Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Pit » 11 sie 2010, 09:50

tco_tm napisał(a):Macie pomysł gdzie kupić wężyki do podciśnień i eleganckie zaślepki na pozostawione króćce? Te drugie wybadałem tylko w ASO.

Chyba zostaje tylko Samco za 50 zł/mb :( A co do zaślepek, to ja używam takich z Castoramy, z działu meblowego. Chętnie zamieniłbym na ori (te meblowe są trochę twarde), gdyż nie wiem, jaką te castoramowe mają odporność na wysoką temperaturę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez waldez » 11 sie 2010, 15:07

tco_tm napisał(a):Macie pomysł gdzie kupić wężyki do podciśnień i eleganckie zaślepki na pozostawione króćce? Te drugie wybadałem tylko w ASO.


A jakie wężyki cię interesują. Może ciśnieniowe festo w kolorze niebieskim taki jak na tej aukcji http://allegro.pl/item1078181709_waz_polietylenowy_festo_fi_8_mm.html. Jak tak to powiedz jaki rozmiar (4,6,8) i ile m?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Pit » 11 sie 2010, 16:02

Pytanie, jak takie wężyki do automatyki zachowają się w wysokiej temperaturze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez waldez » 11 sie 2010, 18:18

Gdy miałem zrobiony dolot w 323 to z takich miałem zrobione odmę i podciśnienie, cały czas pod maską w temp i nic się z nimi nie stało. Często ciągniemy je na piecach i też jest ok. Spróbować można, jak nie będą odpowiadać to można zmienić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Hazu » 11 sie 2010, 18:54

Ja bym tam usuną króćce od podciśnień przegwintował i wkręcił zaślepki na ampul albo zwykłe śruby aby później uciąć i wyszlifować
skoro miało by to być na stałe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez jacobs » 11 sie 2010, 19:50

Polietylen ma temperaturę topnienia około 120 st. Celsjusza. Te wężyki festo z aukcji są przewidziane do 60st. (realnie około 80st. wytrzymają).
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez noucamp » 30 sie 2010, 23:16

Panie a kiedy w końcu wywalisz te pedalskie sprężarki ?? :P
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez sq2jul » 30 sie 2010, 23:52

.
Ostatnio edytowano 19 gru 2020, 04:43 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Pit » 30 sie 2010, 23:54

noucamp napisał(a):Panie a kiedy w końcu wywalisz te pedalskie sprężarki ?? :P

Wywaliłem zaraz po tym, jak auto porozumiało się z standalone'em a luxter wkurzył pół Polski.

sq2jul napisał(a):...walaja sie gdzies po garazu :P

True ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 31 sie 2010, 08:41

Pit napisał(a):a luxter wkurzył pół Polski

A niby że jak wieśniaku ? (Niemcz ?? :) )
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 1 wrz 2010, 10:24

lukster napisał(a):A niby że jak wieśniaku ? (Niemcz ?? :) )

Oł jeee, Niemcz <serduszka> Jestem teraz 100% wsiunem, oglądam wściekłe krowy i kury ze zmutowanymi ryjami <faja>
(...)
Dziś wyłowione gifty od Banzai Racing <serduszka>

26.jpg


SIngle Turbo block-off plates'y...

27.jpg


...oraz pasek klinowy Bando, konieczny do sensownego połączenia kół pasowych pompy wody i alternatora z pominięciem pompy powietrza, która przy konwersji na singla nie ma racji bytu, ani miejsca fizycznie

28.jpg


A to zarąbisty prezent od Banzai Racing :D


<faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 1 wrz 2010, 14:16

single single single one <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Paweł » 1 wrz 2010, 15:36

Bando to chyba najlepsze dostępne paski, a testowałem Continentale, Gatesy, Dayco i inny syf.
Ciekaw jestem jak wygląda twoje CO po wywaleniu pompy. :>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Pit » 1 wrz 2010, 20:37

tco_tm napisał(a):Ciekaw jestem jak wygląda twoje CO po wywaleniu pompy. :>

FCK CO2 emissions <diabełek> W FC Cabrio też miałem odpiętą pompę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez pinky » 1 wrz 2010, 21:01

W cabrio aż szczypało w oczy :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Pit » 2 wrz 2010, 13:57

pinky napisał(a):W cabrio aż szczypało w oczy :D

Tutaj, ze względu na porty, jest jeszcze weselej :D
(...)
Dzięki koledze ravestation (bóg zapłać za namiar) złapałem dziś łącznik elastyczny odpowiedni do średnicy wydechu.

Obrazek

<diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 2 wrz 2010, 14:58

<jupi> <jupi> <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez lukster » 2 wrz 2010, 15:06

Pit napisał(a):dziś łącznik elastyczny odpowiedni do średnicy wydechu.

Przez taką lochę korby pogubisz :D Kiedy odpał z hx50 na pokładzie i solidnym piardem w okolicy 2 bar ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 2 wrz 2010, 22:18

lukster napisał(a):
Pit napisał(a):dziś łącznik elastyczny odpowiedni do średnicy wydechu.

Przez taką lochę korby pogubisz :D

Kuźwa, wiedziałem, że czegoś ważnego Kojot nie włożył do środka składając silnik :| <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Barthez » 2 wrz 2010, 23:29

Pit napisał(a):Kuźwa, wiedziałem, że czegoś ważnego Kojot nie włożył do środka składając silnik :| <nie powiem>

Kojot pewnie wlozyl, musiales zgubic podczas jazdy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy