ps. jak myśliscie, przed swapem lepiej zainwestować w zawiechę no nie?
GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne
sugerujesz ,że 1,5cm wystarczy? chyba lepiej by było jakby łapały z 2cm, a najlepiej to jakby całe nakrętki naszły, a te nakrętki, które wtedy kupiłem powinny być ok, tyle że szpilki dłuższe by się przydały...ale nawet nie wiem jakiej długości są ori
coś sie pomyśli...będę jeździł spokojniej po zakrętach to sie nic stać pókico nie powinno zanim wymienie...
ps. jak myśliscie, przed swapem lepiej zainwestować w zawiechę no nie?
ps. jak myśliscie, przed swapem lepiej zainwestować w zawiechę no nie?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Jeżeli przyjdzie zdecydowanie mocniejszy i cięższy silnik to tak.
A jeżeli wkładasz silnik od Cinquecento sporting to być może obecne zawieszenie okiełazna tą moc i masę
A jeżeli wkładasz silnik od Cinquecento sporting to być może obecne zawieszenie okiełazna tą moc i masę
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
yhy
już założyłem ze 3
i tak na wrzesień sie pewnie z tym nie wyrobie, ale będę musiał w końcu też sie zdecydować
czy tego K-sport'a gwint czy lepiej dobry amor i dobra sprężyna (np. Eibach Pro Kit + Koni Special D)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
nie sugeruję 1,5 cm tylko jak będziesz miał wydłużony stożek śruby to bardziej zagłębi się ona w felgę co będzie równało się wydłużeniu powierzchni styku śruby z nakrętką.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Chętny dziś ktoś na spota myjkowo-odkurzającego?
Myślę że ok 17:30?
Myślę że ok 17:30?
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
tylko czy dostane takie nakrętki? szpile i tak są już przez swój wiek osłabione więc wydaje mi się,że lepiej by było szpile wymienić niż nakrętki znowu kupować ,bo podejrzewam ,że prędzej czy później kolejna "zmęczona' szpila odejdzie wraz z nakrętką...poza tym w serwisie gdzie zakładalem koła też mi mówili o wymianie szpil a nie kupowaniu kolejnych nakrętek. Smirnoff to samo mówił..a te nakrętki ,które kupiłem i tak są stożkowe
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
no pewnie i racja ja tylko podawał możliwość wymagającą nieco mniejszego wkładu finansowego
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
i dobrze że nie bierze bo do TA się może wstawi 
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
tu nie ma co zapominać bo na ten pomysł wpadłem dopiero wczoraj wieczorkiem, a w końcu TA jest od soboty w domu więc nie dziwię się, że zapomniał Ci się 
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Toć przecie gadka była przy oglądaniu już i to nawet sam coś takiego rzuciłem


Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
http://www.smog.pl/wideo/37476/mechanik ... echniczne/ Grzesiek, jakbyś sie jednak zdecydował na swapa to polecam tego mechanika 
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Nom a coś mi się wydaje że tym skomplikowanym autem co ciężko otworzyć maskę jest Mondeo mk1 
A my z grzesiem wiemy już co nieco na temat skomplikowania mondeo mk2. Jak chcieliśmy wyciągać krokowca, tylko był jeden mały problem (nie mogliśmy go znaleźć), po za tą wpadką i wpadką z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym to idzie nam całkiem sprytnie
Jak choćby patent na wymianę wentyli bez wyciągania chłodnicy

A my z grzesiem wiemy już co nieco na temat skomplikowania mondeo mk2. Jak chcieliśmy wyciągać krokowca, tylko był jeden mały problem (nie mogliśmy go znaleźć), po za tą wpadką i wpadką z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym to idzie nam całkiem sprytnie

Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd