szarpanie przy ostrym ruszaniu

Postprzez lukkil » 1 sie 2010, 21:28

Hazu napisał(a):a ten luz to typowy problem takich starych xedów.
Poprostu wieloklin koroduje i robi się luz

taaaaa.. luz liczony w cm.. to chyba połowa ośki musiała by być skorodowana :P

no chyba że łożysko na podporze się rozdzieliło się na 2 części. Tak jak mówie, luz jest naprawdę duży <ok>
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Hazu » 1 sie 2010, 21:44

bo naprawdę jest tak jak piszę

Ale wierzyć nie musisz a że luz masz jeszcze na łożysku podpory to chyba jesteś w stanie rozpoznać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez lukkil » 1 sie 2010, 21:56

ja rozumiem i wierze Ci że tak jest :)

tak jak pisałem postaram się w tygodniu sprawdzić gdzie jest luz bo wczoraj tylko wczołgałem się pod auto i pomachałem półośka :)

od kierowcy też jest luz ale minimalny, ledwo wyczuwalny czyli tak jak piszesz zapewne na frezach :) czyli raczej nie szkodliwy.

czy luz na tej podporze może być przyczyną takiego ostrego szarpania przy ruszaniu lub też czasem wibracji gdy puszczam sprzęgło jak zmieniam bieg podczas jazdy?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Hazu » 1 sie 2010, 22:04

raczej nie ale po z sumowaniu jeszcze luzów na przegubach może taki efekt być.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Fedu » 5 sie 2010, 01:16

Dzisiaj dopadło mnie dokładnie to samo <płacze> Ostro ruszyłem ze skrzyżowania i myślałem że mi wszystko poodpada tak się wszystko zaczęło telepać. W B6 takiego czegoś nie było <nie> . Amorki sprawne... tuleje i sworznie na wahaczach wymienione wraz z łącznikami stabilizatora...przeguby ok. A może to wina końcówki drążków kierowniczego <co?> W zimie tego nie było! Ustawiłem zbieżność 4 kół ale nadal delikatnie auto ściąga w prawą stronę wraz z kierownicą, a co dziwniejsze że przy hamowaniu jedzie prosto jak po sznurku <co?> Ciśnienie w oponach wszędzie jednakowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Hazu » 5 sie 2010, 06:51

Te duże tylne tuleje/motyle wymieniłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Fedu » 5 sie 2010, 11:46

No a jak <ok> wszystko co znajdowało się w wahaczu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez LUM@K » 7 sie 2010, 13:21

Wczoraj też samochód mi podskakiwał przy ostrym ruszaniu ale wiem do czego bo był mokry asfalt... a jak jest suchy to normalnie pali gumę ^^.Wiec wszystko zależy od nawierzchni i od warunków atmosferycznych.


Pozdrawiam LUM@K
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2010, 00:05
Posty: 329
Skąd: Szczytno
Auto: Mazda Xedos 6 2.0l V6 24V

Postprzez dgolf » 9 sie 2010, 14:23

U mnie przy ruszanie i zmianach biegów czyli kiedy zaczyna ciągnąć lub hamować silnikiem słychać stuk. Przy ostrzejszym ruszeniu nie ważne czy suchy czy mokry asfalt walenie, jakby koło podskakiwało. Na przegubie wewnętrznym jest luz góra dół i stuka kiedy kręcę kołem lewo prawo na biegu. Tutaj pewnie będzie wchodzić w grę łożysko i przegub?

Ten układ przeniesienia napędu to się nadaję do auta 50-konnego. Parę razy ostrzej ruszyłem i po robocie. <nie> Gdzie jest moja Carina!!!
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Hazu » 9 sie 2010, 14:34

wymień przeguby i poduszki i będzie wszystko jak nowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6