cristow napisał(a):tak na prawde na usługi ASO stac firmy które mają służbowe auta oraz z przymusu tych którzy mają auta na gwarancji ...
Etam, przecież czasem ceny są akceptowalne. Szczerze mówiąc mnie za te 300 zł które zapłaciłem
w ASO nie chciałoby się jeździć za olejem, filtrem i jeszcze babrać w smarze w zimnym kanale...
cristow napisał(a):a i jeszcze jedno – moze ktos z kolegów wie gdzie ta opcja jest w IDSie Forda – bo rozmawialem juz z warsztatem Forda ale chyba tego jeszcze nie robili :–)
Jesteś pewien, że IDS Forda jest taki sam jak w Mazdzie? Ja nie jestem o tym przekonany.
W Fordach jeżdżą inne rozwiązania niż w Mazdach.

. W karcie serwisowej jest co 20tyś. ale znalazłem opinie iż nawet co 12tyś. Drugą sprawą jest przyrost oleju w silniku. W instrukcji jest informacja iż olej należy wymieniać jak poziom dojdzie do X, ale znajomy mechanik powiedział że już w 1/3 drogi pomiędzy F a X, bo poziom na X oznacza dwukrotne rozcieńczenie oleju olejem napędowym. Nie wiem czego się trzymać
Proszę o fachową poradę. Pozdrawiam. Jeszcze jedno
Czy za każdym razem należy wymieniać wszystkie filtry? (oleju to wiadomo). Dzięki za informacje
. wiadomo iż wymiana wszystkich filtrów jest korzystniejsza ale częstsze wymiany jak np. co 12tyś (u mnie mam tyle po ostatniej wymianie i olej jest w 1/3 drogi pomiędzy F a X ) jest dość kosztowne 

