Mam pokiereszowaną chłodnicę klimy
fachowiec stwierdził że nie da rady jej pospawać bo ma za cienkie blaszki w rdzeniu
pytałem o orginał niestety koszt 2.3kzł i kilka tygodni czekania na transport z fabryki
Kupiłem więc za niewielkie pieniądze używke z angola z ułamanym krócem. To już bez problemu da się
pospawać a rurkę obetnę z mojej starej
Tylko teraz mam problem bo ta nowa chłodnica pomimo że wygląda identycznie po bezpośrednim porównaniu okazała się być mniejsza o około 10cm
mocowania będą pasować tylko rdzeń przy tej samej szerokości jest niższy
Czy to ma jakie kolwiek znaczenie?
Mam nadzieję ze nie będę musiał teraz jeszcze wymieniać sprężarki na model z angola
Chłodnica klimy do X9
Strona 1 z 1
Michał to nie ma chyba większego znaczenia ponieważ 10 cm to nie wielka różnica a sprężarka sobie powinna spokojnie poradzić z tym.Załóż ja do auta i spróbuj czy działa.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Jejku jaką widac różnicę,bez dwóch zdań 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Michał spokojnie możesz zakładać i tak z tego co kojarzę do chłodnicy nabija się gaz więc będziesz go miał po prostu mniej,pompa klimy jest u mnie identyczna jak była w angolu. Budowa silnika i przyrządów w wersjach UK a EU niczym się nie różni tyle że serwo masz z prawej strony i linka gazu jest inaczej ułożona oraz maglownica jest inna a reszta taka sama,wszystko ułożone w tym samym miejscu.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Cóż – mniejsza chłodnica do klimy to ew. tylko nieco mniejsze chłodzenie w "ekstremalnie" wysokich temperaturach na zewnątrz.
A tak podczas normalnej eksploatacji to uważam, że nie zauważysz specjalnie różnicy.
A tak podczas normalnej eksploatacji to uważam, że nie zauważysz specjalnie różnicy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość