Co to za komputery pod siedzeniami z przodu ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Huano » 19 sie 2005, 23:15

Komputery – po zdjęciu wykładziny okazało się że pod fotelami z przodu znajduje się zestaw 3 (!) komputerów. Jeśli ktoś wie co do czego jest – bardzo prosze o wyjaśnienia. Z tego co pamiętam, ktoś sugerował że ten spod siedzenia pasażera (oznaczony jako nr 3) steruje ABS-em. Ale co robią pozostałe dwa (oznaczone jako nr 1 i 2).

Komputery 1 i 2 (sorki za słabe zdjęcie – za dużo słońca i cienia na jednej fotce...) – spod siedzenia kierowcy

Komputer 1 – zbliżenie

Komputer 2 – zbliżenie

Komputer 3 – zbliżenie (pod fotelem pasażera)

Dzięki za pomoc
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 19 sie 2005, 23:20

Jeden to wspomaganie, drugi to ABS a trzeci to tempomat :D
wystarczy :D:D
Komputer 1 to pewnie wspomaganie, bo widze na nim regulacje siły działania (H N L)
a potem to już nie wiem hihi <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 19 sie 2005, 23:56

O rany – jesteś wielki – a ja żem nie mógł się domyślec o so chodzi :) Teraz trza tylko znaleźć konkretny schemat elektryczny i jestem w domu :) (bo następne poprawki to elektryka :) )
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 20 sie 2005, 15:22

Huano napisał(a):bo następne poprawki to elektryka usmiech

YYYY komputerów to raczej nie poprawiaj <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tadziol » 21 sie 2005, 13:00

jak chcesz i możesz to podaj nr. katalogowe kompów,odpiszę ci dokładnie co to jest
tak jak na 2 fotce GJ25-xx-xxx
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Huano » 21 sie 2005, 21:34

tadziol napisał(a):jak chcesz i możesz to podaj nr. katalogowe kompów,odpiszę ci dokładnie co to jest
tak jak na 2 fotce GJ25-xx-xxx



Jak tylko bede w warsztacie to zerkne i poszukam tych numerow :)


Waluś napisał(a):YYYY komputerów to raczej nie poprawiaj łoł

Poprawiac to raczej nie bede, ale na pewno bede chcial zerknac czy wszystkie polaczenia sa OK – bo brak mi np. tempomatu a takowy jest na wyposazeniu – musze sprawdzic w czym tkwi problem...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Paweł » 22 sie 2005, 00:33

Bylo juz o tych komputerach przy okazji MX-6 Walusia.

Pod siedzeniem kierowcy: wspomaganie (przy progu), ABS (przy tunelu)
Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)

(Opis dla A-Spec)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Huano » 22 sie 2005, 07:58

tco_tm napisał(a):Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)


Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku... :(

Dzieki za schematy :) <jupi>
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Paweł » 22 sie 2005, 14:19

Huano napisał(a):Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku

Najlepiej porownaj kostki i kolory przewodow (lub daj zdjecia). Poszukaj tez, jak pisal tadziol, numerow czesci.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Waluś » 22 sie 2005, 16:19

Jak to nie występują
Wspomaganie masz ?? masz
tco_tm napisał(a):Pod siedzeniem kierowcy: wspomaganie (przy progu)

Abs masz ?? masz
tco_tm napisał(a):ABS (przy tunelu)

Tempomat masz ?? nie masz alepowinieneś mieć hihi czyli trzeci
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Przemo » 22 sie 2005, 16:45

Waluś chyba słabo doczytałeś bo Huano wyraźnie napisał:

Huano napisał(a):Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)


Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku...
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Paweł » 22 sie 2005, 16:58

Waluś napisał(a):Tempomat masz pytajnik nie masz alepowinieneś mieć hihi czyli trzeci

Nie chce sie upierac, ale wg dokumentacji A-Spec CU tempomatu jest w innym miejscu. To samo mowi EPC z J-Spec'ami.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Huano » 22 sie 2005, 17:10

No wlasnie – jako ze moje autko to:
1. Skladak
2. Z tego co widze to jest po swapie silnika (?) – tka podejrzewam

Wiec obawiam sie ze jest tu troszke "niespodzianek" – niektore rozwiazania widze ze sa przerobkami i stad moj kolejny plan – zajac sie na powaznie cala elektryka – aby wsszystko poukladac "do kupy"
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 22 sie 2005, 19:24

A może huano miał w takim razie regulacje zawiechy hihi stąd ten trzeci
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 22 sie 2005, 20:41

Waluś napisał(a):A może huano miał w takim razie regulacje zawiechy hihi stąd ten trzeci


Wszystko jest mozliwe... :D I wlasnie dlatego chce zrobic porzadek z elektryka – w koncu bede wiedzial na czym... siedze :D
Najpredzej jednak odejrzewam ze ktorys z nich to tempomat – bo sa jego pozostalosci w kokpicie (przelaczniki). Wspomaganie jest, ABS – niby tez (ale nie sprawny na chwile obecna – prawdopodbnie ktorys z czujnikow, no i trza poprawic pierscien na przegubie ktory sie po prostu...odkleil :()

Przy okazji pytanko – czym mozna zmyc rdzawe plamy z wykladziny podlogi (sruby mocujace fotele zostawily slad na wykladzinie). Po praniu nie do konca zeszly – czytajcie: wcale :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Paweł » 22 sie 2005, 21:57

Huano napisał(a):Przy okazji pytanko – czym mozna zmyc rdzawe plamy z wykladziny podlogi

Probuj plynami typu WD40.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Przemo » 22 sie 2005, 22:11

WD 40, może zostawić plamy, natomiast możesz spróbować rozpuszczalnikiem "Nitro", najpierw nasączyć i szmatką wycierać, a na gotowo przedmuchać komprsorem. Natomiast producent pokrowców samochodowych doradził mi żebym wszystkie plamy z tapicerki usuwał przy pomocy szmatki i zmywacza do paznokci, tylko bodajrze bez acetonowego. Więc musisz próbować!
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Huano » 22 sie 2005, 22:36

Dzieki chlopaki za podpowiedzi :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6