Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Makave » 12 cze 2010, 22:57

kwiatek1901 napisał(a): Napisz jakie miales przeboje z Ksiezynem to sie chlopaki posmieja <rotfl>
Pzdr,Kwiatek


Ano na prośbe Kwiatka, dluższa historia :D

Kwiatek przed sprzedażą auta obiecał, że zrobi serwis no i okazało się, że jeden [jaki?] amorek cieknie. Na amorki trzeba bylo czekac 3 tygodnie, więc Kwiatek po prostu zapłacił za robociznę i części z góry (w naprawde świetnej cenie :D) na zasadzie takiej, że amorki miały być podesłane do Księzyna do Warszawy i tam wymienione.

Po zakupie autka zadzwoniłem do Księzyna i umowilismy sie na 9tego – 8mego wieczorem zadzwoniłem do nich, żeby potwierdzić sprawę – okazało się że amorki jeszcze nie doszły i przełożyliśmy sprawę na 11tego – jak idę do dentysty to dostaję od zakładu przypominajkę sms-em że mam umówioną wizytę wcześniej tutaj to działa odwrotnie i samemu trzeba sie przypominac serwisowi :)

Dojechałem punktualnie na 8sma zapytałem ile będzie trwać wymiana no i dostałem informację, że minimum 1h-1,5h – więc postanowiłem poczekać błędnie przewidując, że maksymalnie zajmie to z 2,5 godziny ... niestety po godzinie i 20stu minutach zapowiedziano mi że zejdzie im sie jeszcze kilka godzin winą czego jest MPS i jego tylny napęd – trzeba przyznać że w takim upale jak był ten tylny napęd można z początku przeoczyc hahaha

Zgłosiłem się po autko pod koniec dnia i pan miłym głosem zaproponował mi opłacenie całej wymiany włącznie z częsciami – o 244 złote więcej niż było ustalone.Grzecznie zwróciłem uwagę że usługa została już opłacona – aha fakturę zaliczkową oczywiście dostarczyłem im już rano, ale w tym czasie zmienił się pracownik biurkowy więc mógł nie wiedzieć... Po zapoznaniu się z fakturą pan uprzejmie stwierdził, że zostały tylko opłacone amorki i to w bardzo dobrej cenie i że muszę dopłacić 244 zł za robocizne. Odpowiedziałęm, żeby zadzwonili do Białegostoku i poprosili Marcina o wyjasnienie sprawy. Okazało się, że Marcin jest na urlopie, i o sprawie nikt inny nic nie wie, ale w końcu obsługujący mnie pan zadzwonił do Marcina na komórkę no i efekt końcowy był taki jaki być powinien – nic nie dopłaciłem.

Tak ogólnie to w międzyczasie rozwalila mi się nokia, tutaj muszę pochwalić obsługę bo dostałem telefon zapasowy do którego mogłem przełożyć swoją kartę sim (chciałem zadzwonić do Kwiatka w tym samym czasie a jego nr miałem zapisany na karcie ale się obeszło ostatecznie bez tego)

Parę smaczków – wcześniej rano ich poprosiłem, żeby mi sprawdzili dlaczego sub mi nie gra to się okazało, że elektryk jest na jednodniowym urlopie i nie będzie mi miał kto tego sprawdzić, jak odbierałem samochód pod koniec dnia to wydruku z historią napraw też nie dostałem bo klient który mnie obsługiwał stwierdził, że on się tym nie zajmuje i polecił mi przyjechać po 21wszym...

Mimo to szczerze mówiąc było miło i sympatycznie. Wiadomo operacja dość niestandardowa i mimo wszystko ze szczęśliwym finałem. No i amorki też pracują jak trzeba póki co (ale ja się nie znam – jestem umówiony do Jaksy na naprawę wycieków to poproszę chłopaków coby zerkneli okiem :D)

No i jeśli chodzi o załatwianie ubezpieczenia w Księzynie w Białymstoku też było super :D Po prostu chłopaki nie powinni dostawać zbyt ambitnych zadan no i trzeba wiedzieć naprawde konkretnie co się chce i ile za to należy zapłacic i wtedy jest spoko :D
Ostatnio edytowano 13 cze 2010, 02:32 przez Makave, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez Makave » 12 cze 2010, 23:43

Coby nie było nudno – plany plany plany – prawie każda MPSka tutaj jest jakoś dłubnięta więc nie mogę być gorszy <diabełek>

Chciałbym zrobić dobrze silnikowi stąd myślę że warto zainwestować w:
SRI – prawdopodobnie streetunit
TestPipe – jeszcze nie mam planów najlepiej gdzieś w PL na fakture :D
Tylne Mocowanie silnika ze streetunit
Intercooler – i teraz albo po prostu sam TMIC – heh czekam az doplynie zakupiony przez Fazera :D, ewentualnie pytanie czy da sie wrzucic FMIC od http://www.streetrays.com do MPS'a ? i czy ma to sens i ile kosztuje robocizna za zamontowanie czegoś takiego i gdzie to zrobić?? Bo ceny samych IC są bardzo atrakcyjne u nich.

Po tym wszystkim program i tutaj kolejne opcje – przetestowane 44tuning, czy vtech a może versatuner http://www.versatuner.com/ (najlepsza opcja by była tylko ciekawe czy kiedykolwiek to wypuszczą) najbardziej mi zależy, żeby po tym auto nie dusiło się powyzej 5800 RPM <faja>

Aha w tej chwili mam tarcze i klocki rotora z przodu i zabawki do ustawiania zbieznosci zakupione przez Kwiatka jeszcze – toto cos do ustawiania zbieżności oczywiscie made in china <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez DISItune » 13 cze 2010, 00:01

Makave napisał(a):Chciałbym zrobić dobrze silnikowi stąd myślę że warto zainwestować w:
SRI – prawdopodobnie streetunit


warto, wybór producenta należy do Ciebie ;)

Makave napisał(a):TestPipe – jeszcze nie mam planów najlepiej gdzieś w PL na fakture :D


pewnie warto...

Makave napisał(a):Tylne Mocowanie silnika ze streetunit
Intercooler – i teraz albo po prostu sam TMIC – heh czekam az doplynie zakupiony przez Fazera :D, ewentualnie pytanie czy da sie wrzucic FMIC od http://www.streetrays.com do MPS'a ? i czy ma to sens i ile kosztuje robocizna za zamontowanie czegoś takiego i gdzie to zrobić?? Bo ceny samych IC są bardzo atrakcyjne u nich.


moim zdaniem TMIC, nawet większy to pomyłka, chyba że zrobisz do niego wlot w masce <zeby> ;) ale jak wiadomo ja sie nie znam <lol>

Makave napisał(a):Po tym wszystkim program i tutaj kolejne opcje – przetestowane 44tuning, czy vtech a może versatuner http://www.versatuner.com/ (najlepsza opcja by była tylko ciekawe czy kiedykolwiek to wypuszczą) najbardziej mi zależy, żeby po tym auto nie dusiło się powyzej 5800 RPM <faja>


ja mam tylko jedną uwagę... po wstępnej analizie wyszło mi (i pewnie nie tylko ale to trzeba pogrzebać) a dokładniej osobie która o to prosiłem, że na fabrycznej turbinie to wiele ponad te fabryczne 5500 nie da rady...
bo obroty można podnośić, ciśnienie też, ale istnieje coś takiego jak wydajność turbiny i ona powyżej pewnych wartości będzie się zajmowała głównie ogrzewaniem powietrza <glupek2> trochę oczywiście się da, ale na jakieś spektakularne 7000 obr/min to raczej nie ma co liczyć <oczy> niestety ;)

Co do versatuner, to poza softem potrzebował będziesz kogoś kto to ogarnie ;) masz już teraz MazdaEdit: http://www.epifansoft.com/phpBB3/new-ma ... -t432.html
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Makave » 13 cze 2010, 01:15

misiekwaw napisał(a): moim zdaniem TMIC, nawet większy to pomyłka, chyba że zrobisz do niego wlot w masce <zeby> ;)


Heh jest to jakaś opcja :) Ale serio generalnie to pewnie jak jest tak jak teraz to TMIC niewiele da, ale zawsze mimo wszystko moc na początku starczy na dłuzej, IMO dzięki temu jest troche więcej elastyczności zobaczymy jak sie toto bedzie sprawowac fazerowi :) Tez wolalbym FMIC ale po pierwsze sa jakies ograniczenia finansowe a po drugie to juz jest mocno inwazyjna ingerencja mimo wszystko :( Może lepiej kupić TMIC i maskę od MPSa 3 2010 <rotfl>

ale jak wiadomo ja sie nie znam <lol>

Mnie do tego stwierdzenia nie mieszkaj :P

ja mam tylko jedną uwagę... po wstępnej analizie wyszło mi (i pewnie nie tylko ale to trzeba pogrzebać) a dokładniej osobie która o to prosiłem, że na fabrycznej turbinie to wiele ponad te fabryczne 5500 nie da rady...
bo obroty można podnośić, ciśnienie też, ale istnieje coś takiego jak wydajność turbiny i ona powyżej pewnych wartości będzie się zajmowała głównie ogrzewaniem powietrza <glupek2> trochę oczywiście się da, ale na jakieś spektakularne 7000 obr/min to raczej nie ma co liczyć <oczy> niestety ;)


Nie jestem zbyt wymagajacy – wykresik jaki wrzucil fazer po 44tuning mi sie bardzo podoba :) http://img408.imageshack.us/i/pomiarmaz ... isitu.jpg/ do 6500k jest dosyć płasko.

Co do versatuner, to poza softem potrzebował będziesz kogoś kto to ogarnie ;) masz już teraz MazdaEdit: http://www.epifansoft.com/phpBB3/new-ma ... -t432.html


Hmm ciekawe – czyli kupuje np Tactrix Openport 2 za 169$ http://www.tactrix.com/index.php?page=s ... &Itemid=53 i zakładając ze ktoś ogarnia programowanie ECU mazdy kupuje się toto całe MazdaEdit i już można się bawić w edytowanie map, napisalem epifanowi PMke z pytaniem o koszt tego softu w wersji pro + ciekawe ile czasu trzeba poswiecic zeby to ogarnac :) Moze bedzie warto zrobic jakas zrzutke na forum ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez DISItune » 13 cze 2010, 08:06

Makave napisał(a):Hmm ciekawe – czyli kupuje np Tactrix Openport 2 za 169$ http://www.tactrix.com/index.php?page=s ... &Itemid=53 i zakładając ze ktoś ogarnia programowanie ECU mazdy kupuje się toto całe MazdaEdit i już można się bawić w edytowanie map, napisalem epifanowi PMke z pytaniem o koszt tego softu w wersji pro + ciekawe ile czasu trzeba poswiecic zeby to ogarnac :) Moze bedzie warto zrobic jakas zrzutke na forum ? :D


wersja pro kosztuje 990$ <glupek2> ja tam czekam na wersję personal ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Darkman111 » 13 cze 2010, 15:54

Makave napisał(a):zabawki do ustawiania zbieznosci zakupione przez Kwiatka jeszcze – toto cos do ustawiania zbieżności oczywiscie made in china <oczy>


Co to za zabawki do ustawiania zbieżności ?? Są zestawy ala Adam Słodowy ?? Ja ostatnio sprawdziłem zbieżność w Wawie w allus auto -polecam, byłem bardzo mile zaskoczony jak Pan wczytał ustawienia dokladnie do naszych madzi (koszt 100pln)

pozdrawiam
Darkman
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2009, 15:58
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez Makave » 13 cze 2010, 21:59

Darkman – http://www.streetunit.com/SPC_Camber_Ad ... /67115.htm więcej na ten temat http://forum.mazda6club.com/speed6-susp ... nough.html (wygrzebał Fazer :)) Ja pewnie będę ustawiał zbieżność tutaj http://www.asko.net.pl

Wracajac do chipowania: dostałem taką odpowiedź:

Features:
1. mazdaEdit Pro is separate tool based on ecuEdit functionality
2. Mazda Logger
3. Only OpenPort 2.0 is supported
4. mazdaEdit Pro supports all 2.3Turbo cars (Mazd3 MPS, Mazda6 MPS, CX7), some NA cars on Renessas (Mazda 3NA 2.0 2005-2009, Mazda 6NA 1.8,2.0,2.3 2005-2009) and Denso CPUs (Mazda 3NA 1.6 2005-2009, MX5, RX8)

mazdaEdit Pro cost is $950 for unlimited flashed cars including support for one year.

Czyli jeśli by się znalazło 10 osób to by wyszło po 100$ na osobe... Jako ze toto jest przenaczone tez do Rexow to latwiej byloby znalezc wieksza ilosc osob. Kwestia tego ze werjsa personal pewnie bedzie miala jakies predefiniowane mapy – no ale zawsze mozna sie znowu zrzucic w kilka osob. Potem wynająć hamownie na całą noc i testować... To co IMO wydaje mi się że można też zrobić to skopiować mapy od kogoś kto już ma sensownie dopasowane i posługując się dokumentacją porównać do serii wtedy będzie IMO łatwiej znaleźć sensowne ustawienia tak żeby nie doprowadzić do wybuchu turbo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez fazer72 » 14 cze 2010, 12:19

Czyli jeśli by się znalazło 10 osób to by wyszło po 100$ na osobe... Jako ze toto jest przenaczone tez do Rexow to latwiej byloby znalezc wieksza ilosc osob. Kwestia tego ze werjsa personal pewnie bedzie miala jakies predefiniowane mapy – no ale zawsze mozna sie znowu zrzucic w kilka osob. Potem wynająć hamownie na całą noc i testować... To co IMO wydaje mi się że można też zrobić to skopiować mapy od kogoś kto już ma sensownie dopasowane i posługując się dokumentacją porównać do serii wtedy będzie IMO łatwiej znaleźć sensowne ustawienia tak żeby nie doprowadzić do wybuchu turbo :)


Ej, a jak będziecie robić wybuchi to mogę popatrzeć ?? ...... z odpowiedniej odległości oczywiście :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:05.
Powód: OT

Postprzez fazer72 » 14 cze 2010, 22:08

No way Jose jak mawiają Rosjanie <nie>
Przy takim rozkminieniu tematu DISI turbo jak u nas w kraju, to jedyne czym może się skończyć tjunik 10 gostków na wynajętej hamowni to fajnie szybujące korbowody i fontanny oleju. Spójrz na wibuchi amerykańskich silników tjuninkowanych przez AccesPort w garażu, na zasadzie "bo u kumpla ta mapa fajnie hula".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez belu » 15 cze 2010, 00:50

FeniX napisał(a):Chłoapki chce ktos sprzedać mps-a?

noooo... ja się zastanawiam, wszystko pięknie ale potrzebuję czegoś miękkiego... choroba zawodowa – kręgosłup :( a może zbyt częste przyjmowanie pozycji "prezesowskiej" w fotelu...
makave – już przerejestrowany? chyba w zeszłym tygodniu mijaliśmy się obok centralnego?
pozdrowienia !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2009, 13:58
Posty: 55
Skąd: Warszawa/Puławy
Auto: volvo ;)

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:06.
Powód: OT

Postprzez Makave » 15 cze 2010, 19:32

Ehh załamka doszły dzisiaj do mnie opony, Toyo Proxes T1-R 215/45R18 93Y pojechałem na wymiane i gumiarze stwierdzili ze opona nie ma oznaczenia XL a auto ma wymagane opony 93Y XL (widac wyraznie na naklejce na drzwiach) i ze moga mi zalozyc te opony ale jak sie cos stanie to moge miec problemy z ubezpieczeniem bo opona nie spelnia wymagan producenta.... Wiec wpakowalem je z powrotem i do domu <płacze> Pytanie do was teraz – czy rzeczywiscie tak jest i powinienem je zwrocic (ehh to bylby juz drugi zwrocony komplet – niedlugo bede mial latke w sklepach tego klienta nie obslugujemy) czy wlozyc te slowa miedzy bajki i po prostu zalozyc i jezdzic?

belu napisał(a): makave – już przerejestrowany? chyba w zeszłym tygodniu mijaliśmy się obok centralnego?


Jeszcze nie – ciagle blachy z białegostoku – w przyszłym tygodniu muszę to zrobić – tak BTW to jakis kolejny, szybki spocik MPSow by sie przydal – heh albo jestem slepy albo zadnego jeszcze MPSa oprocz Fazerowego nie widzialem od kupna :)

fazer72 napisał(a):Przy takim rozkminieniu tematu DISI turbo jak u nas w kraju, to jedyne czym może się skończyć tjunik 10 gostków na wynajętej hamowni to fajnie szybujące korbowody i fontanny oleju. Spójrz na wibuchi amerykańskich silników tjuninkowanych przez AccesPort w garażu, na zasadzie "bo u kumpla ta mapa fajnie hula".


Ze niby ja nie dam rady ? hahaha Tak serio to generalnie jesli chodzi o dlubanie w aucie to mam dwie lewe rece (raz np udalo mi sie zalac plyn do chlodnicy do spryskiwaczy <rotfl> ) ale strojenie ecu – kusi strasznie takiego starego overclockera jak ja zeby zrobic to samemu :D Tak czy siak warto poczekac jakis czas i zobaczyc co z jednego i drugiego softu wyjdzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez fazer72 » 15 cze 2010, 20:43

Wydaje mi się, że overclocking ECU jest odrobinę bardziej skomplikowany niż CPU .... ale podkreślam, że tylko mi się tak wydaje .... nie wiem, nie znam się
Pogadaj z miśkiem, on też coś w kompach grzebie to może razem coś wymyślicie ?
Wespół będziecie mieli 2 auta do zresetowania <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:06.
Powód: OT

Postprzez Makave » 15 cze 2010, 21:25

misiekwaw napisał(a):mam małą uwagę <zeby> przegrzanie procka jest "nieco" mniej kosztowne i "nieco" mniej spektakularne od przegrzania tłoków hahaha


Wyciek z chłodzenia wodnego o 4tej nad ranem w dzialajacym kompie tez jest spektakularny hahaha A jak sie mialo 17scie lat to spalenie procka, plyty glownej, wybuch zasilacza oj bolalo finansowo bolalo <lol>

fazer72 napisał(a):Wydaje mi się, że overclocking ECU jest odrobinę bardziej skomplikowany niż CPU .... ale podkreślam, że tylko mi się tak wydaje .... nie wiem, nie znam się


I w jednym i drugim przesuwasz suwaczki albo slupki :P W kompie masz FSB ktore juz FSB nie jest, mnoznik, timingi pamici szybkosc pamieci, 3 rozne zegary dla grafy, odblokowywanie rdzeni itd – wiec w ECU jest co najwyzej ze 20 razy wiecej suwaczkow – 20x wiecej zabawy hahaha Poza tym po co swoje auta – zalozy sie firme 666tuning.pl i bedziemy testowac na autkach klientow :P

Anyway lepiej mi powiedzcie co mam zrobic z tymi oponami <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Postprzez fazer72 » 15 cze 2010, 22:28

W kompie to ja mam włancznik/wyłancznik i klawiaturę :)
A opony oddaj/wymień albo sprzedaj na allegro jakimś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kwiatek1901 » 15 cze 2010, 22:51

Makave napisał(a):Anyway lepiej mi powiedzcie co mam zrobic z tymi oponami

Ja tam sie nie znam na tych indeksach ale jak bedzie trzeba to Ci zalatwie Bridgestony takie jakie chciales po 672pln czyli 225/45/18
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2009, 20:58
Posty: 153
Skąd: Bialystok
Auto: W169,W251,E92

Postprzez BUrdoror » 15 cze 2010, 23:55

Mialem podobny problem. Z ta roznica, ze chodzilo o szerokosc opon. Ubezpieczyciel ostrzegl mnei, ze w razie zdarzenie podwaza moje roszczenia. Wedlug nich mozesz miec tylko to, co jest zapisane w homologacji. jak na razie nie zaryzykowalem.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez Makave » 16 cze 2010, 00:25

BUrdoror – heh ano wlasnie musze sprawdzic co jest w homologacji, zadzwonie do mazdy to sie wyjasni jutro <spoko>

Kwiatek – to potwierdz najpierw czy to sa 93Y XL bo ja takich RE050A XL znalazlem tylko w jednym miejscu za 732: http://www.opony24h.pl/?page=shop/flypa ... d=121037... Tak ogolnie to te Yoko na zime w ogole maja tylko 89W i to wszystko. Zadzwonie jutro do ubezpieczyciela i Mazdy i sie zapytam czy 93Y XL jest wymagane

Co do innych opcji XL to sa:
Vredestein Ultrac Sessanta 225/45R18 95Y XL za 615 wawa sa swietnie oceniane tutaj do Rexa http://www.tyrereviews.co.uk/Tyres_For/Mazda/RX8.htm
DUNLOP SP SPORT 01 225/45R18 95 Y XL za 622 wawa
Uniroyal RAINSPORT 2 225/45R18 Y 95_XL za 564
VREDESTEIN Ultrac Cento 215/45R18 93 Y XL za 585
MICHELIN PILOT SPORT PS2 225/45ZR18 95Y XL ale tutaj juz 830 wiec raczej odpada
Yokohama ADVAN SPORT XL DOT08 225/45 R18 (95Y) 599

Tak to sie mniej wiecej kształtuje.

fazer72 napisał(a):W kompie to ja mam włancznik/wyłancznik i klawiaturę :)


Heh a w aucie masz stacyjke kołko kijek i 3 pedały ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed