GRUDZIĄDZ – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez MRk » 3 sie 2010, 17:09

sugerujesz ,że 1,5cm wystarczy? chyba lepiej by było jakby łapały z 2cm, a najlepiej to jakby całe nakrętki naszły, a te nakrętki, które wtedy kupiłem powinny być ok, tyle że szpilki dłuższe by się przydały...ale nawet nie wiem jakiej długości są ori :P coś sie pomyśli...będę jeździł spokojniej po zakrętach to sie nic stać pókico nie powinno zanim wymienie...
ps. jak myśliscie, przed swapem lepiej zainwestować w zawiechę no nie?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 3 sie 2010, 20:27

Jeżeli przyjdzie zdecydowanie mocniejszy i cięższy silnik to tak.
A jeżeli wkładasz silnik od Cinquecento sporting to być może obecne zawieszenie okiełazna tą moc i masę :)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez MRk » 3 sie 2010, 20:38

yhy ;P już założyłem ze 3 :P i tak na wrzesień sie pewnie z tym nie wyrobie, ale będę musiał w końcu też sie zdecydować :D czy tego K-sport'a gwint czy lepiej dobry amor i dobra sprężyna (np. Eibach Pro Kit + Koni Special D)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez break3r » 4 sie 2010, 07:25

nie sugeruję 1,5 cm tylko jak będziesz miał wydłużony stożek śruby to bardziej zagłębi się ona w felgę co będzie równało się wydłużeniu powierzchni styku śruby z nakrętką.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez iceman150 » 4 sie 2010, 07:38

Chętny dziś ktoś na spota myjkowo-odkurzającego?
Myślę że ok 17:30?
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez MRk » 4 sie 2010, 15:57

tylko czy dostane takie nakrętki? szpile i tak są już przez swój wiek osłabione więc wydaje mi się,że lepiej by było szpile wymienić niż nakrętki znowu kupować ,bo podejrzewam ,że prędzej czy później kolejna "zmęczona' szpila odejdzie wraz z nakrętką...poza tym w serwisie gdzie zakładalem koła też mi mówili o wymianie szpil a nie kupowaniu kolejnych nakrętek. Smirnoff to samo mówił..a te nakrętki ,które kupiłem i tak są stożkowe
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 4 sie 2010, 16:53

No ja bym jednak wydłużył szpilki.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez break3r » 6 sie 2010, 07:27

no pewnie i racja ja tylko podawał możliwość wymagającą nieco mniejszego wkładu finansowego
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez MRk » 6 sie 2010, 08:06

http://moto.allegro.pl/item1176854465_d ... hyund.html takie coś znalazłem na allegro. 8,5 zł za sztukę...a ja w serwisie za nakrętki płaciłem 8zł/sztuka, więc niewiele zaoszczędzę jeśli kupię szpilki zamiast kolejnych nakrętek :P poza tym prawdopodobieństo zerwania kolejnych szpil już spadnie do hmm mam nadzieję ,że zera, skoro będą nowe szpilki i nowe nakrętki. bo jeśli bym kupił kolejne nakrętki,tyle że dłuższe, i wkręcił je na stare szpile to prędzje czy później kolejne by zaczęły się łamać...a co do szpil z aukcji, to ciekawe czy 68mm jest wystarczające, bo nie mam pojęcia ile fabryczne mają długości, bo jeśli to będzie różnica do 5mm to też gra nie warta świeczki...no i czy sie zgrają z felgami :P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Bartosz_ » 8 sie 2010, 13:50

chciałem się wam pochwalić moim nowym grafiti na aucie i nowym felunkiem..... ale niestety mnie nie bedzie, chyba ze coś się zmieni to po prostu sie zjawie
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez MRk » 8 sie 2010, 17:35

to wstaw foto bo ja np. nie zobacze tego przez długi czas i tak :P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 8 sie 2010, 22:21

A to nie bierzesz jednak felg od Grześków?
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez break3r » 9 sie 2010, 07:39

i dobrze że nie bierze bo do TA się może wstawi :D
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez iceman150 » 9 sie 2010, 08:01

A no fakt zapomniałem :)
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez break3r » 9 sie 2010, 08:08

tu nie ma co zapominać bo na ten pomysł wpadłem dopiero wczoraj wieczorkiem, a w końcu TA jest od soboty w domu więc nie dziwię się, że zapomniał Ci się :P
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Postprzez iceman150 » 9 sie 2010, 11:38

Toć przecie gadka była przy oglądaniu już i to nawet sam coś takiego rzuciłem ;) <cisza>
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez MRk » 9 sie 2010, 23:42

http://www.smog.pl/wideo/37476/mechanik ... echniczne/ Grzesiek, jakbyś sie jednak zdecydował na swapa to polecam tego mechanika :D
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez iceman150 » 10 sie 2010, 21:18

Nom a coś mi się wydaje że tym skomplikowanym autem co ciężko otworzyć maskę jest Mondeo mk1 :D

A my z grzesiem wiemy już co nieco na temat skomplikowania mondeo mk2. Jak chcieliśmy wyciągać krokowca, tylko był jeden mały problem (nie mogliśmy go znaleźć), po za tą wpadką i wpadką z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym to idzie nam całkiem sprytnie :) Jak choćby patent na wymianę wentyli bez wyciągania chłodnicy :D <czytaj>
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez iceman150 » 14 sie 2010, 21:22

Ciekawe czy Bartek rozpoznał dziś mondeo w świerkocinie? :D
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez Bartosz_ » 16 sie 2010, 22:49

Na pewno nie rozpoznał ...... :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd