przez invi » 18 wrz 2010, 12:46
Hej udało mi się podłączyć diodę z opornikiem tak, że pokazują się błędy. Mam jednak problem z kilkoma rzeczami.
Czy jest różnica jak najpierw ustawię kluczyk w pozycji ON a potem podłączę sobie do drucik B-? Czy najpierw drucik a potem kluczyk na ON? Ja robię dla ułatwienia ten 1 sposób i dioda mi wyświetla błędy, ale mam problem z prawidłowym ich odczytaniem. Czy jak robię tym 1 sposobem to sekwencja nie leci od początku, bo kluczyk został wcześniej przekręcony na ON?
Wiem, że 1 sek to przerwa między błędami, 0.8s to "dziesiątki", a 0.2s to "jedności". Czy ktoś może mi powiedzieć jak leci sekwencja tych błędów? Bo ja za cholerę nie mam pewności czy dobrze te błędy odczytuję.
Najpierw powywalało mi, że mam błąd 17, 13 nie wiem dokładnie. A potem skasowałem błędy poprzez odpięcie A+ i trzymałem hamulec ponad 30 sek. Ale potem znowu sprawdziłem błędy i dioda nadal mi mrugała i wyszło mi że, mam błąd 6 i 31? Coś mi tu nie gra kurcze :/ Czy jesteście w stanie mi pomóc jak nagrałbym mruganie tej diody w filmiku w celu odczytania tych błędów, bo jeśli chodzi o podłączenie to wiem, że dobrze to podłączyłem? Czuję się trochę bezradny, bo nie mam pewności czy dobrze coś robię, a wiem, że coś jest nie tak bo bardzo mi skoczyło spalanie. Podejrzewam sondę ale, żeby wiedzieć, która jest zwalona muszę odczytać te błędy.
Pomóżcie proszę. :/