MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 18 cze 2010, 16:00

Wczoraj udało się stanąć z konkretnymi rywalami. Pierwszy sparing ttrs 340KM. Podejścia były 2, przebieg obu podobny. Klozet na 1 biegu z tyłu, na końcu 2 równo, 3 i 4 jakieś 4 długości do przodu. Objechać takie auto coś pięknego;)
No i potyczka wieczoru jak dla mnie, czerwone, dobrze znane w 3c evo IX ~400KM ;)
Liczyłem, że na dobrze odkręconej 4 będziemy obok siebie, że mazda po stracie na 1 i 2 da radę odrobić stracony dystans. Przeliczyłem się :D Evo strasznie mi odchodzi na moim 2 biegu, a na 3 i 4 nie daję rady odrobić i finalnie kończę schłostany jakieś 4 długości. Widzę kilka obszarów do poprawy w maździe, jest gdzie włożyć palce żeby jechało to deko lepiej, ale z drugiej strony zaczęły się poważne problemy trakcyjne na 2 biegu i to jak sądzę powoduje, że mimo kilku KM na + jakiegoś ogromnego progresu nie ma.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 18 cze 2010, 16:08

lukster napisał(a):Wczoraj udało się stanąć z konkretnymi rywalami. Pierwszy sparing ttrs 340KM. Podejścia były 2, przebieg obu podobny. Klozet na 1 biegu z tyłu, na końcu 2 równo, 3 i 4 jakieś 4 długości do przodu. Objechać takie auto coś pięknego;)
No i potyczka wieczoru jak dla mnie, czerwone, dobrze znane w 3c evo IX ~400KM ;)
Liczyłem, że na dobrze odkręconej 4 będziemy obok siebie, że mazda po stracie na 1 i 2 da radę odrobić stracony dystans. Przeliczyłem się :D Evo strasznie mi odchodzi na moim 2 biegu, a na 3 i 4 nie daję rady odrobić i finalnie kończę schłostany jakieś 4 długości. Widzę kilka obszarów do poprawy w maździe, jest gdzie włożyć palce żeby jechało to deko lepiej, ale z drugiej strony zaczęły się poważne problemy trakcyjne na 2 biegu i to jak sądzę powoduje, że mimo kilku KM na + jakiegoś ogromnego progresu nie ma.



EE, a z rolki koles nie chcial sie scigac? Wiadomo,ze 4 lapy to z kreski daje im duza przewage. Przod naped ma przewage z rolki, wiec moim zdaniem powinna byc kreska + rolka dla rownego rachunku :)

A co do trakcji, to zawsze to powtarzam i bede powtarzal. Obetnij ta gorke momentu i postaraj sie go zrobic plasko. Taka gorka momentu powoduje to,ze kola traca przyczepnosc ,a pozniej ciezko ja odzyskac. MOzliwe,ze lepsze czasy bedziesz mial przy rownym momencie 350nm od 5 do 7 tys, anizeli przy takiej szpilce 400nm.
Ostatnio edytowano 18 cze 2010, 16:25 przez jackkpl, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez weede » 18 cze 2010, 16:09

Dobrze mazda wygląda w pełnym ataku, strzela prycha i jedzie :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez lukster » 18 cze 2010, 17:15

Z rolki to się w usa ścigają a nie w PL :D
A szpilki nie ma, bez przesady. Tym wykresem można sobie podetrzeć tyłek.

Mówisz Weede, że ładnie klozet atakuje ? :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 18 cze 2010, 17:31

lukster napisał(a):Z rolki to się w usa ścigają a nie w PL :D
A szpilki nie ma, bez przesady. Tym wykresem można sobie podetrzeć tyłek.

Mówisz Weede, że ładnie klozet atakuje ? :D


nadaje się na panie w Audi A3 :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pyton162 » 18 cze 2010, 17:34

jakie czasy kreci tomas w evo na 400m, seryjne evo pewnie by dostalo klapsa i to ladnego wiec jest bardzo dobrze, moze z waga mozna jeszcze jakos powalczyc ?
Pyton162
 

Postprzez Gib » 18 cze 2010, 17:55

Hmmm, w gazetach TTRS pojechało bardzo niską 13 to 4 długości to niezły kill.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukster » 18 cze 2010, 19:06

Pyton162 napisał(a):jakie czasy kreci tomas w evo na 400m, seryjne evo pewnie by dostalo klapsa i to ladnego wiec jest bardzo dobrze, moze z waga mozna jeszcze jakos powalczyc ?

