Brak złączki elastycznej w wydechu a telepanie rurą wydechową (626 GF 1.8)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez VeryCoolMan » 22 lip 2010, 18:28

Witam, jak wiadomo GF-ki fabrycznie nie mają owej złączki elastycznej między kolektorem a katalizatorem "przynajmniej z tego co się zorientowałem wstępnie w moim egzemplarzu" na biegu jałowym telepie mi rurą niemiłosiernie obroty to między 800 – 900 rpm zależy czy z klimą czy bez gdy wzrosną do 1000 rpm po lekkim dodaniu gazu telepanie ustaje, dość mnie to irytuje gdyż nawet w starszej 626 GD była złączka elastyczna i nie było czegoś podobnego.. a tutaj wszystko na sztywno :| a i ciekawy jestem czy kolektor wydechowy który miałem popękany nie zakończył żywota właśnie przez brak tej złączki bo logicznie myśląc cała siła telepiącego wydechu oddziałuje na niego co z tego że nie daleko od niego jest uchwyt rury do silnika.. bo myślę że jakieś naprężenie tam i tak ma, ufff no to się opisałem a teraz poczekam na kogoś obeznanego w temacie :) Doradźcie Panowie zakładać tą złączkę czy nie?
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez SG-Jaro » 22 lip 2010, 23:33

Forumowicz
 
Od: 26 sie 2009, 08:22
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Auto: 626 GW 98` 2.0 HP

Postprzez VeryCoolMan » 23 lip 2010, 10:45

SG-Jaro Dzięki za odpowiedź ale mam wątpliwości bo z tego katalogu bosala wynika że te złączki elastyczne "tłumiki drgań" mają tylko diesle a w benzyniakach jest jakaś taka mała puszeczka przed katalizatorem ale żeby to właśnie była ta wspomniana złączka? a Ty jaką masz tą złączkę krótką czy jakaś dłuższa?
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez maxim_wawa » 23 lip 2010, 11:52

hmm.. u mnie w GW takowego lacznika nie ma a wydech mam fabryczny, ale rzeczywiscie wydech potrafi sobie zatelepać
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez Emliano » 23 lip 2010, 14:03

W GF nie ma takiej "plecionej" złączki, jest natomiast przegub elastyczny tzn. takie złączenie na śrubach ze sprężynami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 00:07
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Giżycko
Auto: 626 GF 98r 2.0 FS 115km sedan

Postprzez SG-Jaro » 23 lip 2010, 17:18

Emliano napisał(a):W GF nie ma takiej "plecionej" złączki, jest natomiast przegub elastyczny tzn. takie złączenie na śrubach ze sprężynami.


Dokładnie takie samo mam u siebie.

Tą plecionkę dałem tylko na przykład. Jak ci się uda kupić ten przegub elastyczny to taki sobie zamontuj ale myślę, że ta plecionka będzie tańsza.
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2009, 08:22
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Auto: 626 GW 98` 2.0 HP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6