No i potyczka wieczoru jak dla mnie, czerwone, dobrze znane w 3c evo IX ~400KM
Liczyłem, że na dobrze odkręconej 4 będziemy obok siebie, że mazda po stracie na 1 i 2 da radę odrobić stracony dystans. Przeliczyłem się
www.mazdaspeed.pl

lukster napisał(a):Wczoraj udało się stanąć z konkretnymi rywalami. Pierwszy sparing ttrs 340KM. Podejścia były 2, przebieg obu podobny. Klozet na 1 biegu z tyłu, na końcu 2 równo, 3 i 4 jakieś 4 długości do przodu. Objechać takie auto coś pięknego;)
No i potyczka wieczoru jak dla mnie, czerwone, dobrze znane w 3c evo IX ~400KM
Liczyłem, że na dobrze odkręconej 4 będziemy obok siebie, że mazda po stracie na 1 i 2 da radę odrobić stracony dystans. Przeliczyłem sięEvo strasznie mi odchodzi na moim 2 biegu, a na 3 i 4 nie daję rady odrobić i finalnie kończę schłostany jakieś 4 długości. Widzę kilka obszarów do poprawy w maździe, jest gdzie włożyć palce żeby jechało to deko lepiej, ale z drugiej strony zaczęły się poważne problemy trakcyjne na 2 biegu i to jak sądzę powoduje, że mimo kilku KM na + jakiegoś ogromnego progresu nie ma.

lukster napisał(a):Z rolki to się w usa ścigają a nie w PL
A szpilki nie ma, bez przesady. Tym wykresem można sobie podetrzeć tyłek.
Mówisz Weede, że ładnie klozet atakuje ?
Pyton162 napisał(a):jakie czasy kreci tomas w evo na 400m, seryjne evo pewnie by dostalo klapsa i to ladnego wiec jest bardzo dobrze, moze z waga mozna jeszcze jakos powalczyc ?

mlody1921 napisał(a):No no no mazdy wróciła do świetności, idzie jak pocisk, powkładasz ręce tu tam i będzie lepiej, tylko co tu działac z tą trakcją ?

Walka pierwszych 4 zawodników była na setne części sekundy. Szczęściem w nieszczęściu była wysrana uszczelka pod głowicą w najmocniejszym aucie w klasie – MK3 vr6T, wg właściciela 600+. Walka rozgrywała się pomiędzy KlzeT, Hondą Civic – podobno 400+ , Oplem tigrą – również 400+ oraz MKI 1,8T, którego mocy nie znam. 
Pyton162 napisał(a):czyli bedzie niskie 12 szacun


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości