Jacek176 napisał(a):misiekwaw napisał(a):albo coś mnie ominęło i od widniejących w Twoim podpisie czasów dużo się zmieniło albo Impreza była zepsuta
A tak z ciekawości: jakie czasy robi seryjna Impreza na ćwiartkę? Bo rozumiem, że Imprezy Ravo w na zlocie w Sochaczewie nie bierzemy pod uwagę bo teraz oficjalnie była wtedy zepsuta?
http://www.zeperfs.com/en/fiche361-suba ... eza-gt.htm
i ciut nowsza
http://www.zeperfs.com/en/fiche362-suba ... eza-gt.htm
na dokładnie takim gtechu jak z Twojej sygnaturki mój WRX, który był cięższy od GTka, jak się ruszyło jak emeryt robił 7 sekund (7.1-7.2) do 60mph... wiem wiem, smiechu warte ale ten sam WRX na tym samym gtechu robił 6 sekund (6.0 – 6.1)do 60mph jak sie ruszyło z obrotów.
Jacek176 napisał(a):To zupełnie tak jak ja kiedy czytam sobie niektóre takie posty. Jak np. takie sprzed zlotu w Sochaczewie, kiedy niektórzy nie dawali najmniejszych szans mojej Mazdzie w porównaniu do np. Corolli Trolla. No a potem porównując czasy okazało się coś innego.misiekwaw napisał(a):Widząc ją popłakał się ze śmiechu o dlatego wolno jechał
jak zobaczyłem czasy z któregoś ze zlotów gdzie 6MPS miało chyba 16 sekund na 400 to pusty śmiech mnie ogarnął, pamietasz że w aucie liczy się też tzw wkładka? zwana też łącznikiem między kierownicą a pedałami
Jacek176 napisał(a):Oczywiście jak najbardziej zachowuje. Dla przykładu Mitsubishi Eclipse 2.0 turbo 213KM robi seryjnie niskie 15-ki na ćwiartkę. To auto chyba ma porównywalne osiągi z Imprezą GT?misiekwaw napisał(a):Czasem warto zachować odrobinę realizmu
chyba nie, patrz wyżej
Jacek176 napisał(a):Kiedyś właśnie miałem takiego Eclipse tak więc mam porównanie i wiem, że był on wolniejszy od mojej Mazdy. Także wytłumacz mi proszę w którym momencie ja nie zachowuje realizmu? Wiem, że cięzko uwierzyć aby wolnossące 1.8 mogło jeździć porównywalnie z SERYJNYM 2.0 turbo ale myśałem, że po zlocie w Sochaczewie nie którzy przejrzą na oczy![]()
najwyraźniej ten Eclipse był równie sprawny jak ta Impreza co ją objechałeś i tyle
Jacek176 napisał(a):Dzisiaj np. zmasakowałem Leona (pierwsza generacja) 1.8 turbo 180KM no ale napewno albo spadł mu jakis wężyk albo sprzęgło mu się ślizgało albo zatankował kiepskie paliwo na Lukoil (niepotrzebne skreślić)![]()
niezdrowo sie nakręcasz