Tomas mając 392KM robił 12.4, teraz ma deko ponad 400. Seryjne evo robi z trudem 13.5 :D Jeśli chodzi o wagę u mnie to nie wspomniałem, że mam pełne wnętrze, seryjną klapę itd. plus Xtreme3 na pokładzie ;) Czyli w sumie jakieś 140kg na plus w stosunku do najlżejszego setupu mojej mazdy :D

A o ttrs faktycznie piszą że w serii robi 13.1
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 19 cze 2010, 08:20

No no no mazdy wróciła do świetności, idzie jak pocisk, powkładasz ręce tu tam i będzie lepiej, tylko co tu działac z tą trakcją ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez jackkpl » 19 cze 2010, 11:38

mlody1921 napisał(a):No no no mazdy wróciła do świetności, idzie jak pocisk, powkładasz ręce tu tam i będzie lepiej, tylko co tu działac z tą trakcją ?


Zmniejszyc mument. Mozna pokusic sie o zmienny boost w zaleznosci od biegu. Nie wiem czy w MSie jest taka opcja,zeby po czujniku abs i obrotomierzu wyliczac biegi...tu musi wypowiedziec sie lukster
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Gib » 19 cze 2010, 12:13

etam, łącznik niech pracuje nad sobą, boostcuty są dla dziewczynek w FC i Fokach RS mk2
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukster » 19 cze 2010, 17:13

Prędzej kupie opony 285 na przód niż cokolwiek zmniejszę :D Precz z takimi radami ! A od łącznika proszę się odstosunkować ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 20 cze 2010, 20:18

Przeginanie z szerokością kapcia nic nie da sensownego chyba, że poleje się go klejem ;)
Ja tam widzę opcję lepszej mieszanki gumy + kocyki grzewcze przed startem. Jeszcze można spróbować pobawić się z innym rozkładem masy – może dodanie autku kilku kg wyjdzie na zdrowie w sensie trakcji na prostej :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez realski » 20 cze 2010, 22:01

geometria przodu daje bardzo pozytywne wyniki znam po autopsji :)
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez lukster » 29 cze 2010, 08:56

W niedzielę odwiedziliśmy Kąkolewo k/Grodziska Wlkp. Mx3 w klasie Street FWD zajęło 1 miejsce <jupi> Walka pierwszych 4 zawodników była na setne części sekundy. Szczęściem w nieszczęściu była wysrana uszczelka pod głowicą w najmocniejszym aucie w klasie – MK3 vr6T, wg właściciela 600+. Walka rozgrywała się pomiędzy KlzeT, Hondą Civic – podobno 400+ , Oplem tigrą – również 400+ oraz MKI 1,8T, którego mocy nie znam.
W półfinale jechałem z Golfem, mazda pokazała pazur :D Potem finał z tigrą, wpadliśmy równo na metę :D Mnóstwo jeżdżenia, mnóstwo emocji, było super :D Czas nie jest powalający, ale warunki do trzaskania życiówek były beznadziejne. Tor pod górę, trakcja taka sobie, upał niemiłosierny. Porównując czasy 0-60 oraz czasy rywali z chociażby bemowa to jest dobrze :D Dobrym punktem odniesienia jest chociażby Kozi, ktory lata 12.4 a tutaj 12,8 najlepiej co pojechał, mój czas 12,7 więc jest dobrze :D

FILMY:





Półfinał :

Finał :


Fotki wkrótce :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pyton162 » 29 cze 2010, 09:05

wielkie graty, czyli bedzie niskie 12 szacun
Pyton162
 

Postprzez lukster » 29 cze 2010, 09:34

Pyton162 napisał(a):czyli bedzie niskie 12 szacun

Byłoby pięknie, jednak ta impreza pokazała mi jak ciężko urywa się dziesiątki sekund z czasu przy mocnych autach.
Nie wiem czy wcześniej wspominałem, ale mazda jest w streetowym wdzianku, czyli pełne wnętrze, seryjna klapa, z tyłu normalne koła (żeby ładna była) :D
Szacuję, że 80kg jest na + z czasów kiedy pojechałem 12.8
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez bezy » 29 cze 2010, 09:47

Gratulacje!!!

Ale tym Ritmem urwał
ObrazekObrazekObrazek
1/4 Konin`10-16,41,Kamień Śląski `10 -16,35,Piotrków`10-16,21
Konin`11-16,00
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2008, 19:41
Posty: 992
Skąd: Głuchołazy
Auto: 323f BA V6 `98
6 GH 2.0 140km `08

Postprzez Pit » 29 cze 2010, 10:20

Gratulacje faszysto! :) Ty, co to było co miało co to Ritmo pod blatem? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 29 cze 2010, 10:30

Myślałem, że to ritmo zna cała Polska :D To ma 2.0 z fiata coupe zrobione na 600+ chyba, radykalnie odchudzone, 4x4, no i podstawa.... Megasquirt :P Nie wiem czy już walnął dysię ale niskie 11 już dawno
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy