Stuki w przednim zawieszeniu.
Strona 1 z 1
Witam jestem po wymianie łączników stabilizatora,sworzni wahacza...Ale nadal słysze głuche stuki;/ nie mam pojecia co to jest byłem na stacji diagnostycznej i koleś stwierdził ze wszystko ok amory pokazały 82%...Mocno słychać to np na polnej drodze gdzie jest dużo głębszych dziur...Co to może być??Samochód to 323F GT 1995r;]
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Ja też miałem amorki 82% sprawności a i tak to one były powodem stukotu po wymianie ustąpiło:P
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
tylko jak to spr zeby nie wydawac kasy w błoto
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
jest jeszcze coś takiego jak guma mocowania stabilizatora , koszt nowych jest tani lecz kłopot z wymianą spory , u mnie to było powodem stukania
dla tych którzy myślą że przy wymianie gum stabilizatora trzeba opuszczać zawieszenie, można to zrobić w łatwiejszy sposób, po, odkręceniu koła widać mocowanie , odkręcamy widoczną śrubkę z mocowania, odginamy blaszkę wyciągamy starą gumę i zakładamy nową
dla tych którzy myślą że przy wymianie gum stabilizatora trzeba opuszczać zawieszenie, można to zrobić w łatwiejszy sposób, po, odkręceniu koła widać mocowanie , odkręcamy widoczną śrubkę z mocowania, odginamy blaszkę wyciągamy starą gumę i zakładamy nową
- Od: 20 gru 2009, 17:30
- Posty: 9
- Skąd: zamość
- Auto: mazda 323F BA 1.5 16V B/G
No wiec właśnie te gumy mam zanabyte tylko mechanik mówił ze trzeba całą zawieche opuścić....A Ty jak wymieniłeś??
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Do tej wymiany musimy podnieść samochód z przodu i zdjąć koła. mocowanie to nic innego jak wyprofilowany kawałek grubszej blachy przykręcony dwiema śrubami ,od strony koła grzechotką z długą rączką trzeba odkręcić tylko jedną śrubę tą widoczną,(do drugiej nie ma dostępu ) i łapką odgiąć mocowanie do góry tak żeby można było wyjąć starą gumę następnie włożyć nową, przygiąć mocowanie i przykręcić. To samo z drugiej strony.Trzeba mieć trochę cierpliwości przy wkładaniu nowej gumy i skręcaniu całości. Problem jest też ze skręceniem ponieważ śrubka jest krótka i ciężko jest złapać nią gwint. Można dać nowe dłuższe ( gwint drobnozwojny ) wtedy tak trudno nie będzie. dla osoby która ma jakiekolwiek pojęcie mechaniczne nie będzie problemu a i kasa na wymianę u mechanika z opuszczaniem zawieszenia, za którą jak sądzę parę ładnych złotówek weźmie będzie zaoszczędzona
- Od: 20 gru 2009, 17:30
- Posty: 9
- Skąd: zamość
- Auto: mazda 323F BA 1.5 16V B/G
NO i git a jeszcze powiedz te gumy to rozciąć czy trzeba też łączniki odkrecać??
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
ja jak u siebie wymienialem to je poprostu na pol przeciolem.
poza tym jak zobaczysz to i tak jej nie wlozycz bo stabilizaror na koncu jest splaszczony
Przecinaj je i nie wnikaj i tak jak sie zacisna to zejda sie i szczeliny nie bedzie i to nie przeszkadza.
poza tym jak zobaczysz to i tak jej nie wlozycz bo stabilizaror na koncu jest splaszczony
Przecinaj je i nie wnikaj i tak jak sie zacisna to zejda sie i szczeliny nie bedzie i to nie przeszkadza.
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości