MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Pit » 18 wrz 2010, 20:32

lukster napisał(a):Klozet zapada w sen zimowy...

Będziesz miał więc więcej czasu i już się nie wykręcisz od wpadnięcia na moje rancho w jakiś weekend ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez jackkpl » 18 wrz 2010, 20:39

lukster napisał(a):Millenia S Rods were made by Mazda for their Turbo applications. They are a MUCH stronger rod than stock "KL" rods. We have successfully run these rods to 20 psi. Millenia rods have a different small end pin diameter so they will NOT fit stock "KL" pistons. BUT, if you are going to have pistons made – this may be the way to go.

badziewie prawda !!! :)

Klozet zapada w sen zimowy, korby miały wytrzymać 400+whp a nie zniosły ledwo 350whp. Jankesi mają inne konie :/ Nie wspomnę że u mnie było 16psi a nie 20. Hols widać ma jebnięcie destrukcyjne.


Czy to znaczy,ze korby tez sie pogiely od tych 400 kucy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Marcin1mazda » 18 wrz 2010, 20:40

jackkpl napisał(a):badziewie prawda !!! :)

Klozet zapada w sen zimowy, korby miały wytrzymać 400+whp a nie zniosły ledwo 350whp. Jankesi mają inne konie :/ Nie wspomnę że u mnie było 16psi a nie 20. Hols widać ma jebnięcie destrukcyjne.


Czyli klozeT nie poleci na Lublin ? Szkoda...
Ale za to przyszły sezon( mam nadzieję ) będzie na Wielki + ! :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez brii » 19 wrz 2010, 00:43

lukster napisał(a):Millenia S Rods were made by Mazda for their Turbo applications. They are a MUCH stronger rod than stock "KL" rods. We have successfully run these rods to 20 psi. Millenia rods have a different small end pin diameter so they will NOT fit stock "KL" pistons. BUT, if you are going to have pistons made – this may be the way to go.

badziewie prawda !!! :)

Klozet zapada w sen zimowy, korby miały wytrzymać 400+whp a nie zniosły ledwo 350whp. Jankesi mają inne konie :/ Nie wspomnę że u mnie było 16psi a nie 20. Hols widać ma jebnięcie destrukcyjne.

<głaszcze>
Obstawiam, że dmuchawa nie potrafi tak nagle dmuchnąć by pogiąć korby – musiały skapitulować od niutonometrów ogólnie – widocznie były konstruowana pod funtostopy ;)
No to w rachubę wchodzą już tylko customy – przejrzałem baaardzo dużo katalogów i niestety na wał KL nie ma mocniejszych korb o tej wysokości :(
Wydaje mi się, że jak będziesz chciał wyciągać więcej mocy z tego bloku to pozostaje tylko odchudzić układ korbowo-tłokowy ile się da na korbach KJ i tłokach od ZE, dokładnie wyważyć i wyżej kręcić na mniejszym doładowaniu.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez weede » 19 wrz 2010, 00:48

brii napisał(a):przejrzałem baaardzo dużo katalogów i niestety na wał KL nie ma mocniejszych korb o tej wysokości


http://www.importperformanceparts.net/ z tej strony wynika, ze np. Pauter, K1 czy Wiseco robią kute korby do KL
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 19 wrz 2010, 00:50

Kucizna wychodzi koło 1600 dolara plus niechciane gratisy typu cło podatki, acz kolwiek widziałem na necie korby KJ + tloki wiseco 450 kunia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 19 wrz 2010, 10:18

weede napisał(a):
brii napisał(a):przejrzałem baaardzo dużo katalogów i niestety na wał KL nie ma mocniejszych korb o tej wysokości


http://www.importperformanceparts.net/ z tej strony wynika, ze np. Pauter, K1 czy Wiseco robią kute korby do KL

Przecież napisałem:
brii napisał(a):No to w rachubę wchodzą już tylko customy

:)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez weede » 19 wrz 2010, 10:43

dla mnie korba która ma swój numer katalogowy to nie custom ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez brii » 19 wrz 2010, 10:55

Dla mnie custom to element który nie pochodzi z żadnego seryjnego silnika ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mlody1921 » 19 wrz 2010, 11:26

Na forum probe jest jeden probiak z kutymi tłokami i korbami od mustanga v8
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 19 wrz 2010, 11:33

mlody1921 napisał(a):korbami od mustanga v8

<glupek2> sprawdzałem katalogi samochodów dostępnych po tej stronie oceanu <glupek2>
Z piątej strony wątpię by korby od niewysilonego N/A były jakoś bardzo mocne...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pinky » 19 wrz 2010, 12:20

Obrazek

Szału nie robią w stosunku do tego co siedzi w mazdach.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez jackkpl » 19 wrz 2010, 13:14

A moze korby od BP podejda ? wygladaja dosc niezle i five sprawdzil,ze 75nm/korbe wytrzymuja.

gtxrod.jpg


Po lewej korby od GT (albo B6), po prawej od 1.6T GTX (taki adrianowy).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Grzesiu » 19 wrz 2010, 14:17

ta z lewej to b6 na moje oko, na fotce b6 90' 115ps
p9195719.jpg

bp ma nieco "grubaśniejsze" przynajmniej BP z 90-93 z Miaty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez pinky » 19 wrz 2010, 14:24

jackkpl napisał(a):A moze korby od BP podejda ? wygladaja dosc niezle i five sprawdzil,ze 75nm/korbe wytrzymuja.


Wiesz u mnie seryjna korba znosi okolice 82nm na korbe a wygląda raczej słabo:

Obrazek
Oczywiście ta z lewej :)
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez xXx » 19 wrz 2010, 14:56

Jackpl, dawaj wymiary korbowodów od BP i pozostałych, sprawdzimy jak to wygląda...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 19 wrz 2010, 15:17

Taki info znalazłem w książce "Mazda 323" wydawnictwa WKŁ:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Marcin1mazda » 19 wrz 2010, 15:20

a co z korbowodami od FE3 ? Kiedyś gdzieś słyszałem(czytałem), że to jedyny silnik mazdy który ma kute korby seryjnie.
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez xXx » 19 wrz 2010, 15:25

No niestety te korby są zupełnie inne niż w KL czy KL-ZE...


Jeżeli ktoś ma możliwość zmierzenia korby od BP to najlepiej trzeba zmierzyć średnicę w miejscu sworznia, średnice na czopie wału i wymiar pośredni pomiędzy pinem a czopem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Marcin1mazda » 19 wrz 2010, 15:33

Skoro xXx napisał, że nie pasuja to ok. Ale tak z Ciekawości :)
Porównanie FE3( po lewej) i SR20DET( po prawej)
Dla zainteresowanych służę linkiem :)
20865175full.jpg
20865176full.jpg
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy