Mostkowanie – poradnik
Strona 1 z 1
Temat parokrotnie był poruszany, już dawno się z nim zapoznałem i zawsze podłączałem wszystko według określonego szablonu: mianowicie radio grało bez przekręcenia stacyjki przed ówczesnym zmostkowaniem kabli! Aż do dziś – podłączam nowe radio (na którym to nawet można przepiąć wtyczki oryginalnie-tak by grało bez kluczyka) i nic – cisza:(! zaś jeżeli zmostkuje przewody na kostce w aucie to wszystko jest ok TYLKO wtedy non stop wyswietla sie zegar w aucie:/-w poprzednim radiu tego problemu nie bylo wszystko gralo tak jak nalezy-co wiec jest nie tak:/?eh!
- Od: 19 lis 2009, 18:27
- Posty: 26
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92
Co to za radio !? Podłącz tak jak zaleca instrukcja i wtedy powinno się właczać po kluczyku, jeśli masz przy kostce radia przewody ze złączkami to wystarczy podpiąć żółty STAND-BY po stały + i powinno smigać, chyba że masz na odwrót ale to kwestia sprawdzenia w której konfiguracji ruszy.
- Od: 19 maja 2010, 12:16
- Posty: 120
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998
Wez miernik i sprawdz gdzie jest masa, a gdzie + 12V.. Masa pod czarny, +12 V pod zolty i czerwony.. Jak bedzie problem, to wyciagnij sobie + z aku i po klopocie.. 10 minet roboty, koszt – gora 10 pln 
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
- Od: 10 mar 2007, 01:38
- Posty: 1306
- Skąd: Chorzów
- Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D
Nadal walka z tematem... Nie chcę przeciągać + od aku (mam go w kostce) – wszystko sprawdzalem miernikiem. + bez kluczyka (zolty) i + po kluczyku (czerwony) jak juz pisalem wczesniej. I przy zmostkowaniu ich poprzednie radio latalo bez problemu – obecne tez lata, ale ten cholerny zegar sie non stop pali! Jak mam to wyeliminowac?
- Od: 19 lis 2009, 18:27
- Posty: 26
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92
kolego,
na tym samym obwodzie co jest zasilanie radia po ACC stacyjki masz podłączony zegarek i jak mostkujesz te dwa kable to podajesz napięcie na ten pierwszy wspomniany obwód!
po prostu musisz całkowicie odłączyć kabel z kostki po stronie radia (ten od zasilania po ACC) i zmostkować go z kablem zasilania na stałe
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isoshop.htm

A: Zasilanie
1.
2.
3.
4. Podtrzymanie
5. Sterowanie anteną automatyczną
6. Podświetlenie (+12 V)
7. Zasilanie (+12 V)
8. Masa (–)
w części A – zasilanie
po stronie radia – kabel z 7 podłącz do 4
a w kostce po stronie aucie do 4 nic nie podłączaj
na tym samym obwodzie co jest zasilanie radia po ACC stacyjki masz podłączony zegarek i jak mostkujesz te dwa kable to podajesz napięcie na ten pierwszy wspomniany obwód!
po prostu musisz całkowicie odłączyć kabel z kostki po stronie radia (ten od zasilania po ACC) i zmostkować go z kablem zasilania na stałe
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isoshop.htm

A: Zasilanie
1.
2.
3.
4. Podtrzymanie
5. Sterowanie anteną automatyczną
6. Podświetlenie (+12 V)
7. Zasilanie (+12 V)
8. Masa (–)
w części A – zasilanie
po stronie radia – kabel z 7 podłącz do 4
a w kostce po stronie aucie do 4 nic nie podłączaj
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
W moim przypadku mam:
A
4-zasilanie glowne stale +12V
7-podtrzymanie
tak wiec mam odlaczyc po stronie radia 4 i podlaczyc pod INNY staly +12V? no to i tak muszę skądś indziej ciągnąć kabel ze stałym +12V np.: z aku:/, a chce tego uniknac! (bo obecnie jak zmostkuje 4 z 7 na kostce radia to wowczas zamykam obwod jak pisales i pojawia sie zegar:[)
PS: w porzednim radiu tego problemu nie mialem zlaczylem te kable i zegar sie nie pojawial...a tu jak na zlosc:[!
A
4-zasilanie glowne stale +12V
7-podtrzymanie
tak wiec mam odlaczyc po stronie radia 4 i podlaczyc pod INNY staly +12V? no to i tak muszę skądś indziej ciągnąć kabel ze stałym +12V np.: z aku:/, a chce tego uniknac! (bo obecnie jak zmostkuje 4 z 7 na kostce radia to wowczas zamykam obwod jak pisales i pojawia sie zegar:[)
PS: w porzednim radiu tego problemu nie mialem zlaczylem te kable i zegar sie nie pojawial...a tu jak na zlosc:[!
- Od: 19 lis 2009, 18:27
- Posty: 26
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92
Podaj co to za radio. Sprawdź czy jak dłużej przytrzymasz przycisk "OFF" czy zegar nie zgaśnie. Czy nie ma na radiu (obudowa tak miało kiedyś sony)żadnego przełącznika którym możesz ustawić aby po wyłączeniu zegar był widoczny lub nie.
oj, jedź z tym do jakiegoś elektronika, dasz mu na czteropak i Ci to podłączy, bo jak będziesz sam tak podłączał jak do tej pory to spalisz instalacje w aucie lub w ostateczności tylko radio
celnikp czytaj uważnie o jaki chodzi zegarek!!
celnikp czytaj uważnie o jaki chodzi zegarek!!
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Litości
1. Odepnij całkiem radio
2. Weź miernik w garść
3. Namierz w kostce radiowej w instalacji auta stały plus
4. Do tego stałego plusa podepnij żółty i czerwony przewód wychodzące z kostki radia
Koniec
1. Odepnij całkiem radio
2. Weź miernik w garść
3. Namierz w kostce radiowej w instalacji auta stały plus
4. Do tego stałego plusa podepnij żółty i czerwony przewód wychodzące z kostki radia
Koniec
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje