnąć ten kawałek kolumny musisz mieć miejsce aby odkręcić ja przy ścianie grodziowej,a druga kwestia to że stacyjka dość głęboko jest założona w desce,trzecia nawet jak byś chciał wyciągnąć bez ściągania deski to się możesz na męczyć,spójrz pod spód ile masz kabli + kawał rury w samej desce.
Nic ja życzę jak największego powodzenia i aby się udało
Co do tych śrub to owszem rozwierci się lecz to wszystko wygląda łatwo jak się część kolumny kier ma w ręku w wyciągnięcie jej to nie lada wyzwanie
Pozdrawiam
Nic ja życzę jak największego powodzenia i aby się udało
Co do tych śrub to owszem rozwierci się lecz to wszystko wygląda łatwo jak się część kolumny kier ma w ręku w wyciągnięcie jej to nie lada wyzwanie
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość